Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Leuk! Jammer dat ik nu op mn werk ben en niet kan kijken... maar ga ze zeker nog is bekijken
!
Hoe kom je daar zo opeens aan?! Heb het eens gezien bij een vriendin van me. Die wou niet meer over straat
. Balen zeg!!
. Potsiedikke, gaat zo snel hier. Maar wel leuk leesvoer allemaal!! 
. Wooow, goed hoor
. Moet vast ook een kick geven op zo'n kar!
. En Cascabel? Bovendien vervelen ook veulentjes niet hoor
. Dus spam maar raak! 
. Ik reed die fries (jielt) met sporen. Hij was niet vooruit te branden
. Sporen zijn hier eigenlijk niet voor bedoeld, maar was wel handig als steuntje. En later, was hij zo goed aan mn been, dat hij ook zonder sporen prima liep
.
) en Cascabel gaat het goed!

Het hoofdstel ligt al in de auto.
Zowel de mannen als de paarden zijn prachtig
jus schreef:Zo zijn ze niet allemaal hoor , maar Judith maakt alleen maar fotos van mooie mannen en stiekum als ze aan het opwarmen zijn haha
Anoek meestal maand julie en augustus staan we stil met wedstrijden vanwege de hitte en natuurlijk neem je je rijbroek mee , laat een tshirt drukken met dat lieve koppie van Sam en trek je die toch gewoon aan !
En leuk even op concours voor de keuring. Ik wilde dat ik er zo simpel over kon denken. Ach, momenteel boeit het me helemaal niet. Voorlopig wil ik ook één proef rijden ipv 2. Eerst Sam maar eens gehoorzaam maken aan het bit. Tot die tijd ga ik niet. succes met plannen!

die overigens goed bevalt!!