Met mijn stage en al red ik het niet om iedere keer overal op bij te lezen en te reageren, maar doe mijn best om het lezen iig bij te houden
Verder gaat Vaj hartstikke lekker... vrijdag komt nu toch wel hard dichterbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, fijn dat het waarschijnlijk geen melanomen zijn
.
Maar zo heb ik er wel meer gezien, hahaha.
(Was ik overigens ook heel blij om!) Ik vrees dat ik met Sam verongeluk als ik dat met hem ga doen. Niet dat ik het bit zo hard nodig heb, maar toch, hij houdt niet van veranderingen en dat uit zich in op hol slaan bij het opstijgen. En Sam is geen PRE, hij voelt zich meer zo'n renpaard op duindigt.... En geloof me maar, dat gaat echt hard!
Lekker als je gewoon probleemloos lekker kan rijden. Frank heeft me in 2 lessen al een heleboel huiswerk gegeven weer. Dus hopelijk ga ik nu ook weer vooruit.
Een koperen bit zou op Sam ook wel eens kunnen werken. Het paardje van mijn moeder had een enkelgebroken bit met van die rolletjes er in. Vond haar paard helemaal het einde.
Ik vrees dat ik een heel gave foto van Sam moet meenemen zodat ik niet vergeet dat ik ook een schatje thuis heb staan... Of het schip met geld is langsgeweest en, en...
Dus hij heet Luis? En heen heel nette prestatie van Julian! Als we volgend jaar komen en er is een concours in de buurt... Count me in!!!!

Heerlijk, kom maar op met die fotos
Gefeliciflapsteerd met je verjaardag!