[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:44

Soeske: Leuk een sulkytje, volgens mij vindt niemand dit weer meer leuk En wat spelen ze leuk! Haha!
Hihi Mies, nee denk niet dat er veel knappe jonge kerels lansgkomen..
Haha mossel, Furia doet meestal ook zo. Tenzij die echt wordt uitgedaagd door een paard/pony die hij niet uit kan staan..
Esmee, heb gereageerd!
Peet Haha oke ik denk dat ik idd ECHT niet de enige bent die baalt van het weer Tong uitsteken
Yolynn, ja dat idee had ik gewoon Bloos Je doet het imo top met haar dus dan mag dat ook even gezegd worden Haha!
Zo, dat is dan even schrikken! Wel lekker idd dat je dan niet hoef te werken, maar voor de rest vervelend! Sterkte!

Pff, ik ben even flink aan het balen (en was net uit mijn dipje Verdrietig )
Kwam hier op bokt n topic tegen over de politieacademie, en heb met een meisje contact via de pb gehad.
Ze moest nl een ooglaseroperatie omdat ze was afgewezen op haar ogen..
En haar sterkte was minder dan die van mij. Nu doet zij niveau 4, maar zegt dat het niks uitmaakt.
Heb wel zo'n formulier erbij gekregen die je moet laten invullen door de opticien, dat ga ik van de week maar laten doen..
Anders is het byebye politieacademie (iig voorlopig).
G.verdomme!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:45

Oeh das minder Sterkte gewenst Ach gut

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:56

Jolynn: balen zeg! dat je niet kan werken voordeel, maar niet kunnen rijden is erger! Hoe lang moet je rusten?

Madelief: formulier invullen opsturen en dan hoor je wel verder! Ik weet wel dat er een strenge keuring is, maar eerst maar kijken wat eruit komt! wie weet loopt het allemaal wel los!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:57

Mossel, haha, hij snapt het nog niet helemaal Tong uitsteken
Yolin, zohe, dat is schrikken, beterschap!
Peet, idd, je kunt helemaal niets Boos!
Madelief, oh jee, dat is minder.. Vervelend he als je slechte ogen hebt.. Weet er alles van :p

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:03

Ja, aan de ene kant kan ik me niet vóórstellen dat je om zo'n klein k dingetje meteen wordt afgekeurd, maar aan de andere kant best logisch
Ga straks even met mijn fitnessinstructeur overleggen (heeft er zelf veel ervaring mee), en dan meteen een afspraak maken bij de opticien..!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:36

Soeske : leuke foto's
schattig als ze samen in dat stalletje staan Haha!

Madelief : balen hopen dat het goed komt (vast wel Knipoog )

heb vandaag te horen gekregen dat ik allergisch ben voor huisstofmijt.
ben super verkouden branderige ogen en keel en hoofd pijn Verdrietig
vole me dus niet echt 100 %
hopen dat het werken vanavond nog lukt.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:51

Madelief: Dat is geen leuk bericht Ach gut Hopelijk wordt je wel aangenomen. Furia als politiepaard Cool

Fanny: Mijn zusje is ook allergisch voor huisstofmijt en die loopt altijd het hele jaar door te snotteren. Heb je ook tips meegekregen om het ergste te voorkomen?

zo dat was me het regendagje wel weer. Ik ben nu net thuis en het wordt al donker, dus Ot moet het maar even zonder mij doen. Hopelijk is het weer morgen beter, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 17:57

Volgens mij kun je geen vervelendere allergie hebben, kun je het enigzins voorkomen?

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:06

Flamon, balen zeg. ik ben zelf ook een allergietypje(katten honden huisstofmijt etc).Gelukkig heb ik er tegenwoordig minimaal last van, maar je kan er vreselijk moe van worden. Sterkte ermee.

Jolyn... je weet maar nooit, hoef niet aan het zadel te liggen, maar een glijder in de wei kan bv al een geblokkeerde wervel te veroorzaken. vandaar dat ik erover begon. Niet dat ik neit geloof dat ze niet goed verzorgd wordt Knipoog

Balen van je schouder. Beterschap!

Madelief, hopen dat het niet uitmaakt voor je. Zal voor je duimen dat je gewoon de academie binnenrolt.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:05

Madelief88 een stalgenootje van mij heeft op de politie acedemie gezeten en zij heeft ook slechte ogen, volgens mij is dat niet zo heel erg.

Flamon, wat vervelend die allergie, huisstofmijt zit overal!

Ik moet een week echt rust houden en volgende week weer terug naar het ZH voor controle.
Waarschijnlijk mag ik dan weer bewegen maar niet belasten, voordat ik weer op Xantha zit duurt dus nog wel een paar weekjes. Ik werd trouwens gebeld door de huisarts die mij vorige week na mijn val had bekeken, ze bood haar excuses aan dat ze me niet had doorverwezen, vond ik wel aardig. Het is ook maar een mens. Knipoog

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 20:40

Huisartsen die hun fout toegeven zijn zeldzaam...

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:45

madelief balen voor je van die allergie hoop dat het snel ene beejte gaat

yolijn das een klote bericht voor je hoe lang ben je uit de running???
en ff je onderschrift.........laat die rodeo maar aan de cowboy`s over Ach gut

jaja we hebben weer wat leuk svoor onze kur een zanger komt het live zingen
en we hebben een spotlicht geregeld nu nog daarmee oefenen ........... spannend

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:29

Sanne: heb geen tips mee gekregen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:35

Weltrusten:evaw:

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 23:35

Patricia -> Stoere Bailando! Even lekker uitsloven!
Goed nieuws van de bak!
Wordt het een binnenbak of een buitenbak?

Esmée -> Er zijn een aantal friezen die zelfs in de Grand Prix meerijden!
Adel, Tietse, Lelke, Rintje als ik me niet vergis.....
Leuk Fuego en zijn vriendjes! Clown
Het was de 3e keer dat ze met pessoa liep en nu begon ze pas een beetje door te krijgen dat de druk wegviel wanneer ze haar hals liet zakken.
In het zadel doet ze dat ook wel, maar dan na een poosje voltes en bochtjes gereden te hebben.
Nu moet ik nog leren om haar dan wat meer ruimte te geven en ook wat druk weg te laten vallen wanneer ze dat doet.

Madelief -> Je bent heel gevoelig voor het weer blijkbaar.
Het wordt tijd dat de zon eraan komt, dan kunnen we allemaal weer lekker genieten met onze paardjes!
Die fries deed het best wel leuk, maar was ongelooflijk sterk.
Ze moest een wissel doen in galop maar hij springt nog niet zelf over, dus moest ze hem stilzetten en dan in de andere galop aanspringen.
Maar om hem stil te zetten moest ze echt al haar kracht gebruiken, zat ze heel erg achter in haar zadel en vond ik dat ze hem heel erg in zijn mond trok.
En verschillende stukken vond ik hem te opgekropt rijden.
Dit is mijn mening hoor, ik weet niet of het normaal is om zo te rijden, ik heb nog nooit een andere fries zo hoog zien rijden.
Leuk een fotoshoot!
Sandra gaat ook een fotoshoot van mij en Grytsje maken, maar we zijn nog op zoek naar mooi weer.......
Wees maar blij dat je er nu achter komt dat je wordt afgewezen met zo'n oogafwijking, dan kan je er misschien nog iets aan laten doen.
Als je eerst wordt afgewezen en er dan wat aan moet laten doen dan loop je achter de feiten aan.

Sanne -> Ik hoop ook dat we nu wat meer vooruitgang boeken met de privelessen.
Morgen kan ik weer met haar rijden, dus zullen we het geleerde weer gaan oefenen.
Hopelijk is de binnenbak dan weer aangeharkt, want die is helemaal plat gelopen........
Gelukkig zit de tattoo op mijn rug, dus kon ik al het bloed niet zien, hihi!

Fanny -> Dankjewel! Ik zal straks of morgen even kijken wat ze allemaal verkopen.
Misschien is Oralgen iets voor jou?
Lisanne heeft hooikoorts, gebruikt nu 2 jaar Oralgen en het begint al wat beter te worden.
Anders moet je eens gaan kijken op de site, daar kan je lezen wat het inhoud.

Suzanne -> Ik heb speciale zalf meegekregen die er 1-2 maal daags flinterdun opgesmeerd moet worden.
Het lijkt op vaseline of uierzalf en het ruikt naar Dettol.
Die man had ook gezegd om de eerste dagen oude shirtjes aan te trekken, en als het vastplakt om dan met shirt en al onder de douche te gaan staan om het voorzichtig los te weken.
Gelukkig is dat niet gebeurd, maar ik heb nu wel continu zwarte t-shirtjes aan, dan zie je de inktvlekken tenminste niet. Knipoog
Leuke foto's weer van je spelende duo!

Petra -> Hier ook iemand die dit rotweer behoorlijk zat begint te worden!

Jolyn -> Jeetje, daar ben je dan ook weer lekker klaar mee!
Doe je het wel een beetje rustig aan nu? Beterschap!

Ik zou Gryts even lekker laten rennen in de buitenbak, maar daar had ze niet zo'n zin in.
Het leek haar veel leuker om in het zwembad te gaan rollen, dus toen ze stond te schrapen gaf ik een keiharde brul.
Om nou achter haar aan te gaan rennen zag ik ook niet bepaald zitten, dus hebben we maar rondjes gelopen langs het randje wat nog enigzins droog was.
Heeft ze toch nog iets van beweging gehad........

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 01:25

Baahh! Ik baal ook ontzettend van dit weer zeg.. Er is niks aan zo Ben vanmiddag met mn broer gezellig de stad in geweest, even me kleding collectie weer aangevuld Haha! Dat is altijd leuk haha. Heb wel 3 paar nieuwe schoenen gehaald Bloos Was wel nodig trouwens Tong uitsteken En een nieuwe broek +truitje! Vingers aflikken Dus ben weer helemaal happy dr mee. Heb deze week ook 4 dagen Amanda Haha! Alleen heb ik dr woensdag weer, dus morgen weer niet rijden (al 5 dagen niet) dat is toch best wel jammer.. Ik sta te popelen op er weer op te stappen Ja

Sanne: Haha, lekker slim van die leraar.. Niet dus Knipoog Maarja, dat is niet jou probleem Haha!

Mies: Wat grappig dat je in een truckerscafe werkt.. Ik had ook meteen zoiets van, dan zal je veel aandacht krijgen Haha! Haha, ik denk dat je daar best kan lachen met al die mensen!

Soeske: Aahh die Bram en Goya!! Wat een schatten zo bij elkaar zeg, kijk ze is staan in dat huisje haha! Erg mooi stalletje hebben ze zo! En wat leuk een sulky voor Bram! Heeft ie al ervaring of ga je hem zelf beleren?

Mossel: Wat een stoere shet zeg Haha! Echt een deugniet zo te zien! Alleen je paard weet niet zo goed wat ie nu moet doen Clown

Es: Ik ga meteen zo even in je topic kijken Lachen

Peet: Ben super benieuwd naar je kostuums Haha! Hoe die staat op Tjillert! Veeeeeeeel foto's maken Haha!

Jolyn: Ojee, balen zeg!! Dat wordt een nog langer herstel.. Maakt het niet makkelijker op zeg. Maarja, het gaat wel weer over! Hopen dat ze het daarna een beetje rustig houd, want iedere keer zo'n smakker maken is bepaald niet prettig lijkt me Knipoog

Madelief: Het zal toch niet zeker!! Bloos! Ik hoop het iig niet voor je! Maar ga maar eerst alles na, want wie weet valt het super mee! En anders is het echt vreselijk k.lote zeg!! Dan is het toch een stuk toekomst wat wegvalt.......

Flamon: Vervelend zeg een allergie! Maar hopelijk krijg je wel wat tips mee en dingetjes om het onder controle te houden Lachen

Saida: En hoe is het met je tattoo? Is het branderige gevoel al een beetje weg? Jammer dat ze niet zo wou rennen.. Maar hopelijk word het weer wat droger binnenkort, dan kan je weer lekker aan de slag! Lachen

Ik had me trouwens ook aangemeld in het haflinger topic. Maar daar gaat het echt ongehoord hard Wow! Niet normaal meer. In 1 dag wel 10 pagina's, dat word me een beetje te gek. Bovendien gaan die berichten over van alles en nog wat behalve de paarden Huilen van het lachen Dus besefte eigenlijk stiekem weer hoe gezellig het is in dit topic!! Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 08:32

Goedemorgen allemaal
Ik heb voor het eerst in dagen weer eens lekker geslapen.
ik ga niet op allesreageren want ik kan niet zo snel typen met links, heb wel bijgelezen. Gisteren is mijn bijrijdter bij Xantha geweest en ze heeft haar lekker laten rennen. Vandaag ga ik zelf even naar stal want de smid komt!(Gelukkig is het op loopafstand)
Kan ik lekker even met mijn meissie knuffelen Lovers

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 10:51

Siada, ja, precies, zou zonde zijn van je shirtjes haha. Bedankt Lachen
Ilona, dank je Haha! Nee, ga hem zelf beleren, hij is nu 4 en er is nog niets mee gedaan op het gebied van mennen. Stemcommando's kent ie (als het hem uitkomt Tong uitsteken) alleen sturen nog ff. Tuigje al omgehad, boompjes al gesleept dus ben benieuwd Lachen Leuk, ff je kledingkast uitgebreid, heerlijk he haha. Fijn dat je weer naar amanda kunt Lachen
Jolyn, fijn dat je weer goed geslapen hebt!

Zal nu gauw ff rijdne ,nu nog stralend mooi weer hier Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:04

Jaa tis hier vét mooi weer Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ben helemaal happy Haha!
Ga starks even nog bijreageren Knipoog

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:38

Hier ook prachtig weer(nu in coevorden aan het werk Boos!)

Maar in ieder geval weer 's een zonnetje..heeeeeeerlijk Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 11:46

Hier is het ook eindelijk weer mooi weer, strakjes lekker eerst een heel eind met Luna uitwaaien en daarna lekker naar de paardjes. Die hebben wel elke dag een paar uurtjes buiten gestaan en ik heb Suev in bak lekker laten rennen en dan daarna in de stapmolen, dus had hij toch nog beweging gehad. Maar net als de rest heb ik weer super veel zin om op te stappen *LOL*

Dat weer daar werd je gewoon depri van zeg, echt niet nomaal Boos!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:25

Ben helemaal vrolijk door het mooie weer.
Ga zo eens richting stal lopen, lekker beetje poetsen en knuffelen met Xantha.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:46

Pff Flamon dat is zeker balen!

_Saida: Nou ik kom er best wel laat achter... Ben nl al een half jaar bezig met voorbereiden (véél sporten) en wilde net de sollicitatie formulieren weg sturen, moest alleen nog de brief + formulier voor ogen dus laten invullen..
Nou ik wacht het maar even af.. Hoor dus ook weer wat ander berichten (jolynn)..

Ja ik ben idd wel heel gevoelig voor het weer, nu meteen ook weer mega vrolijk, winter sowieso altijd sneller wat down.
Dat klinkt niet echt ontspannend, die fries..
He tis vandaag mooi weer dus huppakee die fotoshoot haha Knipoog

Whahaha, wilde ze lekker gaan rollen Tong uitsteken Gek paard!

Prinslover: Haha, ja ik zat laatst ook al te spieken in dat haflingertopic, want zag dat ie zo onwijze snel ging!
Ik zat eerst ook in n 4 jarige topic, maar die kletsten ook zo snel en idd voornamelijk onzin Haha! iig niks over de paarden! Ik vind ons topic ook echt super gezellig!
Lekker geshopt Haha! Ik ga binnekort ook weer ff, schoenen heb ik voorlopig wel genoeg Bloos Maar wat meer truitjes zou wel lekker zijn Ja

Jolynn Wel n opluchting te horen dat die vriendin er wel doorheen kwam, ik wacht het maar even af..

Haha, vind het wel echt grappig om te lezen dat ik niet de enige was die er helemaal door heen zat Haha!
Ik ben iig weer helemaal happydepeppy haha!

Nou mijn instructeur gaat er vanmiddag op, en een vriendin gaat mee dus er zullen foto's worden gemaakt Haha!
Nog een klein uurtje hiet op werk...

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:52

Jolynn schreef:
Madelief88 een stalgenootje van mij heeft op de politie acedemie gezeten en zij heeft ook slechte ogen, volgens mij is dat niet zo heel erg.

Flamon, wat vervelend die allergie, huisstofmijt zit overal!

Ik moet een week echt rust houden en volgende week weer terug naar het ZH voor controle.
Waarschijnlijk mag ik dan weer bewegen maar niet belasten, voordat ik weer op Xantha zit duurt dus nog wel een paar weekjes. Ik werd trouwens gebeld door de huisarts die mij vorige week na mijn val had bekeken, ze bood haar excuses aan dat ze me niet had doorverwezen, vond ik wel aardig. Het is ook maar een mens. Knipoog

Ogen zijn wel belangrijk en worden ook getest..
Ik ben zelf ook politieagente geweest voor 5 jaar sinds feb 2007 niet meer

vervelend van die alergie gelukkig heb je er veel voor
ik heb sinds een klein jaartje een eigen bloemen winkel en na een half jaar lagen mijn handen helemaal open en waren dik.. ik d8 aan winter handen.. bleek ik bloemen alergie te hebben Boos!
gelukkig goed zalfje en ik had al snel de boosdoener gevonden dus nu bijna geen last meer van.. maar het is erg vervelend ook huisstofmijt je hebt het overal

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:54

Madelief ja ik vind ook geklets ook altijd erg gezellig haha en we gaan wel snel maar het is bij te lezen Haha! Dan maar niet altijd op iedereen reageren maar we hebben het wel leuk hier Tong uitsteken

Ik hoop voor je dat je toch uiteindelijk door kan gaan naar de politieschool, het zou echt zo zonde zijn als je door zoiets een hele andere toekomst moet gaan plannen Verdrietig