Gabriella -> Gaat het al wat beter met jou en je gezin?
Frank -> Dat is een hele goede instelling, Frank, dat je werkt om te leven.
Zo denkt Frits er ook over.
Wij gaan vrijwel elk jaar skiënen dat is ook risicovol zeggen ze, maar dat is het nu ook als je de deur uitstapt met die gladheid.
Michelle -> Gelukkig stond de rook niet richting de stallen.
In het begin wel, en toen maakte de staleigenaar zich ook best wel zorgen, maar de wind ging draaien gelukkig.
Een hete Shannon, hahaha! Dat kan natuurlijk niet, mensen op het water!
Leuk die foto's van jou en Encanto!
Lobke -> Dat is idd een flinke verhoging, zeg!
Bij ons is het van € 150,= naar € 160,= gegaan, heel netjes dus.
Maar behalve het voeren moeten we wel alles zelf regelen en doen.
Ik doe veel samen met Marieke, als 1 van ons er is doen we meteen elkaars paard(en) even losgooien zodat ze vaak 2x op een dag eruit komen.
Cyrina -> Leuk dat je bij Yaco bent geweest!
Zo te lezen vermaakt hij zich prima daar en heeft hij het goed.
Rintske zet ik ook in de bevroren paddock, hoor, ze voelt snel genoeg wat ze wel en niet kan.
Sommigen durven het niet, bang voor blessures, maar zolang je er niet op zit kan het volgens mij niet veel last.
Jasmijn -> Speur ik hier een romance???
Hoe is je rijles gegaan?
1 tip; lekker laten gaan die 2.
Het zal je zeker weten raken, maar je kunt er niets mee, dus lekker laten gaan.
Geef die energie maar aan alle leuke dingen die je nu meemaakt!
Terpentijn -> Ik vind dat je nogal een aanval doet op de mensen in het topic hier, terwijl je zelf ook niet de moeite neemt om te reageren zat ik net even na te kijken.
Bij ons is IEDEREEN welkom, ook jij, en het maakt niets uit of je nou een kruising hebt, of wat voor ras dan ook, het gaat er om dat je liefhebber bent van de barokke rassen.
Dat er weinig tot geen reacties komen hoef je dan niet meteen negatief te zien, misschien dat sommigen het over het hoofd hebben gezien, anderen hebben het misschien helemaal niet gezien, er zijn erbij die misschien niet van bont houden en dus niet hebben gereageerd......
Hoe dan ook, je kan niet van iedereen verwachten dat ze een reactie plaatsen.
We hebben het hier idd niet alleen over de paarden, maar kletsen ook over andere dingen die ons bezig houden.
Je kunt hier gewoon lekker van je afkletsen en we hebben allemaal gemeen dat we van hetzelfde type paard houden.
Mocht dit je niet aanstaan, dan zul je idd op zoek moeten gaan naar een ander topic of forum.......
Karina -> Ik ben heus niet jaloers op jouw stekkie in de bossen met je paarden aan huis........
Nishada -> Jaaaaa! Fotooooooo's!!!
Die van je zusje op de schaats is liiiieeeef!
Benthe -> Blij te lezen dat het de goede kant op gaat met Matz!
Wat is dat voor soort olie wat je gebruikt dan? Hoe heet het?
Roti als ontbijt kunnen eten, getver wat heb jij een vreemde eetgewoonte! Moet er niet aan denken!
Kiki -> Je bent dus hypermobiel, me too.
Daarmee overrek je vaak je spieren omdat op het moment dat je voelt; tot hier en niet verder, je eigenlijk al te ver bent gegaan.
Sporten en je spieren sterker maken is idd heel goed!
Jolijn -> Alweer aan de AB?
Als ik jou was zou ik er echt eens werk van gaan maken en je door laten sturen.
AB maakt zoveel kapot in je lichaam.........
Beterschap!
Ellis -> Er wordt hier geduimd voor een goede uitslag van je scan!
Lekker voor Fifi dat ze nu naar buiten kan koekeloeren!
Lijkt mij ook echt iets voor Rintske!
Penny -> Welkom terug!
Ben ik ff blij dat ik Rints gisteren een extra deken op heb gedaan!
Het was giga koud vannacht, en komende nacht weer!
Gisteren heb ik haar eindelijk weer kunnen longeren, en ze liep lekker!
Met galop probeer ik haar steeds langer door te laten galopperen, nu we een goede bodem in de binnenbak hebben kan dat zonder dat ze steeds wegglijdt.
Nadeel is dat ze goed voelt dat ze een betere grip heeft en daarom is ze ook regelmatig even gek aan het bokken.
Buiten de stal is het op verschillende plekken spekglad, zo ook voor de ingang van de paddocks.
Gisteren hadden Rints, Buehne en Rakker de hele dag binnen gestaan, was de binnenbak bezet dus konden ze alleen maar in de paddock.
Voetje voor voetje liepen we naar de ingang die ook nog eens heel smal is omdat het hek niet ver genoeg open kan.
Met Rintske en Rakker ging dit heel goed, maar Buehne was een beetje te enthousiast waardoor ze begon te glibberen.
Daarna bond ze wel in gelukkig, ik zag ons al helemaal onderuit gaan!
In de paddock is alles knalhard bevroren, en er liggen alles hobbels en bevroren plasjes.
Er zijn er verschillenden die hun paard er niet in durven zetten, bang voor blessures, maar ik heb zoiets van; dat voelen ze snel genoeg.
En idd, ze liepen heel voorzichtig door de paddock.
Zolang je er maar niet op zit kan het geen kwaad, en kunnen ze heel goed uit de voeten.