En kleine Yvida bijt al goed van zich af

Succes zondag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balou_k schreef:Mijn jaarling PRE doet van het weekend mee met de interland fokdag op stal. De enige buitenstaander tussen al de KWPN’ers en BWP’ers.
Autumnn schreef:Gaaf,succes alvast! Wat start je? Jammer dat je zo ver start anders had ik wel even willen komen kijken
_Tarzan schreef:Fuego gaat redelijk goed nu het weer een beetje stabiel is. Ene dag weer beter dan de andere maar zolang hij redelijk stabiel blijft is het goed. Ben benieuwd hoe hij de winter door komt![]()
Het rondje buiten vond hij ook wel erg leuk had ik het idee
Hij had alleen flink wat spanning (maar dat had ik ook) en af en toe wat aanmoediging nodig.
Maartje_M schreef:Hier voor vannacht toch maar een 0grams opgelegd, er wordt regen voorspeld en het blijft aardig waaien dus ik hoop dat ze het wel kan waarderen. Als het kouder wordt, gaat er vulling in
En hoe noem je haar kleur Balou?
Dais_ schreef:Ik twijfel nog of ik een deken opleg. Morgen ochtend gaat de zon weer schijnen.
Ik zal het straks eens met de dames bespreken:')
Tarzan, fijn dat Fuego weer beter gaat! En wat goed van je buitenrit. Heel trots op jullie! Quinta durft ook wel eens te willen draaien. Zeker als het spannend is, dan voel je haar billen samen knijpen. Ik moedig ze aan en geef voorzichtig been en dan gaat ze overal wel langs
Castellon, wat gaaf!
Balou, tof dat je meedoet! Staat je paard daar ook gestald? Ik dacht dat je je paarden aan huis had ?
Balou_k schreef:Maartje_M schreef:Hier voor vannacht toch maar een 0grams opgelegd, er wordt regen voorspeld en het blijft aardig waaien dus ik hoop dat ze het wel kan waarderen. Als het kouder wordt, gaat er vulling in
En hoe noem je haar kleur Balou?
Smockey black, ik heb ze uiteindelijk laten testen want ik kwam er niet aan uit.
Ania schreef:Ik heb vanavond mijn eerste grondwerkles met Cortes van Bo Kasberen. Vind het best spannend moet ik zeggen.