Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Juliabouwman schreef:Hoi!
Ik weet niet of ik hier goed zit en of iemand mij kan helpen.
Ik heb sinds Oktober een leuke Friese merrie.
Haar naam is Boukje fan Skrins, ze is afgelopen 12 Mei 8 jaar geworden.
Vader: Alke 468
Moeder: Nienke fan Skrins
Ik zou het heel leuk vinden om eventueel veulen foto’s van haar te ontvangen, en meer te weten komen over haar.
Is er misschien iemand hier die me daaraan kan helpen?
Jinthe2 schreef:Hier heb ik deze ochtend al vroeg twee paardjes gelongeerd zodat we de hitte nog voor waren. Wat is de jonge Auwert toch werkelijk een fantastisch meewerkend en braaf paard! Poetsen in de stal zonder halster, singeltje en hoofdstel en hij blijft gewoon braaf wachten tot je klaar bent. De ruin ernaast breekt de boel bijna af omdat hij jaloers is en even geen aandacht krijgtVolgende week wellicht het zadeltje erop.
Heb wel het voornemen om ergens in de omgeving zoiets op te zoeken wat goed bereikbaar is met de trailer en dan foto's maken met het water. Lijkt mij zo gaaf.
Ik vind het zo waardeloos...
De rondjes stappen op de parkeerplaats beginnen haar ook tegen te staan (wat ik haar niet kwalijk kan nemen). Alleen rijden ze op de aangrenzende weg zo idioot dat ik het erf niet af wil. Kan ze nog zo braaf zijn.
Dat is dan iig nog een soort lichtpuntje.
er waren verschillende mensen met hun paarden in de weer op de parkeerplaats, waaronder ik met Jels. En er was een man bij het huis naast de parkeerplaats nietsvermoedend bezig met een spijkerpistool. Hele parkeerplaats zowat aan de kletter. Jels niet. Die stapt vlijtig door.
Zo'n moment ben je toch uitermate tevreden met jouw fries

dit is net mijn minimerrie, nu ik dit zie begin ik haar extra te missen, we zijn op vakantie
altijd blij de diertjes weer te zien.
boemel schreef:Rust roest zeggen ze.
Zolang hij het aan kan in zijn lijf, lekker in beweging houden. Is mentaal ook goed.
Als je hem niet te zwaar wilt belasten dan zou ik grondwerk, longeerwerk en balkjes met hem doen.
Ondanks de worsteling met Mir afgelopen donderdag om de spuiten erin te krijgen, vindt ze ons gelukkig nog lief. Geen terugval in haar vertrouwen in ons.
Ze lijkt zelfs wel vriendelijker.
Volgens mij is ze een beetje verliefd op mijn vriend.![]()
https://www.instagram.com/reel/C8zxoTBt ... o0dDVyYnM=