Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien is het maar beter als je ergens anders gaat staan, teminste als je wat geschikts vind. En anders nog even 4 maanden volhouden!

)

Hij was trouwens echt donker in het begin zeg
leuke foto's verder, doet me altijd denken aan toen ik dr nog woonde!
Leuke foto's van jou en Amanda!
Op de foto's die ik tot nu toe heb gezien zag hij er super uit, dat wordt een nog lekkerder ding! Fijn dat het met Ensueno ook goed gaat, ik vind hem toch zo'n lief beertje met die wintervacht 
In het hooikoorts seizoen heb ik nog wel extra medicijnen maar als ik die op tijd neem gaat het redelijk. Voordat ik aerius slikte kon ik er ook echt hondsberoerd van zijn.
Maar heb er idd wel wat van weg haha
Wat grappig!
Staat wel super gaaf!! Het ziet er nog wat onstuimig uit, maar lekker blijven oefenen komt helemaal goed! 

DinkeyGirl schreef:Patries ik ben toch zooooo benieuwd naar jou bruine kereltje onder het zadel heOp de foto's die ik tot nu toe heb gezien zag hij er super uit, dat wordt een nog lekkerder ding! Fijn dat het met Ensueno ook goed gaat, ik vind hem toch zo'n lief beertje met die wintervacht
Ik gister blij dat het lekker weer is, zit ik de hele dag op school, vandaag weer vrij en dan krijg je dit weer!
Encanto was in januari 2005 bijna zwart! en nu verbaas ik me steeds weer als ik een nieuwe witte vlek vind
ben benieuwd hoe ze het gaat doen! na de 1e les eigenlijk veel bijgeleerd dus ben benieuwd! 
hihi heb echt de raarste kleuren voor haar
Maar goed ook, want we hebben een ontzettend grote officiele Manege gezien, hier in de buurt. Je weet niet wat je ziet, dat is dan wel iets heel anders dan dat krotje van Joelle, en dan ook nog is goedkoper. Alleen voor een zogenaamde Kingsize stal betaal je máár 5 euro meer. Het is echt een ontzettende mega Manege, allemaal bekers en wedstrijden houden ze daar, prachtige paarden, echt heel mooi. Dus gaan we in het Weekend daar kijken, en dan als 't kan gelijk Fuego verplaatsen.
).
Hopelijk komt het goed met m... 
Wat een gek mens zeg!! Zomaar weg sturen om dit voorval.. echt héél vreemd! Wees maar blij dat je ergens anders gaat staan, want dit schiet niet op. Dan maar even 4 maanden nog ergens anders naar toe..!
Vandaag eigenlijk tot half 3 les, maar heb toetsen die zijn verplaats naar morgen. Dus ben om half 1 alweer vrij.
Oh, wat zal ik het zwaar krijgen als ik straks écht aan de slag moet met werken.... Ik geniet er maar van!
!
Das wel vrij lastig denk.
Is fijne deken trouwens!

Maar zaterdag weer met Canto op de foto!
Maar zoals ie nu si vind ik m ook super 
Jammer dat ze niet altijd zo blijven..... Leuk dat ie alweer wit word, hoe oud issie nu? Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van a.s. zaterdag