[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:51

even uit de meelees modes, allen een heel goed en gezond 2009 Afgod Afgod Afgod Afgod OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!
Machonito gefeliciteerd met je zoon Jesse, ik had het even gemist sorrie, van mijn late reaktie Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Mijn eerste goede voornemen is al weer te niet gedaan ik kan het hier niet bijbenen om op tijd te antwoorden, mijn excuuses dus ik blijf in meelees modes Ja Ja Ja Ja Ja Ja Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:34

Goedemorgen iedereen Doei!.

Barroco: Hahaha helemaal in love Knipoog. Het is jammer dat ik niet in de buurt woon Tong uitsteken, ik heb jaren een goede vriend gehad die 'van de andere kant' was. En die vond altijd dat ik een goed oog had voor het feit of ze homo of hetero waren. Ik had 9 van de 10 keer gelijk als ik zei die is homo Tong uitsteken. Mannen verbergen altijd dingen waarvan ze denken dat het niet stoer is natuurlijk Tong uitsteken.
Terpentijn: Ik ga helemaal mee met de andere mensen van dit topic.... Je kan niet verwachten dat wij alleen maar op jou berichten in gaan terwijl jij nooit op onze reageerd...
Zasread: Ging alles goed achter het stuur Tong uitsteken.
Utixo: Gelukkig dat het alweer wat beter gaat met Matz! Verwen m maar lekker hoor Knipoog.

Hier heb ik nog steeds geen sneeuw gezien Lachen. Het was wel koud! Vanmiddag even kijken of ik nog tijd heb om te sporten, moet Atlas ook nog doen vanmiddag en vanavond heb ik een verjaardag van me opa Lachen. Beetje druk vandaag!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:45

*zucht* ben nog steeds ziek Verdrietig nu ook holte ontsteking erbij Verdrietig
Ik heb nu wel een antibiotica kuur gekregen dus hopelijk knap ik eindelijk eens op...rest van het gezin is ook nog ziek...blèèèèh!
Ik lees af en toe wel bij,maar ben niet fit genoeg om lang achter de pc te zitten,reageer later wl weer bij Kusje

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:47

Heel veel beterschap! Hopelijk knapt iedereen snel op!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:53

Zoo, maar weer eens een bijreageer-poging Haha! We gaan weer hárd, maar wel heel leuk om al jullie verhalen te lezen!! Pling

Lobke: Jammer dat die kopers niet meer zijn gekomen. Op naar de volgende idd! Hopen voor Terosso dat ie een goed baasje vind! Pling Maar voorlopig kan jij nog ff genieten. Leuk een nieuwe stal, klinkt veel beter! Lachen Stalprijzen zijn bij jullie ook nog behoorlijk hoog zeg Nagelbijten / Gniffelen . Scheelt bijna niks met hier in het westen. Bloos!

Gab: He, bah, rot zeg.... BETERSCHAP!

Frank; Voor de zoveelste keer, jij boft maar met Des Haha! .

Denise; Ohjee, die heike joh. Haha, sorry maar dat paard heeft wel humor Haha! Haha! . Maar gelukkig kan je hem handelen, succes zondag alvast!

Peet; Super van Tjillert zeg!

Jas: Stoute bandiet Knipoog . Komt wel weer goed. Je hebt al een lesje parelli/natural in de planning staan las ik.Das wel fijn, ff de handvaten krijgen. Werkt echt heel goed. Kan je tijdens het afspuiten niet voor hem gaan staan, en dan afspuiten? Dan kan die je iig niet pletten, en merkie ie ook dat je gewoon door blijft spuiten ook al gaat ie naar links... Tsja, ik roep ook maar wat hoor Clown . Hahahaa, die neger, altijd grappig dat soort mensen met zulke opmerkingen ROFL . Wel naar je zin gehad dus. Ben blij voor je joh, dat je weer happy bent Lovers .

Cyrina: Super van Yaco zeg! Lijkt me echt een fijn gevoel als je weet dat je paardje die verkocht is het goed heeft, en een plekkie heeft wat ie verdiend! Pling

Sanne; Weer lekker gereden lees ik! Niet gek dat Vaidosie druk was. Met al die vorst is het heel lastig te rijden nu... wel jammer hoor. Maar die vorst houd ook eens weer op, en dan kun je weer lekker aan de slag! Ja ENNNN ENNN ENN?? Hoe is het gegaan Hyper! ?? Spannend de 1e keer achter het stuur Party!! ?

Jasmijn again :D , haha, een jongen die leest.. mijne doet het niet graag haha. Jaa een tijdschrift ofzo, verder niet.. Hou ons op de hoogte he ROFL

Mies: Aah, das niet eerlijk Haha! . Apollo is gewoon slimmmm. Chico heeft dingen ook wel snel door, maar van die voetjes/spaanse pas snapt ie nog helemaal niks. Niet dat ik het fanatiek heb geprobeerd Clown , maar toch. Lijkt mij wel heeeeel gaaf als Chico zo'n vloeiende spaanse pas kan Kwijl

Karina: Jeetjeeee, niet zeggen... Dat je je paardjes uit je keukenraam kan zien, ik word jaloeeers! Haha!

Sjaad: Wauw, geweldig zeg! Was volgens mij een heel byzondere ervaring. Lijkt me echt schattig zo'n kleine hummel als broertje hihi. En jaaa, Urbino foto's! Party!!

Madelief; Ik neem je niks kwalijk hoor Clown .

Utixo schreef:
En Irma wilde mijn bijrijdstertje vandaag weer proberen te rijden. Ik hoop alleen niet te vroeg, want ik lig nog op bed. We hebben eindelijk draadloos internet, ideaal.

Arm bijrijdstertje Ach gut Huilen van het lachen

Marja: Ahjo, geeft niks, juist leuk als je af en toe is een berichtje plaatst Pling .

Ellis: Hoe is het met jou? Hou je het nog vol met je been? Wanneer ben je weer helemaal genezen? En hoe is het met de paarden?

Wat lief dat er zo naar Chicotje wordt gevraagd. Hij doet het goeedd! Iedere dag wordt ie liever en aanhankelijker, wat mij meer en meer gek maakt op m. Zoals iemand heel mooi tegen me zei "de band tussen ons begint vorm aan te nemen". Lovers Gister ook 'gereden' Hyper! . Onder begeleiding van Benthe weer opgestapt en zo'n minuut of 10 aan de longe gestapt. Daarna weer eraf, omdat we vonden dat we het niet meteen moesten overvragen voor de 1e keer na zo'n periode. Maar ben echt TROTS! Lovers

Ik lees veel over sneeuw en alles. Gelukkig is bij jou alles goed gegaan Regine!. Ik vind sneeuw best grappig, maar dan liever als je de deur niet uit hoeft zeg maar.. Gelukkig woon in aan zee, en is er bij ons dus zelden écht glad of sneeuw e.d. Haha! Heeerlijk. Van mij hoeft het niet echt Nagelbijten / Gniffelen Altijd zo gevaarlijk met die gladheid, bah. Succes voor iedereen die er wel mee te maken heeft, be carefull!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:58

Sneu voor mijn bijrijdstertje he. En ik zei nog zo tegen Irma, doe het nou niet. Maar ja, Irma's wil is wet. Ik hoop dat het goed gaat.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:07

Haha! Haha! Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:46

Barroco niet iedere lezende man is homo Haha!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 14:53

Zijn jullie vandaag eigenlijk allemaal weer begonnen met werk/opleiding?Ik moet morgen beginnen. Nog 1 dagje.....

Beterschap, Borderjay!

Prinslover; Ja, was echt een hele bijzonder ervaring!
Dit is mijn halfzusje van 2, voor het allereerst op de schaatsen Haha!

Afbeelding

Filmpje:
http://nl.youtube.com/watch?v=HEBAD64X5F8

Fijn dat je Chico al weer gereden hebt!! Gelukkig.
Laatst bijgewerkt door Sjaad op 05-01-09 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:18

Sjaad - ik weet niet of je met witte coupons kan rijden niet gevraagd eingelijk

ilona - je mag ook best lachen hoor iedereen lachte gistere hij doet het ook met humor alleen af en toe is bij mij de humor er af en dan moet die ff op zijn plaats gezet worden

sanne - en hoe ging je les ??

MIJN STARTKAART IS ONDERWEG dus ik kan zondag gewoon wedstrijd rijden Haha!:D ben echt onwijs blij nu dus maar hard trainen en kijken wat we er zondag van bakken

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 15:25

Sjaad? Muziek! Dank je wel he.

Al is het een officieele wedstrijd moet je gewoon met blanco coupons mogen starten, de standen worden dan later verwerkt. Wel moet je even vragen of de vereniging ze heeft liggen, anders moet de KNHS ze opsturen. En je weet nooit hoe snel die izjn, bij Utix heb ik er ellenlang op moeten wachten, bij Matz had ik ze binnen een week.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:23

borderjay @ Beterschap!
Prinslover @ super dat je er weer op ben gestapt!! Haha! Go jij! Go jij!

Zo ben net naar het ruggentraininscentrum geweest.
Ben té lenig in me rug. waardoor ik vaak vast zit. Gisteren had ik eigenlijk les op hidra. maar toen ik er opzat deed het zo'n zeer dat ik er af ben gestapt Boos!
Morgen krijg ik een krachttraning , kijken hoeveel ik aan kan.
En dan krijg ik 3 maanden intensief een strictprogramma van 2x in de week komen, en trainen. om m'n rug sterker te maken Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:40

Halloo Lachen

Ben ik ook weer eens, nog steeds geen internet thuis, en alweer aan de antibiotica, je raadt het nooit Clown

Ik heb weeeeer een blaasontsteking Nagelbijten / Gniffelen

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:52

Sterkte ! Ach gut veel drinken jij *LOL*
(ik heb het chronisch Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:53

Ja, dit is voor mij ook de 6e keer in 3 maanden tijd..

Ik heb alleen niet de indruk dat de AB veel doet nu, dus goed in de gaten houden Nagelbijten / Gniffelen

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:54

idd Nagelbijten / Gniffelen
Dat is echt zó ontzettend $$%#$!@ als je dat hebt Clown

Morgen krijgt hidra der inenting Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:57

Spannend Lachen

Ja, is echt rot, vorige keren viel de pijn wel mee, maar nu Bloos!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:23

cranberrycaps. halen bij het kruidvat en die standaard slikken, werkt erg goed bij een blaasontsteking, in ieder geval om het te voorkomen

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:38

Utixo Fijn dat zijn been goed hersteld. Was toch even schrikken zoiets.
Regine Hier geen sneeuw, maar wel super glad. Met bij houden heb ik ook last van. Het
gaat zo snel. Handig die jongen Haha!
Borderjay Nog steeds ziek? Wat vervelend, beterschap!
Ilona Wat leuk dat het zo goed met Chico gaat. En er weer op gestapt lees ik. Goed hoor! Pling
Heikedenise Gelukkig is je startkaart onderweg! Goed je best doen zondag.
Jolijn Alweer een blaasontsteking. Sterkte.

Nino is weer thuis! Stond maar 5 min verderop Clown. Gister weer gereden ging wel goed, maar ook
tussendoor paar rodeo's gehad. Ben gelukkig wel blijven zitten. Vandaag was de bak een drama,
net een ijsbaan. Ben lekker gaan wandelen in de polder met nog 2 andere.
Laatst bijgewerkt door amanda89 op 05-01-09 19:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:56

*kruipt ook weer even uit meeleesmodus*

Ilona, wat lief dat je aan me denkt! Lovers

Het gaat hier echt verschrikkelijk snel, en als ik het dan even niet bij heb kunnen houden vind ik het altijd weer een beetje moeilijk om te posten, vind het zo banketstaaf om dan niet op iedereen te reageren...

iedere keer neem ik me weer voor het hier bij te houden, soms lukt het even en dan weer een stuk niet, sorry... Vriendjes zijn?

Ben wel aardig bijgelezen en vind de foto's altijd super leuk in dit topic!
Even wat terpentijn betreft (ik was het trouwens die de foto erop had gezet, maar dat doet er niet toe).
Dit topic is echt een kletstopic, waarin iedereen inderdaad allerlei ervaringen, leuke dingen, frustraties, etc met elkaar deelt...
Wil je puur over een ras of over je eigen paard praten zal je inderdaad een ander topic moeten openen, evt. een foto en info topic puur over je eigen paard.
Jammer dat je het hier zo ervaart...

maar even terug naar Ilona's vraag...
Ik ben vorige week naar het ziekenhuis geweest voor een CT-scan, woensdag moet ik weer voor controle en dan hoop ik ook de uitslag van de scan te krijgen.
En dan maar hopen dat ik eindelijk groen licht om weer een beetje te mogen gaan oefenen, want ik word het zitten nu (na 11 weken) wel echt meer dan zat...
Ik ga nu wel een paar ochtenden per week naar school, voor besprekingen of administratie dingen, dat breekt de dag een beetje, de groep zelf doen lukt voorlopig nog niet...

Vrijdag zijn we weer bij Fifi geweest.
Het gaat gelukkig heel goed met 'r!
Ze heeft nu een box met een buitenluik en dat vindt ze geweldig, ze stond heerlijk naar buiten te koekeloeren toen we op stal kwamen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:41

sanne: Hoe is je 1e rijles gegaan! Balen dat het net nu meteen zo glad op de weg was

karina: Klinkt echt geweldig..vanuit je raam je paardje kunnen zien!

sjaad: Ben wel benieuwd naar ohz foto's! Coole schaatsen! Ik had vroeger zulke rolschaatsen! Schattige foto!

madelief: Als het maar duidelijk is toch Knipoog

benthe: Gelukkig knapt hij snel op! heelt het goed?

denise: Ben benieuwd of mijn aanvraag ook zo soepel gaat verlopen Tong uitsteken

ilona: Hij komt er nog niet erg vloeiend uit hoor, vandaag wilde hij te snel zijn dus was het meer lopen. Shannon kan al een beetje voetjes geven, maar die is zoo ongeduldig dus die stampt echt keihard dr voet op de grond...nu nog even leren langer hoog te houden Tong uitsteken *je moet iets doen deze dagen*
Super super chico! en jij ook natuurlijk!

ellis: Je zal wel helemaal uitgerust zijn onderhand...Ik zal woensdag voor je duimen! Gelukkig gaat het met fifi goed, hoe doet tulp het?

Alle zieken beterschap!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:38

Amanda - ik ga zeker proberen goed me best te doen ben nu ook al erg zenuachtig

mies - ik hoop dat het bij jou beter geregeld wordt als bij mij, ik krijg hem in ieder geval en daar gaat het nu om

Ellis - super dat het met fifi goed gaat nu hopen dat jij groen licht krijg en dan kan je gaan oefenen

nou bij ons is het zo glad dat heike nog geen eens uit zijn stal kan en dan te bedenken dat ik zondag op wedstrijd moet ik baal echt flink net zoals alle andere stalgenoten ik hoop dat die er morgen teminste uit kan dan kan die iig zijn benen strekken want de sneeuw blijft nu ook leggen dus erger als dit kan denk ik niet

amanda89

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:55

Ik heb me startkaart ook laatst binnen gehad, maar ik weet eigenlijk niet of die in
2009 gebruikt gaat worden. Clown Hoop dat we in de zomer er klaar voor zijn.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:37

Hoi! Na bijna een jaar meld ik me hier ook weer eens! Kennen jullie me nog? Haha. Lachen
Als ik er weer achter ben hoe die foto's op bokt.nl ookal weer werken, ga ik weer even wat nieuwe fotootjes van mijn Pablo Picasso plaatsen!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:01

Hoi Penny was het toch? Jou ken ik nog wel, alles goed? En met je paardje? Welkom terug in ieder geval!

Iloon leuk dat je parelli met hem wilt doen, dat wilde ik ook al steeds met Suev maar kom er gewoon niet aan toe met alle andere dingen die ik al met hem doe Haha! Heb parelli zelf in actie gezien en was daar echt zwaar van onder de indruk! Toppie dat je er weer even opgezeten hebt, geeft een lekker gevoel lijkt me!

Ellis dat gevoel dat jij hebt, heb ik dus ook. Ik voel me schuldig dat ik niet op iedereen kan reageren maar ik lees wel heel trouw mee en leef met iedereen mee. Vind het dan banketstaaf om een ego-berichtje te plaatsen dus vaak laat ik dat ook maar zitten Bloos Maar ik vind het echt een super gezellig topic met leuke mensen en is onderhand het enige topic voor mij op bokt nog wat ik volg, de rest kijk ik bijna helemaal niet meer naar. Maar fijn dat het goed met jou en Fifi gaat, ik zat het me ook al af te vragen!

Borderjay beterschap, ik kan me goed voorstellen dat je baalt! Hopelijk knap je snel op!

Heikedenise ik baal ook van de sneeuw! Allebei mijn paardjes hebben ijzers en kunnen dus niet naar buiten nu, echt vervelend! Ze kunnen gelukkig wel in de binnenbak maar behalve dat ze daar even los kunnen of hun beweging krijgen moeten ze ook op stal blijven. Van mij mag het zomer worden!

Karina lekker hoor, dat wil ik ook wel! Maar ik moet eerst een half uur rijden voordat ik mijn paardjes kan zien Boos!

Sjaad super lieve foto! ik wilde ook schaatsen maar had niemand om mee te gaan, met de temperaturen die vannacht verwacht worden zal ik me denk ik van de week wel uit kunnen leven Tong uitsteken Ja ben ook weer begonnen met werken, had er weinig zin in maar eenmaal daar is het altijd wel weer leuk en gezellig. Het viel alleen wel tegen dat de wekker ging om 6:30 na 2 weken uitslapen Boos!

Madelief en Jasmijn you go girls Haha!

Benthe beter dat hij er weer op loopt, dat gaat best snel. Zijn eigen bedje doet wonderen Haha!

Mies fijn dat het lekker gaat met Encanto en Shannon. Die laatste foto's van jou waren echt helemaal toppie, het zag er super netjes uit! Je mag trots zijn op wat je met haar bereikt hebt!

Jolijn ook alweer in de lappenmand, schiet niet echt op zo! Hoest met peerd, is ze alweer wat aangekomen? Hoe bevalt je zwarte tuig, heb je al spijt? Tong uitsteken

Sanne voor het eerst auto gereden, hoe ging het? Vond je het leuk? Ik vond het na mijn eerste les eigenlijk helemaal geweldig en ben nog steeds dol op auto-rijden, ik hoop voor je dat het jou ook zo is vergaan! Knipoog Enne Suevo was ook druk gisteren, man het leek wel een raket! Hij was echt aan het rennen en dom aan het doen, kmoest er stiekum wel om lachen Nagelbijten / Gniffelen

Jasmijn de mijne leest ook veeeeeeel, hij verslint boeken! Ik dacht dat ik erg was maar zijn boeken-collectie heeft de mijne gewoon ingehaald! We hebben op zolder nu een halve bibliotheek haha Vork Haha die Bandiet, maar ik denk ook dat het met grondwerken wel goed komt hoor, en wat Iloon zegt vond ik een mooie en lekker nuchtere opmerking, wat volgens mij best eens zou kunnen werken: gewoon van de voorkant spuiten en meebewegen. Hij moet nog veel leren maar hij is nog lekker jong en jij hebt geen haast met hem toch? Komt vast goed! Enne hoe zit het nou met Rutger? Of is dat de fantasy-boekwurm waar jouw toetsenbord van overloopt Tong uitsteken

Lobke jammer van de kopers maar nu kan je zelf nog even van hem genieten! Volgens mij is Terroso een superzachtaardig paardje, hij komt op mij over als een grote maar beetje verlegen knuffelbeer!

Peet: gefeliciteerd met de punten, super hoor!

Cyrina fijn dat Yaco zo goed staat, dat is toch een geruststelling!