jus schreef:Zo zijn ze niet allemaal hoor , maar Judith maakt alleen maar fotos van mooie mannen en stiekum als ze aan het opwarmen zijn haha
Anoek meestal maand julie en augustus staan we stil met wedstrijden vanwege de hitte en natuurlijk neem je je rijbroek mee , laat een tshirt drukken met dat lieve koppie van Sam en trek je die toch gewoon aan !
Volgend jaar willen we in juni gaan en dan gaan we met de auto. Ik denk dat zowel Frank als ik eerst onze rijbroeken in de auto gooien.
Kelly - Goh, jij ook al van de tijgerstrings? Ik weet niet hoor, ik denk eerder dat ze dan hard wegrennen... hihihihi
Waar is de show?
Wat een mooie foto's krijgen we nog van Taco. En hoe heb je dat konijntje op zijn bil gekregen??
Suus - Hieperdepiep... HOERA!!!
Saida - Ik ben benieuwd naar je ervaringen idd.
Lisenka - Jij en ik prefereren zo'n bak met schoon water waar je tot op de bodem kan kijken? Haha, mij krijg je ook niet vrijwillig de plomp in.
En leuk even op concours voor de keuring. Ik wilde dat ik er zo simpel over kon denken. Ach, momenteel boeit het me helemaal niet. Voorlopig wil ik ook één proef rijden ipv 2. Eerst Sam maar eens gehoorzaam maken aan het bit. Tot die tijd ga ik niet. succes met plannen!
Wanneer is de campeonato ook al weer?
Laura - Ik wacht heel even de reactie af. Hopelijk weet ik volgende week meer.
Hangend rooster is idd lastig. Ik probeer het hoofdstelletje zo snel mogelijk bij je te krijgen. Hoe eerder je het kan proberen.
Ilona - Sam kan vaak heel leuk reageren op nieuwe dingen. Dan gaat ie ineens meer zijn best doen. Gek op aanpassingen dus. Ik moet een briefje bij gaan houden. Sprenger zeg je hè? Die hebben toch sporen? Ik ga er eens op googlen.
Kun je je vriendin niet alvast vragen wat leuke plaatjes te schieten? Dan zit je er in elk geval op. 
Marijke - Dan moet je foto verkleinen naar een bepaald aantal pixels. Frank heeft het voor mij hier gedaan.
Martine - Dat probleem had ik ook met een enkel gebroken bit. Daarom ben ik al overgestapt naar dubbelgebroken. Dat was al wel een verbetering. Mooie foto weer.
Jus - Daar kom je nou mee! JAmmergenoeg ben ik al voorzien...
Denise - Niets moeilijker dan zonder foto's een rijprobleem toelichten haha, maar idd gaan wij weer volop aan de slag. Huiswerk zat!
Kelly - Ook een WPN'er kun jij leuk laten lopen zeg haha!
Aline - Mooi veulen hoor die Mistico. Vaker spammen hoor ook met Rubio... Volgens mij kun jij met 2 veulens mooie foto's maken...
Goh die Sanne, die heeft maar mooi een streepje voor. 
Sabrina heeft vandaag weer fanatiek gedraafd op Prince. Na de zomervakantie wil ik haar meenemen naar de ponyclub. We denken dat ze het nu wel aankan.