Zoo, maar weer eens een bijreageer-poging
We gaan weer hárd, maar wel heel leuk om al jullie verhalen te lezen!! 
Lobke: Jammer dat die kopers niet meer zijn gekomen. Op naar de volgende idd! Hopen voor Terosso dat ie een goed baasje vind!
Maar voorlopig kan jij nog ff genieten. Leuk een nieuwe stal, klinkt veel beter!
Stalprijzen zijn bij jullie ook nog behoorlijk hoog zeg
. Scheelt bijna niks met hier in het westen.
Gab: He, bah, rot zeg.... BETERSCHAP!
Frank; Voor de zoveelste keer, jij boft maar met Des
.
Denise; Ohjee, die heike joh. Haha, sorry maar dat paard heeft wel humor
. Maar gelukkig kan je hem handelen, succes zondag alvast!
Peet; Super van Tjillert zeg!
Jas: Stoute bandiet
. Komt wel weer goed. Je hebt al een lesje parelli/natural in de planning staan las ik.Das wel fijn, ff de handvaten krijgen. Werkt echt heel goed. Kan je tijdens het afspuiten niet voor hem gaan staan, en dan afspuiten? Dan kan die je iig niet pletten, en merkie ie ook dat je gewoon door blijft spuiten ook al gaat ie naar links... Tsja, ik roep ook maar wat hoor
. Hahahaa, die neger, altijd grappig dat soort mensen met zulke opmerkingen
. Wel naar je zin gehad dus. Ben blij voor je joh, dat je weer happy bent
.
Cyrina: Super van Yaco zeg! Lijkt me echt een fijn gevoel als je weet dat je paardje die verkocht is het goed heeft, en een plekkie heeft wat ie verdiend! 
Sanne; Weer lekker gereden lees ik! Niet gek dat Vaidosie druk was. Met al die vorst is het heel lastig te rijden nu... wel jammer hoor. Maar die vorst houd ook eens weer op, en dan kun je weer lekker aan de slag!
ENNNN ENNN ENN?? Hoe is het gegaan
?? Spannend de 1e keer achter het stuur
?
Jasmijn again :D , haha, een jongen die leest.. mijne doet het niet graag haha. Jaa een tijdschrift ofzo, verder niet.. Hou ons op de hoogte he 
Mies: Aah, das niet eerlijk
. Apollo is gewoon slimmmm. Chico heeft dingen ook wel snel door, maar van die voetjes/spaanse pas snapt ie nog helemaal niks. Niet dat ik het fanatiek heb geprobeerd
, maar toch. Lijkt mij wel heeeeel gaaf als Chico zo'n vloeiende spaanse pas kan
Karina: Jeetjeeee, niet zeggen... Dat je je paardjes uit je keukenraam kan zien, ik word jaloeeers! 
Sjaad: Wauw, geweldig zeg! Was volgens mij een heel byzondere ervaring. Lijkt me echt schattig zo'n kleine hummel als broertje hihi. En jaaa, Urbino foto's! 
Madelief; Ik neem je niks kwalijk hoor
.
Utixo schreef:En Irma wilde mijn bijrijdstertje vandaag weer proberen te rijden. Ik hoop alleen niet te vroeg, want ik lig nog op bed. We hebben eindelijk draadloos internet, ideaal.
Arm bijrijdstertje
Marja: Ahjo, geeft niks, juist leuk als je af en toe is een berichtje plaatst
.
Ellis: Hoe is het met jou? Hou je het nog vol met je been? Wanneer ben je weer helemaal genezen? En hoe is het met de paarden?
Wat lief dat er zo naar Chicotje wordt gevraagd. Hij doet het goeedd! Iedere dag wordt ie liever en aanhankelijker, wat mij meer en meer gek maakt op m. Zoals iemand heel mooi tegen me zei "de band tussen ons begint vorm aan te nemen".
Gister ook 'gereden'
. Onder begeleiding van Benthe weer opgestapt en zo'n minuut of 10 aan de longe gestapt. Daarna weer eraf, omdat we vonden dat we het niet meteen moesten overvragen voor de 1e keer na zo'n periode. Maar ben echt TROTS! 
Ik lees veel over sneeuw en alles. Gelukkig is bij jou alles goed gegaan Regine!. Ik vind sneeuw best grappig, maar dan liever als je de deur niet uit hoeft zeg maar.. Gelukkig woon in aan zee, en is er bij ons dus zelden écht glad of sneeuw e.d.
Heeerlijk. Van mij hoeft het niet echt
Altijd zo gevaarlijk met die gladheid, bah. Succes voor iedereen die er wel mee te maken heeft, be carefull!