Hoe is je moeder er nu onder?
Hopelijk knapt ze snel op, meis!
Wens haar maar veel sterkte!
Ik heb Rintske ook opgegeven voor 'Mijn paard is Top!'.
Willen jullie ajb ook op mijn parel stemmen?
Klik hier om naar de juiste pagina te gaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
. Gave omgeving.
. Ze had geen pijn
. Wel had ze hoge koorts, ze had 39,3. En ze had/heeft hele erge jeuk. Ze heeft gister avond nog allerlei onderzoeken gehad en er is bloed op kweek gezet om te kijken waar de koorts vandaan komt. Daar hebben we nog geen uitslag van. Vanmorgen had ze geen koorts meer, wel nog verhoging. Ze heeft nog steeds geen pijn
. De jeuk komt door de morfine. Nu gaan ze kijken voor andere pijnstillers. moppielover schreef:Heey
Dankjulliewel.
De operatie is goed gegaan. De cyste is er helemaal uit en hij is gelukkig goed aardig
. Hij woog 5,5 kilo! Het ging alleen wat moeilijk als dat ze hadden verwacht. Door de vorige operaties zaten er een hoop verklevingen aan de cyste. Maar alles is helemaal goed gegaan
.
zo 5,5 kilo meen je niet 
.

.
al is het voor foto,s hahahaha

.
. Wie ging de nieuwe opening ook alweer doen
? Om half 5 op stal afgesproken om nog even een kort buitenritje te doen. Gister ook al gereden, Shaggy was errug voorwaarts (die wind is altijd zo leuk
) maar een aantal keer galop tussen door gedaan, was ie weer even energie kwijt en konden we weer echt werken
. Gelukkig heb ik het nog wel droog gehouden! Kwamen naderhand echt donkere wolken overwaaien!
Sam weet ook al van geen ophouden met het werk. Ook lekker voorwaarts!
. Heb gister mijn laatste dag gehad bij mijn tweede baan. Dus nu alleen nog maar ochtenden werken
.
.
.
. Het is gelukkig goed aardig
. De koorts was niet van de operatie, daarvoor was ie te hoog volgens de arts
.
.
.
. Ze was best wel vrolijk
. Ze is nu van de morfine af en ze heeft bijna geen jeuk meer
. Ook heeft ze nog steeds geen pijn
.evdpanne schreef:Ik wil wel helpen, heb voorlopig genoeg tijd over. Heb gister mijn laatste dag gehad bij mijn tweede baan. Dus nu alleen nog maar ochtenden werken
.
Tzt mag je de lijst wel hebben, dan heb je in elk geval meer dan niks. Het zal een hele klus weer zijn!
. Ik weet eigenlijk niet of ze het op kweek gezet hebben. Aan shaddy kom ik gelukkig wel toe, had deze week vakantie dus dat scheelt. Succes dinsdag. Ik duim dat er goed nieuws komt en dat het niet te lang duurt.
. Ze is nog steeds erg vrolijk en heeft nog steeds geen pijn
. Alleen heeft ze nog steeds verhoging en ze hoest nu ook. Verder gaat alles boven verwachting goed
.