[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:14

zoooo, pennyfrankie (hoe kom je er op? haha) reageert ff snel...
sanne en michelle!!!!! krijgen jullie het nieuwe topic op tijd af?? haha het gaat idd erg hard hier weer. overigens hoeft niemand een schuldgevoel te hebben hoor, ik twijfelde ook wel eens maar heb al enkele keren maar amper gepost. niemand die er mee zit. ikzelf overigens ook niet.
geen brokken gemaakt sanne? eerste rijles is toch altijd erg spannend.
overigens voel ik me geen penny hoor hihi. heb alleen nog nooit een paard of pony gehad die zo nuchter was als des. en ik heb er veel onder m'n kont gehad hoor. dus beschouw het maar als trots.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 09:26

Amanda - laten we hopen dat je je startkaart dit jaar kna gebruiken

Malin - wij hebben helaas geen binnenbak dus die van mij staat nu 24 uur per dag binnen ik vindt het zo zielig voor hem dus als ik er ben vertroetel ik hem extra goed

frank - ik denk dat iedereen het wel heeft dat die zijn eigen schuldig voelt dat die niet op iedereen kan reageren, maar we zijn allemaal maar mensen en we hebben het allemaal druk

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:35

Just_kiki bij veel blaasontsteking helpt dagelijks cranbarrysap drinken, dat kun je kopen bij “de Tuinen”. Dat brengt de zuurtegraad op peil.
Ik heb het ook vaak gehad en ben er nu helemaal vanaf nu ik dagelijks een klein beetje daarvan drink.

Ilona super dat het goed gaat met je vent!! Blij om te lezen na al die enge berichten van je!

Ellis dat heb ik ook, ik kan het hier ook niet bijhouden en dan is het inderdaad moeilijk om er weer tussen te komen en op iedereen te reageren.
Ik ben ook wel een brave meelezer, al mis ik af en toe ook wel is blz’des maar doe mijn best meiden (en heer)
In ieder geval Ellis, fijn dat het eind nu hopelijk in zicht is, ben beniewud wat er uit de scan komt. En Fifi die het zo goed doet!
Lekker joh maar hopelijk mag je haar gauw weer lekker bij jezelf hebben!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:03

Just_Kiki, dat klopt! Je moet zoals Regine zegt inderdaad Cranberrysap drinken. Zelfs de cranberry in Dubbelfris kan al iets helpen. Het helpt echt, want ik heb ook zo'n 4 á 5 keer per jaar last van blaasontsteking. Juist als je er gevoelig voor bent, gewoon regelmatig cranberrysap drinken.

Ik ga straks weer verder met bijlezen, want ik moet nu een tentamen maken. Pff.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:39

even tussendoor, heb eindelijk mn ruzie opgelost die ik had met de cd met de encanto foto's!
Zal er vanmiddag of morgen meer uploaden maar even een mooie en eindelijk een foto van mij joris en encanto (we gaan altijd met zn 3e naar het bos Tong uitsteken maar had het nooit op de foto)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:51

Goeiemorgen!
Bedankt voor jullie lieve reakties!
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft...

mies, gave foto's zeg!
bedankt voor het duimen morgen, hoop dat het helpt!
Volgens mij gaat het met Tulp wel goed, er rijdt nu iemand anders op, ik hoor niet zo heel veel van die kant, wel jammer...
Af en toe gaan we even kijken op stal, maar dan is er precies niemand natuurlijk...

picassox, succes met je tentamen!
Alles goed met jou en paardje?

regine, alles verder goed met jou en de beestjes?

malin, is suev weer helemaal de oude inmiddels?
nooit meer last gehad?

amanda, leuk als je wedstrijden kunt gaan rijden, gewoon een keer proberen!

heikedenise, he lastig dan he met dit weer, dat je niks kunt doen...
ligt er bij jullie nu sneeuw?
Wel spannend hoor, je eerste officiele wedstrijd, succes!

jolijn, sterkte!
cranberrysap schijnt inderdaad goed te helpen, en verder veel vitamini C en veel water drinken...

just_kiki, wat vervelend van je rug zeg...
hopelijk verbetert het met trainen...

utixo, volgens mij zijn blanco coupons wel flink aan de prijs...

sjaad, leuke foto!
Succes met werken weer!
Ik ben gisteren een dagje geweest, omdat we een studiedag hadden, die kan ik wel volgen, hoef ik alleen maar te zitten...
Verder ga ik af en toe een ochtend, maar echt werken gaat helaas nog niet...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:05

Sjaad: Ag gos...! Dat koppie Haha! . Geweldig joh. Echt een leuke ervaring zo te zien en lezen!

Denise: Daarin heb je ook zeker gelijk Pling Af en toe een dolletje is leuk, maar daarna moet ie weer luisteren!

Kiki: Ja, vond het ook goed van mezelf. Ben nl niet zo'n held Clown . Wat rot van je rug zeg... Ach gut

Jolijn: Ooohh, nee he. Alweer... echt irritant!

Amanda: Hihi, stoute nino, die kan er ook wat van! Wel fijn dat ie weer thuis staat. Pling

Ellis: Tuurlijk denk ik aan jou Haha! . Fijn dat het goed met je gaat. En ook lekker die ochtendjes wat doen. Kom je er weer een beetje in zeg maar.. En ook nog bij Spookje geweest. Top zeg. Hopen op goed nieuws met de scan dus! Pling

Mies: Jaa, een vloeiende pas is natuurlijk nog wat snel gedacht natuurlijk. Shannon ook aan de kunstjes dus hihi Haha!

Penny: Haaii, leuk joh dat je ook weer eens komt. Was al heel benieuwd hoe het met je was Ja . En met je knappe roodschimpie. Hoe doet picasso het inmiddels?

Malin; Jaa, parelli is echt leuk. Zeker omdat ik verder nog niet veel kan eigenlijk, is het wel een leuk spel te doen met je paard. Het is al spelende leren. Echt lachen. Heb het geleerd, tenminste, de eerste beginselen van Heidi. Die deed dit ook met haar appaloosa. Echt super Pling .

Regine: Jaa, ben ook zo blij. Ik hoop echt dat dit zo blijft Pling

Mies again: Whaa Party!! Wat zijn jullie gaaaaf op de foto Pling . Echt super foto's zeg. Ecanto is mooi Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:35

Gave foto's Michelle Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 12:56

Met Capriola gaat het super, we hebben weer een optreden binnenkort, Paard 2009 gaan we naar toe. Ik heb van het weekend dus nieuwe kuurmuziek en ik ben dr super blij mee. Morgen ga ik in de rijhal verderop de proef in elkaar zetten want door de vorst is onze bak al 2 weken bevroren en onderhand moeten we toch echt aan het oefenen want de tijd begint te dringen. Ze doet het super, de piaffe is eindelijk bevestigd dus ik ben hartstikke trots!!!! Haha!

Mooie foto die middelste! Mooi appelvelletje ook nog!

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:00

Sjaad: Fijn dat Urbino voor uit gaat! Ben erg benieuwd naar de foto's!
Wat een schatje dat halfzusje van je!

Benthe: Gelukkig gaat Matz de goede kant op, hoe was het nou eigenlijk gebeurd?

Gab: Gedsie, wat balen dat je nog steeds ziek bent Ach gut

Kiki: Hopelijk knapt je rug daar dan van op!

Ellis: Ik zal voor je duimen voor een positieve uitslag! 11 weken is lang om stil te moeten zitten!!

Penny: Hej, welkom terug, ik weet nog vaag wie je bent geloof ik, jij had toch die roan Lusitano..?

Malin: Haha, gelukkig kan jij er bij Suevo om lachen. Bij Vaidosa ben ik dan altijd heel voorzichtig, die is dan net een elastiekje en maakt zichzelf dan heel bang. Niet helemaal de bedoeling dus. Ik heb liever dat ze wat joliger wordt Tong uitsteken
Het autorijden moet ik nog leuk gaan vinden denk ik, vond het gisteren vooral nog spannend, maar wel grappig op zich Tong uitsteken

Frank: Ik snap je hele penny verhaal niet, maar goed Tong uitsteken
Topic op tijd af, dat hoop ik maar, ga straks nog maar weer even wat stukjes klaar maken..

Mies: Leuke foto's van jou Encanto en Joris Haha!

Weet iemand hoe het met Heidi en kleine Jesse gaat?

Mijn eerste nachtje in Groningen op mijn kamer zit er op! Heb nog best lekker geslapen, is alleen wel wennen, heb nog het gevoel dat ik hier aan het logeren ben..

Hier lag trouwens gisteren geen sneeuw Eigenlijk gelukkig maar, want ik had dus mijn eerste autorijles. Die ging overigens een stuk beter dan ik verwacht had. Ik vond het wel spannend, maar volgens mij ging het wel lekker. De instructeur was er in ieder geval goed over te spreken. Hij vond dat ik snel leerde Pling En wel zeker was in het verkeer, nu al Nagelbijten / Gniffelen

Ennnnn.... Vanmiddag ga ik weer naar mijn stoere vent!! Iggie Lovers
We hebben trouwens ook al een datum geprikt dat hij naar Lisa gaat! 8 Februari gaan Lisa en ik hem ophalen Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:01

Wauw,wat is Encanto toch een knapperd Vingers aflikken en leuk zo samen met je hond!
Dat hoef je hier niet te doen,staat binnen 1 mintuut de boswachter naast je dat de hond aangelijnd moet worden...

ik ben pas om 11 uur wakker geworden,en heb het idee dat ik het ergste achter de rug heb,denk dat ik er eindelijk een beetje door heen ben,rot griep Boos!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:10

Ellis - ja hier ligt sneeuw op de grote wegen is het inmiddels weg maar bij de straten ligt het nog volop

Iloon - ja daarom hij mag gek doen maar hij moet ook gewoon luisteren

sanne - super dat je rijles goed ging, nu snel hopen dat het 8 februari is dan mag je hem lekker gaan halen

mies - wat een gave foto's echt een knapperd

gab - fijn dat je al weer wat op knap, hopelijk is nu idd het ergste achter de rug

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:11

Penny: Gezellig dat je terug bent. Toevallig las ik net dat je volgend jaar Hippische bedrijfskunde
gaat doen. Ik ook Knipoog. Dus dan komen we elkaar wel tegen.
heikedenise: Ik hoop het ook, maar dan moet Nino zich eerst anders gaan gedragen.
Mies_Apollo: Leuke foto's van Encanto.
Nouvel: Ik wil ook wel, maar Nino werkt nog niet echt mee. Clown
Sanne 8 feb. is al bijna. Dat wordt wachten Haha! . Lekker dat je rijles goed ging. Gelukkig heb ik me
rijbewijs al.

Zo met Nino wandelen. Ik kan niks anders, want de bak is nog steeds een ijsbaan.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:29

regine, jee wat gaaf zeg!
super dat ze het zo goed doet!
Veel succes in ieder geval!

amanda, succes met wandelen, glij niet uit! Cool

borderjay, sterkte, ziek het maar goed uit!
er zijn echt veel mensen ziek zeg...

sanne, spannend zo hoor op je nieuwe kamer!
doe maar voorzichtig met dit weer met je autorijlessen!

lief he?
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:39

Wat heeft ze toch een mooi hoofdje Vingers aflikken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:41

Sjaad, ja rijfoto's, dat zou leuk zijn!! Sneeuw.. Ik wil ook sneeuw!
Hier is het gewoon bizar koud haha..
Ohh schattig kindje!!! Mijn nichtje van 3,5 heeft ook geschaats, echt super!

Frank, haha rutger, tsja.. Het zegt al genoeg dat ie zaterdag mee stappen was en mn vriendinnen stuk voor stuk zeiden dat het mijn typ niet is, toch? Want dat gevoel heb ik zelf namelijk ook de hele tijd, het is wel gezellig, maar ik voel niet veel voor hem.. Integendeel tot de boekenwurm haha.. Maar afentoe denk ik ook dat ik maar helemaal met mannen moet stoppen hoor, tis hopeloos Tong uitsteken.

Benthe, fijn dat ie weer beter loopt!! Oh dat lijkt me echt lastig met Utixo, dat ie de ene dag iets perfect kan en de volgende dag dan niet meer.. frustrerend..

Regine, ja het is zwoegen hier om t bij te houden he Haha!. Jij ook al sneeuw, hier hebben we toch echt niks.
Gaaf dat je op Paard 2009 komt!

Denise, alvast succes zondag!!

Evdpanne, haha dat was handig geweest zeg! Hier ook geen sneeuw hoor

Gabriella, bah, vervelend, sterkte ermee! Bij mij zet t aldoor gelukkig niet door.

Ilona, ja heb ik ook wel gedaan, maar goed hij gaat dan alsnog naar links en ik wil hem gewoon niet naar links hebben haha! Hij moet gewoon stil staan maar hij reageert nergens meer op op zo'n moment dus lastig..
Fijn dat je op Chico kon rijden!!!! Top.. Dat jullie samen een sterk team mogen worden.
Ik wil echt wel weer jullie kant op komen binnenkort maar heb t druk en weinig geld Tong uitsteken

Cojolly, hahaha laten we hopen van niet!! Anders dan word ik zlef van de andere kant haha Knipoog

Just_kiki, te lenig in je rug?? Das ook weer wat anders. Ik heb ook er vaak last van mn rug, maar gewoon geen zin om naar een fysio te gaan.
Te veel gedoe.

Robijntjah, sterkte!

Amanda89, een rodeo? Goed dat je bent blijven zitten. Als je nu valt doet het namelijk echt pijn haha met zo'n bevroren grond.

Ellis, ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met stilzitten. Moet er niet aan denken.Ik hoop dat je woensdag goed nieuws krijgt!
Leuke foto, van Fifi toch?

Piccasox, eerlijk gezegd niet Bloos maar je bent natuurlijk weer van harte welkom!!!!!

Malin, leuk joh!!! Ja, vandaag ga ik er weer heen dus kijken wat ik met hem kan uitspoken. Word wandelen in de binnenbak denk Haha!

Michelle, gave foto's van Encanto!! Die van jullie en Joris vind ik lief!!

Sanne, spannend zeg, op je kamertje!!! Over een tijdje kom ik em ook bewonderen Haha!
En veel plezier met Iggie vanmiddag, verwachten natuurlijk mooie foto's he!

Zo, ik heb lekker lang uitgeslapen, had weer een leuk berichtje van de jongen die boeken leest Haha!

Ohja, nog iets wat ik nog helemaal niet verteld heb hier; jullie gaan echt gillen.
Patrick, jullie weten wel mijn horrible ex, is er tóch vandoor mer die 'vriendin' van ons, sterker nog,
ze wonen alweer samen!! Applaus voor hun!! Het huishouden: 4 honden, 2 katten, een hamster, een een 12-jarige kind.
Dat moest ie me natuurlijk laten weten he..
Edit: oja natuurlijk in 'mijn' oude huis, wat ik samen van top tot teen heb ingericht haha.. Ik hoop dat ze er elke dag van genieten.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:05

Dat is wel echt poedersuiker Jasmijn! Je had het al verteld, maar ik vind het nog steeds te erg voor woorden!! Stoom uit je oren En dan mag je Dizo en Raya nog niet eens zien ook!!

Verder ben ik helaas vergeten mijn camera mee te nemen naar Groningen, dus ik moet Aline maar even lief aankijken voor foto's!

Hoe gaat het met mr. M. ? Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:31

Ja, dat vind ik nog steeds het ergst van alles.. Maar dat bewijst ook maar weer dat ze beiden niet sporen. Maar laat ik maar niet teveel aan die walgelijke mensen denken Knipoog.

Mr M. en ik zijn nog steeds berichtjes aan het sturen en draaien voor mijn gevoel om een afspraakje heen haha..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:39

Regine: Zo dan, toe maar, uitslover Haha! . Wat goed van Cappie! Echt een knappe dame. Ben ook wel benieuwd naar zo'n show van jullie. Foto's worden gemaakt hoop ik Knipoog ?

Sanne: Jeetje, nu al Haha! . Dat is snel gegaan. Ik snap best het logeer gevoel nog wel. Zal wel gek zijn, maar went vast snel! Ik wil foto's van je kamerrr Cool En lekker naar Iggie toe, geef hem een dikke knuffel van mij. Ik kom jullie zeker opzoeken binnenkort. Ja Want voor ik het weet issie straks groot haha. En 8 feb al Party!! Wauw! Dat wordt aftellen! Super van je autoles, ik zei het toch Knipoog

Gab: pff, rot griep ook Ach gut . Goed uitzieken hoor, straks heb je het zo weer te pakken..

Amanda: Jaa, die vorst is niet echt leuk zo lang.. Ik ben blij met de binnenbak. Had anders niet geweten wat te doen. Aangezien chicky nog niet zo verkeersmak is Bloos .

Ellis: Wat een qtie foto Lovers . Die manen zijn echt geweldig van dat spookje! Vingers aflikken

Jas: Gadverdamme, meen je niet zeg. Wat een trieste figuren Misselijk Wees maar blij dat je van zo'n leugenaar af bent, hij is het niet waard zo'n leuke lieve meid als jou te hebben! Hamer Er zit vast een onwijs leuke gozer op jou te wachten! Haha! Wbt Bandiet.. hij kan dan wel naar links gaan, maar als jij voor hem staat plet ie jou niet, en als die door heeft dat (ook als hij naar links gaat) het water nóg steeds op zn benen komt, valt het kwartje misschien dat het geen zin heeft geen vin te verroeren.. Maarja, t blijft lastig.. Hij heeft billekoekie nodig hihi. Nee hoor, gewoon ff parelli spelletjes doen denk Knipoog Ik wil ook snel weer jou kant op komen, en madelief en fuur!
En who's Mr. M? Blond

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:41

Ja uitslover he... de eerste keer dat ze het echt deed was ik alleen maar aan het voorbereiden zeg maar... ik had niet gedacht dat ze het al zou aanbieden... ik stond ook de eerste seconde alleen maar te kijken van huh? doet ze nou??
Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:46

ellis: raar dat ze dan niks laten weten, maarja geen nieuws is ook geen slecht nieuws....
Fifi staat daar wel super! Leuke stal!

sanne: nog 1 maandje wachten dan! Wordt hij voor die tijd nog afgespeend of neem je hem gewoon ineens mee?
Zal inderdaad wel wennen zijn in groningen, met hoeveel mensen zit je in een huis?
Geen gevaar op de weg dus Knipoog

gabriella: Ik heb eigenlijk nog nooit een boswachter gezien...ik moet kleine stukjes over de weg en hij loopt dan netjes in de berm naast me...dan zijn er altijd nog wel mensen die het zielig vinden want hij wordt zeker een keer platgereden Vork op zulke momenten veranderd zn naam dan ook in vloerkleedje... wel netjes naast me lopen he Tong uitsteken
Je hebt het wel goed te pakken! Nou mis je buiten niks met deze kou!

amanda: Ideeen uitwisselen Knipoog ik heb net ook maar even gewandeld.. naast dat en vd en met geluk longeren zit ik ook vrij vast met wat te doen

jasmijn: Volle boel daar dan.... ahja zulke komen er vanzelf wel achter..wees maar blij dat je er vanaf bent! Mr m? Is die nieuw...en r dan? Tong uitsteken draaien helpt niet, actie wel!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:06

Mies_Apollo ; wat een knapperd! Leuke foto's!

Amanda89 ; Haha, dat meen je niet! Wat gaaf, dan zal ik je wel zien ja. Dan moeten we zekerrrrrrr meeten! Knipoog

Zasread ; Jouw boktnaam komt mij helemaal niet bekend meer voor? Ik dacht dat ik toen de meeste van het barokke-topic wel kende. Ik heb inderdaad die Roan Lusitano! Haha, wat knap van je dat je dat nog weet.

Prinslover ; Ja, da's weer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gesproken! Picasso gaat goed. Ik heb weinig tijd de laatste maanden om te rijden, maar ik ben van plan vanaf volgende week echt weer te beginnen met rijden. Er is inmiddels veel gebeurd in de tussentijd: Ik heb Picasso verhuisd van stal en hij is nu een stuk braver! Hij heeft minder hengstentrekjes en zit wat beter in z'n vel! Helaas zijn we nog steeds niet gestart (op 't wedstrijdterein).

Nouvel ; Wat ben ik toch ontzettend jaloers op jouw paarden. Ik zat net in je profiel te spieken maar jouw paarden zijn echt om bij weg te kwijlen. Alsof je in een sprookje leeft! Hihi. Echt heel gaaf. Ja, Picasso gaat goed. En jouw paardjes ook?

Nu ga ik richting stal, even Picasso gedag zeggen en m'n stalletje mesten! Doei, doei

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:09

Gabriella -> Gaat het al wat beter met jou en je gezin?

Frank -> Dat is een hele goede instelling, Frank, dat je werkt om te leven.
Zo denkt Frits er ook over.
Wij gaan vrijwel elk jaar skiënen dat is ook risicovol zeggen ze, maar dat is het nu ook als je de deur uitstapt met die gladheid.

Michelle -> Gelukkig stond de rook niet richting de stallen.
In het begin wel, en toen maakte de staleigenaar zich ook best wel zorgen, maar de wind ging draaien gelukkig.
Een hete Shannon, hahaha! Dat kan natuurlijk niet, mensen op het water! Gestoord
Leuk die foto's van jou en Encanto!

Lobke -> Dat is idd een flinke verhoging, zeg!
Bij ons is het van € 150,= naar € 160,= gegaan, heel netjes dus.
Maar behalve het voeren moeten we wel alles zelf regelen en doen.
Ik doe veel samen met Marieke, als 1 van ons er is doen we meteen elkaars paard(en) even losgooien zodat ze vaak 2x op een dag eruit komen.

Cyrina -> Leuk dat je bij Yaco bent geweest!
Zo te lezen vermaakt hij zich prima daar en heeft hij het goed.
Rintske zet ik ook in de bevroren paddock, hoor, ze voelt snel genoeg wat ze wel en niet kan.
Sommigen durven het niet, bang voor blessures, maar zolang je er niet op zit kan het volgens mij niet veel last.

Jasmijn -> Speur ik hier een romance??? Knipoog
Hoe is je rijles gegaan?
1 tip; lekker laten gaan die 2.
Het zal je zeker weten raken, maar je kunt er niets mee, dus lekker laten gaan.
Geef die energie maar aan alle leuke dingen die je nu meemaakt!

Terpentijn -> Ik vind dat je nogal een aanval doet op de mensen in het topic hier, terwijl je zelf ook niet de moeite neemt om te reageren zat ik net even na te kijken.
Bij ons is IEDEREEN welkom, ook jij, en het maakt niets uit of je nou een kruising hebt, of wat voor ras dan ook, het gaat er om dat je liefhebber bent van de barokke rassen.
Dat er weinig tot geen reacties komen hoef je dan niet meteen negatief te zien, misschien dat sommigen het over het hoofd hebben gezien, anderen hebben het misschien helemaal niet gezien, er zijn erbij die misschien niet van bont houden en dus niet hebben gereageerd......
Hoe dan ook, je kan niet van iedereen verwachten dat ze een reactie plaatsen.
We hebben het hier idd niet alleen over de paarden, maar kletsen ook over andere dingen die ons bezig houden.
Je kunt hier gewoon lekker van je afkletsen en we hebben allemaal gemeen dat we van hetzelfde type paard houden.
Mocht dit je niet aanstaan, dan zul je idd op zoek moeten gaan naar een ander topic of forum.......

Karina -> Ik ben heus niet jaloers op jouw stekkie in de bossen met je paarden aan huis........ Vingers aflikken

Nishada -> Jaaaaa! Fotooooooo's!!!
Die van je zusje op de schaats is liiiieeeef!

Benthe -> Blij te lezen dat het de goede kant op gaat met Matz!
Wat is dat voor soort olie wat je gebruikt dan? Hoe heet het?
Roti als ontbijt kunnen eten, getver wat heb jij een vreemde eetgewoonte! Moet er niet aan denken!

Kiki -> Je bent dus hypermobiel, me too.
Daarmee overrek je vaak je spieren omdat op het moment dat je voelt; tot hier en niet verder, je eigenlijk al te ver bent gegaan.
Sporten en je spieren sterker maken is idd heel goed!

Jolijn -> Alweer aan de AB? Verward
Als ik jou was zou ik er echt eens werk van gaan maken en je door laten sturen.
AB maakt zoveel kapot in je lichaam.........
Beterschap!

Ellis -> Er wordt hier geduimd voor een goede uitslag van je scan!
Lekker voor Fifi dat ze nu naar buiten kan koekeloeren!
Lijkt mij ook echt iets voor Rintske!

Penny -> Welkom terug! Clown

Ben ik ff blij dat ik Rints gisteren een extra deken op heb gedaan!
Het was giga koud vannacht, en komende nacht weer!
Gisteren heb ik haar eindelijk weer kunnen longeren, en ze liep lekker!
Met galop probeer ik haar steeds langer door te laten galopperen, nu we een goede bodem in de binnenbak hebben kan dat zonder dat ze steeds wegglijdt.
Nadeel is dat ze goed voelt dat ze een betere grip heeft en daarom is ze ook regelmatig even gek aan het bokken.
Buiten de stal is het op verschillende plekken spekglad, zo ook voor de ingang van de paddocks.
Gisteren hadden Rints, Buehne en Rakker de hele dag binnen gestaan, was de binnenbak bezet dus konden ze alleen maar in de paddock.
Voetje voor voetje liepen we naar de ingang die ook nog eens heel smal is omdat het hek niet ver genoeg open kan.
Met Rintske en Rakker ging dit heel goed, maar Buehne was een beetje te enthousiast waardoor ze begon te glibberen.
Daarna bond ze wel in gelukkig, ik zag ons al helemaal onderuit gaan!
In de paddock is alles knalhard bevroren, en er liggen alles hobbels en bevroren plasjes.
Er zijn er verschillenden die hun paard er niet in durven zetten, bang voor blessures, maar ik heb zoiets van; dat voelen ze snel genoeg.
En idd, ze liepen heel voorzichtig door de paddock.
Zolang je er maar niet op zit kan het geen kwaad, en kunnen ze heel goed uit de voeten.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:10

Wie van hier gaan er eigenlijk naar de friese hengstenkeuring?
Ik ga zaterdag, EN IK HEB ER ZO'N ZIN IN!!! Go jij! Go jij!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:40

Waar is die keuring?