Ik denk voornamelijk het ééntonige werk wat we gedaan hebben, dus tijd weer voor afwisseling. Heb een agterbergbodem buitenbak van 20x60 tot onze beschikking dus dat is gelukkig het probleem niet
Ik heb nog nooit gehoord van een agterbergbodem, maar dat klinkt goed! Ik heb maandag in de buitenbak gereden omdat hij eindelijk droog was en Wjera fleurde er helemaal van op. Gister tussen de buien door even buiten langs de weg gereden, dat vond ze ook fijn. Het binnenbakje begint haar de strot uit te hangen (en mij ook)
Als ik t voor t zeggen had.... Maar goed ik ben afhankelijk van n ander en moet t er maar mee doen. N fijne bodem is wel wat waard! Maar laat je ze ook los in zo'n bak of is dat dan weer niet goed voor de bodem?
Is er iemand die weleens richting Amerongen/Leersum of bij Ede in het bos gaat rijden? Daar rij ik meestal en het lijkt me gezellig om een keer samen met iemand te gaan
jankawijnsma
Geplaatst: 03-03-16 13:02
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die uit t hoge noorden komt of niet? Weinig bos bij ons, alleen Friese klei en Friese paarden en natuurlijk.
Jamiejoyce
Geplaatst: 03-03-16 13:37
Jenny ik had het ook een dipje dus gister eens op gastles geweest gymnastiseren met balken en dat is echt heel goed bevallen, je werkt je paard er echt mee los plus achterhand training. misschien een idee voor jullie Jenny? Dit is een klein voorbeeldje heb helaas niet alle onderdelen op de foto
Jammer dat je momenteel in een dipje zit Shireen, ik helaas ook... Voorheen was linksom altijd mijn probleem, maar nu ook steeds meer op rechts en weet het echt ff niet meer.. Gelukkig zaterdag weer les! Misschien gaat het veulen nu toch ook wel in de weg zitten en wil het daarom niet meer lukken
Janka, ik kom ook niet bij jou uit de buurt, ik kom uit omgeving Rotterdam
Ik woon in Zuid Holland. Wel helemaal onderin, bijna Zeeland. Het Friese paard zit goed verdeeld over het land.
Wat leuk om een clinic te winnen. Zoiets heb ik nou nooit.
Ik heb op mijn kop gehad van de KNHS. Ik mag niet meer L1 starten. Moet beginnen bij L2. Niet goed gekeken van te voren. Dat wordt helaas nog lastig. Ik zit ook met het probleem wijken. Vorige week is plots het kwartje gevallen dat hij zijn benen ook kan kruisen. Nu staan we alleen binnen paar passen al op de hoefslag. Nog even finetunen. En hij zou eigenlijk in het geheel nog sterker moeten worden. Dus ik ben weer wedstrijdruiter af. Eerst thuis weer kilometers maken.