[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:17

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:25

lakshmi schreef:
Jus: hahaha ja ik had ook al zitten kijken! 'Er zijn momenteel nog geen successtory's' ;)

Dat viel mij ook al op :D

Kelly, je voorziet ons wel met genoeg kijk en luister voer! ;)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:27

Haha ja is weer eens iets anders dan foto's :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:35

Judith: HAHAHAH, naaah zeg.. Wat een site?! Wist echt niet dat zulke dingen bestonden _O-

Kelly: Yeaah, een kelly spam 8-) . Leuk! Jammer dat ik nu op mn werk ben en niet kan kijken... maar ga ze zeker nog is bekijken :j !

Denise: Oei oei... krentebaard.. :oo Hoe kom je daar zo opeens aan?! Heb het eens gezien bij een vriendin van me. Die wou niet meer over straat := . Balen zeg!!

Karina: Haha, nou dat zegt idd wel heel wat, als ik het niet meer bij kan houden :+ . Potsiedikke, gaat zo snel hier. Maar wel leuk leesvoer allemaal!! :D

Lahksmi: Knappe Flavio. Hij is echt leuk! Ook super van je zaakje dat zo goed loopt. Zeker erg druk mee ook?

Regine: Jij nog gefeliciteerd met je snelle tijden :D . Wooow, goed hoor :D . Moet vast ook een kick geven op zo'n kar!

Aline: Spam jij eens met pics. Hoe is het met die súper mooie zwarte van jullie? Ulisses? Weet nooit hoe ik zn naam schrijf :o . En Cascabel? Bovendien vervelen ook veulentjes niet hoor :+ . Dus spam maar raak! ;)

Saida: Daar zou ik soms ook wel bang voor zijn.. maar als je het goed gebruikt worden ze er soms wel beter van :) . Ik reed die fries (jielt) met sporen. Hij was niet vooruit te branden := . Sporen zijn hier eigenlijk niet voor bedoeld, maar was wel handig als steuntje. En later, was hij zo goed aan mn been, dat hij ook zonder sporen prima liep :D .

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:54

Net heerlijk een buitenrit gemaakt. Ik kwam onderweg een bekende tegen dus we zijn lekker met zijn tweeen verder gereden. We zijn zo lang weggebleven dat mijn stalgenootje al belde of alles wel goed was, lief he! :o

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:32

Hey Ilona, met Ulises (je schrijft het gewoon op z'n simpelst dus ;) ) en Cascabel gaat het goed!
En met de veulentjes ook, we hebben dit jaar twee hengstveulentjes en die zijn super leuk met elkaar aan het spelen. Helaas daarvan nog geen foto's (heb je net je camera niet bij je op zo'n moment natuurlijk...) maar wel een paar andere recente foto's van het jonge spul.
Bij deze dus gelijk maar wat spam dan :+

Mistico lekker aan het rennen:
Afbeelding

Afbeelding

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:38

En Rubio mag natuurlijk ook niet ontbreken. Hij is nu 4 weken, een maandje jonger dan Mistico.

Afbeelding

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:56

Ben stiekem even op bokt, ben eigenlijk op vakantie, maarja, Johan is ook iets anders aan het doen O:)

Aline wat een heerlijke foto's weer van die kleintjes van jullie!! Volgende week komen Johan en ik langs :j Het hoofdstel ligt al in de auto.

Judith: Wat een prachtige foto's laat je weer zien :~ Zowel de mannen als de paarden zijn prachtig :P

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:16

Aline wat een geweldig koppie heeft die Rubio!!!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 17:59

Wat een onwijs leuk diertje is Mistico zeg! :~ Ik zou willen dat mijn spaarrekening iets gevulder was, haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:01

Hej is dat nieuw ofzo? Door de topicstarter geplaatst :P Sanne heeft een rood vakje om dr naam O:)
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 13-08-09 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:01

Zie FZ. :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:07

De topicstarter krijgt een rood vakje :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 18:44

jus schreef:
Zo zijn ze niet allemaal hoor , maar Judith maakt alleen maar fotos van mooie mannen en stiekum als ze aan het opwarmen zijn haha

Anoek meestal maand julie en augustus staan we stil met wedstrijden vanwege de hitte en natuurlijk neem je je rijbroek mee , laat een tshirt drukken met dat lieve koppie van Sam en trek je die toch gewoon aan !

Volgend jaar willen we in juni gaan en dan gaan we met de auto. Ik denk dat zowel Frank als ik eerst onze rijbroeken in de auto gooien. :D

Kelly - Goh, jij ook al van de tijgerstrings? Ik weet niet hoor, ik denk eerder dat ze dan hard wegrennen... hihihihi
Waar is de show?

Wat een mooie foto's krijgen we nog van Taco. En hoe heb je dat konijntje op zijn bil gekregen??

Suus - Hieperdepiep... HOERA!!! *\o/* :)ddd *\o/*

Saida - Ik ben benieuwd naar je ervaringen idd.

Lisenka - Jij en ik prefereren zo'n bak met schoon water waar je tot op de bodem kan kijken? Haha, mij krijg je ook niet vrijwillig de plomp in. :P En leuk even op concours voor de keuring. Ik wilde dat ik er zo simpel over kon denken. Ach, momenteel boeit het me helemaal niet. Voorlopig wil ik ook één proef rijden ipv 2. Eerst Sam maar eens gehoorzaam maken aan het bit. Tot die tijd ga ik niet. succes met plannen!

Wanneer is de campeonato ook al weer?

Laura - Ik wacht heel even de reactie af. Hopelijk weet ik volgende week meer.
Hangend rooster is idd lastig. Ik probeer het hoofdstelletje zo snel mogelijk bij je te krijgen. Hoe eerder je het kan proberen.

Ilona - Sam kan vaak heel leuk reageren op nieuwe dingen. Dan gaat ie ineens meer zijn best doen. Gek op aanpassingen dus. Ik moet een briefje bij gaan houden. Sprenger zeg je hè? Die hebben toch sporen? Ik ga er eens op googlen.
Kun je je vriendin niet alvast vragen wat leuke plaatjes te schieten? Dan zit je er in elk geval op. ;)

Marijke - Dan moet je foto verkleinen naar een bepaald aantal pixels. Frank heeft het voor mij hier gedaan. :D

Martine - Dat probleem had ik ook met een enkel gebroken bit. Daarom ben ik al overgestapt naar dubbelgebroken. Dat was al wel een verbetering. Mooie foto weer.

Jus - Daar kom je nou mee! JAmmergenoeg ben ik al voorzien...

Denise - Niets moeilijker dan zonder foto's een rijprobleem toelichten haha, maar idd gaan wij weer volop aan de slag. Huiswerk zat!

Kelly - Ook een WPN'er kun jij leuk laten lopen zeg haha!

Aline - Mooi veulen hoor die Mistico. Vaker spammen hoor ook met Rubio... Volgens mij kun jij met 2 veulens mooie foto's maken...

Goh die Sanne, die heeft maar mooi een streepje voor. ;)

Sabrina heeft vandaag weer fanatiek gedraafd op Prince. Na de zomervakantie wil ik haar meenemen naar de ponyclub. We denken dat ze het nu wel aankan. +:)+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:12

Nou Vaj nog even getraind... ging wel oké maar hij kan fijner. We gaan 't wel zien morgen.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:14

Ze zeggen wel eens: een slechte generale... Succes! Komt vast goed! Je hebt niets te verliezen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:17

Hebben we ook niet. Heb wel weer erg last van mijn pols (waar het door komt mag Joost weten) dus ik loop weer met mijn brace om. Was er net een weekje vanaf. Zucht.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:18

Misschien veel achter de computer? Of toch wat spanning vanwege nieuwe stage? Hoe bevalt het?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:24

Ik had het al lang voor mijn stage :) die overigens goed bevalt!!
Ik heb zelf het vermoeden dat het overbelasting is door teveel fotograferen... maar het voelt ook weer niet als overbelasting... pfff.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:38

Na lange tijd Halley weer rijden, nu de keuring nadert...

Halley in stap
Afbeelding

Halley in (midden)draf
Afbeelding

Halley in (midden)galop
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:39

Soh, krachtpatser! ;)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 20:56

Zooo jeetje, moelijk bij te houden zeg!

Vandaag getekent en sleutels gekregen, dus vanaf het weekend gaan we dna ook echt aan de slag! Wat een heerlijk gevoel om dan het huisje in te lopen en gewoon te weten dat het van ons is!
Ik ga vanavond even alles bijlezen en reageren, eerst even liggen. Beetje hoofdpijn, Airco in de zaak deed het niet zo goed dus heel de dag in een hete zaak gelopen dus dat slaat lekker aan!

Leuke foto's van Halley!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 21:08

Pfieuw nou mensen, ik maak het niet te laat, sta om 7 uur op.
Net nog even mijn laarzen ingepoetst, poets ik ze morgen wel uit.
Vaj en ik moeten om 11.40 starten, duimen jullie voor ons? :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 21:44

Soeske ; gefeliciteerd met je verjaardag (K)

annash ; ik duim voor je :D