Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jellie schreef:Karina, fijn dat Sol een beetje loskomt. Moet gisteren nog aan jullie denken toen ik
zonnebloemen bij een boertje kocht
Robijntjah schreef:Mayke: Jij noemt precies de dingen die mijn instructeurs ook altijd zeggen, heel leuk om zo eens te lezen en herinnert me nog eens extra aan mijn eigen fouten (okey, dat is wat minder leuk)!
nombrado schreef:Robijntjah schreef:Mayke: Jij noemt precies de dingen die mijn instructeurs ook altijd zeggen, heel leuk om zo eens te lezen en herinnert me nog eens extra aan mijn eigen fouten (okey, dat is wat minder leuk)!
als je naar jezelf durft te kijken , en je eigen 'fouten' bewust durft te bekijken, dan leer je pas paardrijden.
het ligt nl nooit aan het paard
dat geldt voor iedereenen das reuze confronterend
Robijntjah schreef:Dat zegt Hans ook altijd idd
Ik heb het er in het begin ontzettend moeilijk mee gehad (psychologisch) maar ik weet nu dat ik zo wel een heel eind ga komen en daar ben ik al mee bezig
Denise: Het gaat echt super met Zelietje, sinds een paar dagen begin ik te merken wanneer ik zelf echt loslaat, want dan spontaan laat Ziet ook losAf en toe houden we elkaar een beetje voor de gek, zij door over tempo te gaan waardoor ik meteen hupplakee weer alles vastzet
en ik door stiekem links toch teveel 'vast te houden'. Mijn linkerkant is zoooo lastig
Ik wil met haar uiteindelijk misschien wel een keer een wedstrijdje starten maar dan moet ze eerst wat ontspannender worden, paard zit nog vol met stress en we zijn al een heel eind voor die anderhalve maand dat ik haar heb maar er moet nog meer ontspanning in!
Zag ook nog Heike foto's voorbijkomen trouwens, nu ik erover nadenkLeuk hoor!
BrankaZ en Jolijn schreef:Het klinkt allemaal heel bekend.
kjoetie schreef:BrankaZ en Jolijn schreef:Het klinkt allemaal heel bekend.
Inderdaad en heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hier nu ook tegenaan looptIk heb nu ook eigenlijk voor het eerst in nagenoeg 16 jaar in de paarden echt structureel góed les, en ohboy wat loop ik tegen mezelf aan. Gisteren ook met rijden, ik krijg haar zelf gewoon niet zo fijn als in de les, ze was gespannen en afgeleid en naderhand helemaal bezweet, vooral van het drukdoen denk ik
En ik wéét dat het bij mij ligt, en ik probeer er ook bewust mee bezig te zijn zoals ik het in de les leer, en er zitten wel wat aardige stukjes tussen maar ik ben wel gefrustreerd door mijn eigen onvermogen om het zelf helemaal goed op te lossen. Maargoed, het is toch een leerproces, en ik probeer altijd maar te denken morgen nieuwe dag, nieuwe kansen (maar kan er dan evengoed de rest van de avond van balen, net als dat ik als het goed gaat de hele avond op de bekende roze wolk kan zitten
). Maar voel me momenteel dus stiekem een knap waardeloze ruiter