Terpentijn Ik ben ook diep beledigt over het feit dat je geen mail teruggestuurd hebt. Ik heb de moeite genomen om je te mailen, te vragen hoe het met de dobermann was, omdat ik met veel plezier dat topic heb gevolgd. Daar kreeg ik geen reactie op. Ga dan niet nu lopen huilen.
Frank Doe mij wat ijs! Met pannekoeken! Bij elkaar! Mjammie!
Jasmijn Er zijn veel mannen die fantasy lezen. Helaas is het ook de realiteit dat veel mooie, perfecte mannen homo zijn 
Idra Niet echt grappig, dat soort verhogingen. Helaas zijn die prijzen hier ook realiteit. Onze stal is dan nog een van de goedkopere uit de omgeving, maar wij betalen ook al rond de 300. We hebben enkel een erg slechte binnenbak. En perfecte uitrij mogelijkheden, dat dan wel.
Sanne Veel plezier strakjes! Geloof me maar, autorijden is hip. En straks wil je op voor je E, helemaal leuk!
Madelief Ik hou wel van oude barokke Geldersen! 
Oehhhh, Matz loopt alweer bijna rad in stap. Hij neemt zijn beentje goed mee. Ik stap nog maar hele korte stukjes, en probeer dat zo vaak mogelijk te doen. Durf ook het terrein niet af, we hebben in Monster een mega kabouterplaag. Laat Matz daar nou erg bang voor zijn. Hij was ook zielsgelukkig dat hij weer in zijn eigen bedje stond. Ik masseer nu iedere dag zijn beentje met witte olieen, in het begin vond hij het maar wat eng (ruikt erg sterk naar ammonia) maar nu vind hij het stiekem wel lekker. Straks bij de paardendrogist even het een en ander bestellen, hij mag nu wel wat extra's, heeft een flinke klap gehad.
Utix haalde van de week het bloed onder mijn nagels vandaan, ben benieuwd wat hij vandaag doet. Hij is lief, schattig, mijn maatje, mijn vriendje, maar als hij ergens geen zin in heeft, doet hij het gewoon niet. Zo ontzettend frustrerend, de ene dag kan iets heel erg goed gaan, en de andere dag springt hij voor hetzelfde omhoog en stuiteren we de bak door. Eikol 
En Irma wilde mijn bijrijdstertje vandaag weer proberen te rijden. Ik hoop alleen niet te vroeg, want ik lig nog op bed. We hebben eindelijk draadloos internet, ideaal.
Ik heb roti smaak in mijn mond. In Wateringen zit een zaakje die echt de beste vega roti heeft, en die smaak hangt al vanaf vanochtend in mijn mond. Ik denk dus dat ik weet wat ik ga eten vanavond.