[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:17

Jolynn: Xantha's vorderingen heb ik op het Barokke paarden forum wel eens voorbij zien komen Ja
Wat is ze móói geworden!
Jammer dat ze zo explosief kan zijn..
Furia is net zo oud (wordt in mei alweer 5!) maar die heeft er gelukkig niet zo extreem last van.. Wel iets meer de laatste tijd, misschien komt het nog?
Wat Nouvel zegt is eigenlijk het enige wat ik ook zou kunnen zeggen Lachen
Flamon: Fijn dat het goed ging, behalve de rechter galop dan.
Misschien is ze nog niet sterk genoeg in haar achterhand?
Nouvel: En lekker aan het poetsen geweest?
Vindt dit weer dus echt vervelend, alles is vies/nat..
Mies: Echt gaaf dat het zo goed gaat met Sita! Stoer hoor, je eerste zelf ingereden paard en dan je eerste drafje!
Ben benieuwd hoe je les gaat woensdag Ja
_Saida_: Haha, gelukkig maar dat jet kids het vet cool vinden Haha!
Mwa.. dag niet echt doorgekomen en nacht ook niet echt Boos!
Het gaat ook heel even wat minder tussen mn vriend en mij, ik zit gewoon niet lekker in mn vel met dit weer, ben daar echt beetje gevoelig voor.
Wel lekker gelongeerd? En hoe was die Fries?
Aah lees al dat het longeren goed ging Ja
Ik hou van barokke paarden in de dressuur Haha!
Branka: Jammer dat het vrij druk was, zal je altijd zien als je eens de rust nodig hebt Haha! Nouja ander keertje dan maar springen Knipoog Wanneer is je B-debuut?
Peet: Gelukkig dat het wel goed gaat met Anne..!
Lindy1982 Fijn dat je het weer hebt aangedurfd om te galopperen!
Patriesjemr2 Haha, wat een grappemakker Ensueno!
Beter dat jullie nu ook een eigen bak gaan krijgen!

Nou, ik heb voorderest niet echt veel te melden..
Was vanochtend lekker vroeg op kantoor en heb nu al mn taken alweer weggewerkt, dus tis wachten tot mensen me nodig hebben Haha!
Vanmiddag sporten en dan weer lekker trainen met mijn kanjer Lovers
Morgen eindelijk les (tenzij mijn instructeur weer niet kan).
Hoop dat ie nog heeft onthouden dat ie er op zou gaan (maar ik vrees ervoor Tong uitsteken ).

Oja, had ik al verteld dat binnenkort Paoline hier op bokt een fotoshoot komt maken van Furia? Echt zin in, zien jullie ook eindelijk weer eens foto's Ja

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:21

Haha, Esmee, zo ongeveer gelijk gepost Haha!
Wat een schatje, Fuego! Ik vind het altijd echt prachtig als ze zich gaan uitsloven, Furia doet het ook nog af en toe Haha!
Waar woon je in Spanje eigenlijk, zeker niet in de buurt van Barcelona Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:32

Lindy: Leuk dat het galoperen ook goed gaat! ik hoop over een week of 2 ook met sita te gaan galopperen Lachen

ess: mooie foto's! Ik wil ook zo een lucht hier!

madelief: stal na 1 uur dicht? op zondagmiddag??
en je dip klinkt herkenbaar Knipoog ik wil ook weer zon! dan droogt de bak is fatsoenlijk

Jolynn : mooi paardje! Die praatjes horen gewoon bij de leeftijd denk ik. Zodra het moeilijke voor ze eraf is gaan ze proberen wat ze allemaal kunnn doen.

flamon: balen dat alles goed gaat behalve de rechtergalop, gaat het aan de longeerlijn ook niet? dr zijn best veel manieren om goed aan te springen, het is even ondervinden wat het beste bij je paardje aanslaat.

PatriesjeMR2: Klinkt goed, binnen of buitenbak??

vandaag weer fijn voor school werken Slapen , moet ook is gebeuren..

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:46

Buitenbak hihi... binnenbak kan niet betaald worden van ons stallingsgeld Tong uitsteken
(we hoeven overigens niet eens over straat naar de manege... we hebben een eigen ingang Knipoog )

Nog even een opmerking... ik hoor iedereen zeggen dat Xantha pubergedrag heeft, dat ze je aan het uitproberen is. Sluit alsjeblieft eerst uit of ze geen pijn heeft.
Toen ik Ensueno aan het inrijden was, is hij ook altijd braaf geweest...ook daarna eigenlijk. Toen hij dwaze dingen ging doen bleek hij een wervel onder het zadel vast te hebben zitten waar hij dus gewoon pijn had(wat hij nooit heeft laten merken verder). Gekke sprongen of ander "verzet" gedrag hoeft dus niet uitproberen/puberen te zijn(al zei men dit ook van Ensueno en moest ik hem maar aanpakken, wat ik overigens niet heb gedaan aangezien ik mijn gevoel heb gevolgd).
Na een behandeling van een osteopaath was dit gedrag volledig verdwenen. Ensueno was toen ruim 5 jaar.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:49

@ Madelief: Haha nee, ben er vaak geweest maar ik woon helemaal aan de andere kant aan het Zuiden. Waar het zonnetje meer schijnt, dus als je niet in de Zomer gaat, kan het nog wel is niet zo lekker zijn in Barcelona. Maar zo erg als in Nl kan het natuurlijk nooit Haha!. Leuk een fotoshoot trouwens! Altijd leuk he, als ze zich zo gaan uitsloven.

Even de foto's errop zetten!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:56

@ Patricia: Idd goede opmerking, pijn kan er ook te maken mee hebben.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 11:14

Wat gaat het mega snel weer hier Clown Ik heb het wel bijgelezen, maar het word teveel om op iedereen te reageren Bloos En aangezien ik nu op school ben gaat dat niet lukken helaas..

Heb trouwens wel een super weekend gehad, was echt heel gezelligg Haha! Heb in het topic weer heeele gave foto's voorbij zien komen. Van tattoo's tot leuke rij foto's!

Esmee: Fue ziet er goed uit, rijden gaat ook steeds beter volgens mij, netjes hoor! Ja Alleen heb je hem wat tever door gebandageerd.. en zn neusriem zit ook vrij laag..

Jolyn: Wat een prachtig paard heb je zeg!! Echt een mooi paard.. Alleen heel erg jammer van dr wilde buien. Bloos! Ik zou het persoonlijk niet echt cool vinden, ben niet zo'n held. Clown Ik heb zelf een anda & een lusi gereden, maar die wisten niet eens wat bokken of gek doen was. Clown Die waren wel iets ouder, maar toch. Ik heb ook een andere anda mee gemaakt die werd ingereden en er staat momenteel ook een 4 jarige bij ons op stal die heel braaf zijn. Opstappen en wegrijden! Het enige wat ze doen is soms snel in de stress zitten, of willen rennen, maar geen gekke sprongen.. Dit zijn trouwens wel allemaal hengsten?!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:14

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:24

@ Ilona: Dankje. De bandages blijven altijd lastig haha. De neusriem klopt idd, daar moeten echt een paar gaatjes bij.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:46

Jeetje dames, wat gaan jullie hard!!! Ben ik er even niet, zijn jullie alweer 5 blz. verder.

Ik heb net mijn tentamen gehad en het ging echt super goed en volgens mij heb ik een 10, want het was namelijk precies het zelfde als de proeftoets die ik gisteren had gemaakt om te oefenen. ROFL Leraren zijn zo slim....

Suzanne: Je tattoo is mooi geworden. Leuke plaats ook.
En de foto's van Goya en bram zijn ook erg leuk, die 2 zijn zeker vaak aan het spelen?

Saida: Fijn dat de privéles zo goed ging, hopelijk boeken jullie daarmee veel vooruitgang.
Ieh, ik vond het wel een eng gezicht hoor, dat zetten van je tattoo, hij is wel erg mooi geworden.

Mies: Snowboard jij Haha! Wat gaaf!!! Dat lijkt mij nou ook nog altijd leuk om te leren!

Lindy: Jou paard heeft echt een mooie bijzondere kleur!

Nouvel: Balen dat jullie zo'n tegenslag hebben! Hopelijk pakt het longeren goed uit en kun je straks weer lekker rondhobbelen. En tja, het weer he, de bak wordt er niet beter van.

Esmee: Ik kom naar je toe! Ik ben het regenen in Nederland meer dan zat en ik neem Ot mee, want de arme vent moet door de blubber om in zijn weitje te komen.
weer mooie foto's van Fuego en jou honden zijn stoer!!! Cool

Jolyn: Mooie merrie heb je zeg! Wat een lekkerding Vingers aflikken

Patries: Haha, ik moest echt heel hard lachen toen ik jou verhaal van Bailando las. Otje heeft dit soort acties ook nog wel eens uitgevoerd toen hij nog hengst was.

Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad Nagelbijten / Gniffelen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:49

leraren kunnen af en toe zo snugger zijn!

Toen ik 4 was werd ik door mn ouders op skies gezet, en toen ik 12 was wilde ik gaan snowboarden Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:52

Waar doe je dat dan, dat snowboarden? En gaan jullie dan ook op wintersport vakantie?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 12:56

bij skidome in ruchpen, kwartiertje met de auto Lachen en op wintersport zo'n 1x per jaar

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 13:50

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:12

Mies: Gelukkig ben ik niet de enige? Enkeltje Spanje boeken Haha! Moet je nu eerst werken en dan naar school? Waar werk je eigenlijk?
PatriesjeMR2: Dat kwam ook eerst in mij op, maar via het barokke paarden forum heb ik ook gezien dat voor Xantha goed gezorgd wordt en ik denk dat Yolynn wel het type is dat die opties ook zeker onderzoekt.
Maar dus zeker iets waar ook naar gekeken kan worden Ja
Esmee: Haha, nee dacht anders kan ik jou en Fue bezoekje brengen als ik toch in de buurt ben Haha!
Prinslover Ja er wordt vrolijk gebabbeld haha Haha!
Fijn dat je een relaxt weekend hebt gehad!
hahaha, sanne, dat heb ik ook wel es gehad dat ze hetzelfde proefwerk hadden Haha! Lekker makkelijk!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:15

Goed idee madelief! We gaan samen naar spanje Knipoog

Ik moet maar 2 dagen (soms 3) in de week naar de universiteit..en van maandag heb ik huiswerk dag gemaakt, al heb ik vandaag een beetje concentratieprobleem :S
En ik werk 8 uur in de week in een truckerscafe Lachen heel gezellig!

Wat doe jij eigenlijk?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:19

Een truckerscafe, dat zal idd wel heel gezellig zijn Haha!
Of heb ik daar een verkeerd beeld bij (lees allemaal flirtenden mannen Tong uitsteken )
Haha, merk dat het concentreren je niet echt lukt Haha!

Ik werk bij de Telegraaf jaja, en dan wel asl Trafficker..
Houdt in dat we de campagnes online zetten en begeleiden even in het kort uitgelegd (van meer dan 100 sites).
Haha, interessant he Clown En vooral zo nuttig werk Vork

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 14:37

zohe, gaat snel hier!
Saida, ja, kan gebeuren hoor dat het afgeeft, toen ik 's ochtends wakker werd had ik ook een ster op mijn laken haha. Niet aan pulken enzo, komt vanzelf goed, bij mij zit er ook korstje op. Uierzalf zou ik er zelf alleen niet op doen (las ik hier ook ff ergens, weet nie meer waar), want is vrij vet, moet nog wel kunnen ademen.
Madelief, leuk zeg, zo`n fotoshoot! Is altijd leuk je kanjer vast te leggen Knipoog
Patries, fijn zeg, eigen bak! Zit ook altijd te klooien hoor, rij ook bij buren, moeten de paarden er niet in staan enzo.. Maarja, wel zo makkelijk haha
Sanne, jaa, ze spelen heel vaak, zie hieronder maar, fotos van de week ook gemaakt.
Mies, nee, ben nie op zoek, moet me eigen nog kwijt haha
zohe, van de week voor brammetje een sulkytje gekocht, blijft het pest weer, kunnen we er nie eens mee aan de slag.. Net als rijden, is echt drama :S
Bij regen moet je wel droog staan
Afbeelding
Even overleg
Afbeelding
Hapje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wel lastig fotograveren, gingen zo snel haha

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:24

madelief: Inderdaad veel flirtende mannen, maar ik heb nog niet echt iets voorbij zien komen waarvan het ook de moeite waard was om mee terug te flirten Knipoog maar zo af en toe is het goed voor je ego

Soeske: leuke foto's! Dat schuilstalletje is knus!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:37

leuke foto's soeske ziets had ik vandaag ook, alleen mijn paard is een beetje een drooogkl*oot Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 15:49

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:03

zo weer alles ff bijgelezen

balen jullie ook zo van dit klote weer bah het houdt niet op he met de regen
gisteren met mijn vriendin geoefend voor de kur op muziek en het gaat lekker
haar paardje moest wel een paar keer goed kijken naar die domme jurk die we op hadden maar later ging het super goed
een mooi span die twee friesje
nog even en ik kan leuke foto`s maken van de avond en van ons ........

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:29

PatriesMR2 goed dat je het even zet, haar zadel is pas geleden nog na gekeken, en dit is van de laatste tijd.
Ik hou het zeker in mijn achterhoofd. Knipoog

Madelief88, lief dat je dat zegt, natuurlijk probeer ik zo goed mogelijk voor haar te zorgen Bloos

Verder bedankt voor de nieuwe complimenten weer.

Nog iets anders, ik ben vandaag nog even met mijn arm naar de doc geweest, doet toch nog welpijn.
Nou heeft de doc me naar het zh gestuurd voor foto's en wat denken jullie, zit er een scheur in de kop van mijn scouder, daar ben ik maar weer mooi klaar mee!! Boos!
Voorlopig niet rijden dus, maar ook een tijdje niet werken, dat is wel lekker eigenlijk!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:33

Soeske, wat een lekker plekje heeft jouw paard zo zeg Haha!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 16:42

Wat lief die shetjes en die grotere paardje Haha!