Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
en ik maar denken dat de vacht mee viel
Wel 'mooi' dat ze samen zijn kunnen gaan...
). Geen ruzie zoeken he! Haha. Lastig hoor, zulke mensen. Ik denk dat ik in zo'n situatie zou proberen het echt goed uit te leggen wat een paard nodig heeft en hoe dat paard het nu tekort komt, zonder daarmee te oordelen over het leven van die eigenaar. Maar het is moeilijk om jezelf daar aan te houden.
ook op advies van de smid,
de wonden niet schoongemaakt en ingesmeerd niks ...
) Als ik hem wat lager instel gaat hij zo waggelen. Dat is best lastig. Uiteindelijk lukt het wel om het goed te laten lopen, maar kost wat energie. Wat leuk dat jij dat ook zo ervaart! Mooi is dat dan he, dat je er toch dingen uithaalt wat je niet voor mogelijk had gehouden! Fijn dat het met Simba beter gaat!
Wat leuk dat je vriend mee is gegaan op buitenrit!
Ik heb alles meegelezen maar ga me niet in aaaaale losse gesprekjes meer mengen denk ik!! Dan weet ik niet eens meer waar te beginnen! haha
Snapt niet zo goed dat kindjes van 3 nog niet heel stevig zijn.. haha! Maar eigenlijk was ze super braaf in een vreemde tuin met allemaal kinderen en lawaai! (toen de kerktoren ging wist ze even niet meer wat ze moest doen, dus toen maar even wat rondgestapt, bij iedere slag werd ze 5 cm groter en hij ging 11 keer
)

Ze vonden het echt helemaal niks, met veel gesnuif en gedribbel konden we er langs.
Zijn heeeeel erg mooi geworden, zal binnenkort een topic maken.