Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarstraks mocht hij wel uit zijn dak gaan in de binnenpiste, is iets veiliger. 
Hopelijk knapt hij snel op! Is hij wel weer wat gelukkiger in zijn eigen stalletje?
Dan moeten we maar even foto's gaan maken op de hei ofzo...
Ik heb de foto's trouwens nog wat nabewerkt, dus die versies zal ik binnenkort ook even naar je sturen. Ze zijn nu nog mooier 

Felix leest ook voor zn lol..en ben dr toch vrij zeker van dat die van de goede kant is
Berichtjes blijven sturen!
.
Terpentijn, open gewoon een topic in Rassenpraat->Barokke en klassieke rassen helemaal voor jezelluf, een huiskamertopic heeft een ander doel dan jij beoogt.
.
. Sorry als ik niet helemaal heb opgelet, maar was jij nu nog aan het wachten op een zadel? En werd dat dan weer een Startrekk? Ik heb voor Rico (de quarter) een Startrekk dressuur omddat de espanola voor hem helaas te lang was, maar ik zou die wel heel graag ooit nog eens voor Veludo hebben. Kan er jammergenoeg nog geen vinden in het bruin tweedehands, en nieuw trek ik echt even niet jammergenoeg. 
We zijn gaan schaatsen met z'n allen.

. Dan even voer halen en kijken of ik nog wat voor zieke Gab kan betekenen.
hahaha want we hebben een geweldige kuur muziek in elkaar gezet het weekend! Ik ben er zo blij mee, het klinkt echt geweldig en ik heb em vanmorgen de hele rit in me auto aangehad... snoeihard!!