Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zilfstar schreef:Helaas is mijn bijrijdster gestopt per 1 juli en ik twijfel wat wijs is: hem eerst nog aan laten komen (hopelijk) en vanaf nu weer licht oppakken qua training (longeren en grondwerk) en later weer wat rijden (ik vind mezelf nu te zwaar dus wil eerst zelf afvallen) of hem met pensioen zetten…
Of toch ook naast longeren lekker (korte ritjes) rijden (in de bak, want buiten is alles al jaren doodeng voor hem) en gewoon kijken wat ie zelf aanbiedt aan gangen… omdat dat voor mijn eigen conditie/lijf (rugklachten) goed is…
En die doet het echt vele malen beter als ze in beweging blijft. Ik werk met haar aan de hand en we mogen weer aan de dubbele longe gaan werken en verder gaat ze veelvuldig mee op lange wandelingen over de Veluwe (al dan niet met een 6-jarig ruitertje).
Ik kan mij zo voorstellen dat dit voor jullie een hele geruststelling is boemel. Blij om haar weer happy te zien na jullie koliek-situatie.
.

Waardeloos... Welke kliniek heeft Mirtje toen ook weer gestaan?
Op een fries nota bene...!
fijn dat er iets van vooruitgang te zien is. 
Ik ben eigenlijk reuze nieuwsgierig naar de uitslagen van dat bloedonderzoek. Wanneer moest ze ook alweer voor controle?