Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was tot op mijn onderbroek nat
Je straalt ook ontzettend als je op hem zit!
En beterschap met je moeder! Waar word ze aan geopereerd? Mijn mams moet binnekort waarschijnlijk geopereerd worden aan haar derde hernia.. Ben bang dat dat later ook bij mij gebeurd aangezien ik nu al een slechte rug heb.. Met draven doet het bij mij ontzettend zeer aan mijn onderrug...
En hij heeft echt een hekel aan water, vooral regen... Nu is het hier even droog, heeft zonet keihard geregend@

.
. De cyste is er helemaal uit en hij is gelukkig goed aardig
. Hij woog 5,5 kilo! Het ging alleen wat moeilijk als dat ze hadden verwacht. Door de vorige operaties zaten er een hoop verklevingen aan de cyste. Maar alles is helemaal goed gegaan
.
heikedenise schreef:http://www.mijnpaardistop.nl/wp-content ... most_voted
willen jullie ook even op mijn heikie stemmen

. Ik ben er denk ik tussen 19.00 en 20.00?? Jij?
Ja, cranberrysap krijgt ze. Dat werkt goed, maar omdat ze nu ook niet echt lekker groeit, moest ik terug naar de uroloog van de schoolarts. Even uitsluiten dat haar groei er niet door geremd wordt.
Volgende week de uitslag. Het is al generaties lang een familiekwaal, dus ze zal er wel gewoon aan moeten wennen.
Sam babbelt wat af. Echt leuk is dat idd. En met zwangerschappen was hij ook heel zuinig op mij. Zo herkenbaar!
Hij ging zonder een streepje zweet op het lijf vrolijk de trailer weer in. Er zijn ook erg veel mooie foto's gemaakt. En Alicia! Leuk om je live gezien te hebben. Je hond is al net zo mooi als op de foto's. Dat belooft wat voor Dable!