Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar had het nooit op de foto)

. Geweldig joh. Echt een leuke ervaring zo te zien en lezen!
Af en toe een dolletje is leuk, maar daarna moet ie weer luisteren!
. Wat rot van je rug zeg... 

. Fijn dat het goed met je gaat. En ook lekker die ochtendjes wat doen. Kom je er weer een beetje in zeg maar.. En ook nog bij Spookje geweest. Top zeg. Hopen op goed nieuws met de scan dus! 
. En met je knappe roodschimpie. Hoe doet picasso het inmiddels?
.
Wat zijn jullie gaaaaf op de foto
. Echt super foto's zeg. Ecanto is mooi

Eigenlijk gelukkig maar, want ik had dus mijn eerste autorijles. Die ging overigens een stuk beter dan ik verwacht had. Ik vond het wel spannend, maar volgens mij ging het wel lekker. De instructeur was er in ieder geval goed over te spreken. Hij vond dat ik snel leerde
En wel zeker was in het verkeer, nu al 

en leuk zo samen met je hond!

. Dus dan komen we elkaar wel tegen.
. Lekker dat je rijles goed ging. Gelukkig heb ik me
.
. Jij ook al sneeuw, hier hebben we toch echt niks.

maar je bent natuurlijk weer van harte welkom!!!!!

En dan mag je Dizo en Raya nog niet eens zien ook!!
.
. Wat goed van Cappie! Echt een knappe dame. Ben ook wel benieuwd naar zo'n show van jullie. Foto's worden gemaakt hoop ik
?
. Dat is snel gegaan. Ik snap best het logeer gevoel nog wel. Zal wel gek zijn, maar went vast snel! Ik wil foto's van je kamerrr
En lekker naar Iggie toe, geef hem een dikke knuffel van mij. Ik kom jullie zeker opzoeken binnenkort.
Want voor ik het weet issie straks groot haha. En 8 feb al
Wauw! Dat wordt aftellen! Super van je autoles, ik zei het toch 
. Goed uitzieken hoor, straks heb je het zo weer te pakken..
.
. Die manen zijn echt geweldig van dat spookje!
Wees maar blij dat je van zo'n leugenaar af bent, hij is het niet waard zo'n leuke lieve meid als jou te hebben!
Er zit vast een onwijs leuke gozer op jou te wachten!
Wbt Bandiet.. hij kan dan wel naar links gaan, maar als jij voor hem staat plet ie jou niet, en als die door heeft dat (ook als hij naar links gaat) het water nóg steeds op zn benen komt, valt het kwartje misschien dat het geen zin heeft geen vin te verroeren.. Maarja, t blijft lastig.. Hij heeft billekoekie nodig hihi. Nee hoor, gewoon ff parelli spelletjes doen denk
Ik wil ook snel weer jou kant op komen, en madelief en fuur!

op zulke momenten veranderd zn naam dan ook in vloerkleedje... wel netjes naast me lopen he
ik heb net ook maar even gewandeld.. naast dat en vd en met geluk longeren zit ik ook vrij vast met wat te doen
draaien helpt niet, actie wel!