Idra schreef:Leuk om te lezen Karina, dat het al beter gaat met Girasol en Veludo saampjes. Ik heb er misschien overgelezen, maar houd je hem hengst? Was hij al ingereden?
Hoe is het trouwens met jou, Yenneke, hoe was je dag bij ISPH? Mag je beginnen?
Oeps, Lobke vergeten
Voorlopig blijft hij gewoon hengst ja, ik heb er nog geen vastomlijnd plan over, eerst maar eens goed leren kennen. Ik heb het nu thuis zo in kunnen richten dat het hengsten/ruinen-groep is, weet niet of hij en Veludo uiteindelijk ook bij elkaar kunnen lopen (dat ligt dan meer aan Veludo hoor, die is gewoon niet zo makkelijk en zet nogal graag zijn tanden ergens in) maar met de mini's (1x hengst + 1x ruin) is ie al prima aan het socializen, die kan ik denk ik al snel fulltime de gelegenheid gaan geven gewoon heen en weer te lopen tussen die twee. Handig toch, formaatverschil haha, hoeft alleen het onderste draadje weg.
Hij is wel licht aangereden, maar niet zoals je het zelf graag zou doen. Hoop spektakel en stang+serreta. Dus ik ga gewoon zo'n beetje opnieuw beginnen. Kan ik ook weer wat van de Barón-ervaringen gebruiken, hij doet me best wel aan hem denken.
Maar eerst mag ie bijkomen, aankomen, morgen naar de smid, en ik heb het vermoeden dat tandarts ook geen overbodige luxe is.
Even voor mijn beurt, Yenneke gaat binnenkort beginnen ja! Leuk hoor.
nombrado schreef:Marloes heeft vorig jaar hier 4 keer op goloso gelest..., was echt heel bijzonder met haar handicap
haar tunnelvisie (alleen een puntje rechtuit zien) en geen gehoor. Eigenlijk rijd zij puur op haar gevoel en dat was zo bijzonder en heel knap!!
Ik moet zeggen dat door haar niet kunnen zien in de verte en dichtbij, ze dus volledig op Goloso moet vertrouwen, dus al haar angsten opzij moet zetten. Goloso vond het geweldig, en marloes ook.
Volgens mij staat er nog wat op een site over de lessen.
Heel bijzondere vrouw, marloes, maar ook Goloso heel bijzonder paard

Nou, dat vind ik echt heel leuk om te horen dat Marloes nu toch nog wat mooie ervaringen heeft op kunnen doen met Goloso. Zeker bijzonder. Ik ga eens googlelen of ik die site kan vinden.
nombrado schreef:Gefeliciflapsteerd met je nieuwe aanwinst...je gaat wel 2 x vreemd nu hé
dat wordt dus een nieuw kleurtje zadel en hoofdstel!
Nou alleen qua kleur ga ik vreemd ja haha, de overstap van spanjaarden naar portugezen had ik al eerder doorgevoerd
Na Lito, Barón en Veludo wel de eerste niet-schimmel Iberier ja!
Qua zadel/hoofdstel doet ie het voorlopig maar gewoon met het donkerbruin, maar als ik ooit de jackpot win dan krijgt ie een london/tobacco-set hoor, lijkt me echt heel mooi staan bij dat blond.
Martine wat een ontzettend lieve foto! Qau verhaal van je rijden in de bak lijkt het me toch dat je er gewoon tegenaan blijft lopen dat Flavio een basis zoals wij die normaal vinden mist en hij gewoon veel niet begrijpt?