Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Maar wij hebben ook een binnenbak, maar de knallen hoor je nog steeds... Ik denk dat het nogal scheelt.. Mijn manege staat nl in de buurt van DenHaag, dus nogal dicht bevolkt zeg maar
. Ik gok dat het bij jou iets anders is.. hihi.
. Maar klinkt wel leerzaam zo'n springles, ben zelf alleen nooit zo'n held.. Gelukkig is Dink weer beter
. En je bent lekker verwend lees ik! Binnenkort weer foto's in zn nieuwe set
?
. Echt heerlijk. Dus weer lekker met mn ventje aan de slag.. We zijn sinds een kort aan het parelli'en geslagen. Dat pakt ie echt onwijs goed op! Hij lijkt steeds meer open te worden. Hij was opzich al een knuffel, maar heeft echt zo karakter wat je moet "overhalen". Niet onwijs open, geen allemans vriend, zo'n type dat "de kat uit de boom kijkt". Maar hij is door het parelli zo op mij gericht. Gister zelfs zonder lijntje wezen oefenen in de bak. Hij bleef keurig rondjes op mij heen lopen en reageerde meteen op dingen die ik deed. Wauw, echt gaaf!! Terwijl die een paar dagen hiervoor er nog lekker maling aan had
. Lees, gewoon als een gek de bak door sjeezen
. En nu is hij helemaal 100% op mij gericht. Ben zo trots
. 
als hij alle aandacht voor jou heeft 

we waren bij mijn beste vriendin en haar vriend voor oude&nieuw en die besloten lekker de hele nacht vanaf 00.30uur ruzie te maken en op elkaar te schreeuwen, dus de gezelligheid was er toen wel aardig vanaf...
BEN AANGENOMEN BIJ ONS OP STAL
BEN ECHT ZOOOOOO BLIJ !!! wel eerst een maand proeftijd, maar ja dat is logish, maar ben tot nu toe nog errug happy
kan maandag beginnen

en nog leuk werk ook
Toch waren die van Yaco behoorlijk lang. Maar die waren ook super sterk en groeiden snel.
want ik kan pas zondag trg in mijn huurvakantiewoning,en dan is het wachten op een huurwoning waar ik met celine in kan voor vast
.
. Zo kun je wel echt een goede band met hem opbouwen!
.
, gister had ik nog even een dipje maar ik kon vandaag weer de hele dag werken. Zometeen ga ik even langs stal om te kijken hoe het met Atlas gaat. De eigenaar gaat met m lessen dus is wel leuk om te kijken.
. Wat een stunt weer zeg... Meneer is vannacht los gebroken. Waarschijnlijk zelf zn deur open gekregen en toen had ie al eerst het emmertje met wortels van zijn buurvrouw gestolen (stond kennelijk dicht bij zn deur). Deze hebben ze leeg in zn stal gevonden. Maar ja de wortels waren niet genoeg, dus hij is verder gegaan. Maar de deur kon niet helemaal open doordat het kratje er stond dus die heeft ie helemaal uit de scharnieren geduwd (althans dat denken ze dat het zo gekomen is
). Hij heeft een schuifdeur, maar die lag er helemaal uit en stond scheef tegen zn stal. Eenmaal uit zijn stal vandaan heeft ie van nog twee paarden het voer op, en het hooi dat voor die ochtend klaar stond. Gelukkig is ie niet aan de emmers van een ander paard begonnen want die krijgt 1 1/2 schep voer en fenegriek per voerbeurt en er staan standaard 4 emmers klaar (dus voor twee dagen). Maar ja iemand anders heeft m uiteindelijk in zn stal gekregen en de staleigenaar ingelicht... En die heeft m vannochtend ook nog is zijn eigen voer gegeven (hij is ook zo snugger soms
). Atlas zijn nieuwe jaar is weer goed begonnen
. Maar ja hij heeft vandaag wel twee keer moeten werken... Het was een stuiterbal door al het voer. xxxNaatjuhxx schreef:MelisXFeikje: oehhhh wat is hij knap !!!!!!!
Ilona: Dat is zeker iets om trots op te zijnals hij alle aandacht voor jou heeft
Ik geloof dat i kdat verhaal met de schapen heb gemist, maar wat ik ervan heb opgepakt klok wel heel erg
mijn oude&nieuw was een beetje bedonderdwe waren bij mijn beste vriendin en haar vriend voor oude&nieuw en die besloten lekker de hele nacht vanaf 00.30uur ruzie te maken en op elkaar te schreeuwen, dus de gezelligheid was er toen wel aardig vanaf...
EN IK HEB EINDELIJK WERK GEVONDEN![]()
BEN AANGENOMEN BIJ ONS OP STAL
BEN ECHT ZOOOOOO BLIJ !!! wel eerst een maand proeftijd, maar ja dat is logish, maar ben tot nu toe nog errug happy
kan maandag beginnen

dar gaat ze hinneke naar me 
) Nee mijn stalling ligt aan het einde van het dorp. Net niet buiten het dorp.Het is het eerste 'huis' van die straat. daarna2boeren naast elkaar. en daarna de rijtjeshuizen. Dus lig niet in het dorp.Waardoor ik er hier vrijwel geen last van heb. Die 2! knallen die we hoorde kijkt ze niet op of om van 
och wat een smiecht
(lekker slim van de staleigenaar
)
Doe hem maar een hele dikke knuffel en ik zal duimen dat hij snel de oude is. Kan me voorstellen dat hij zich niet happy voelt in die hengstenbox, staat hij nu weer in zijn eigen stal?

Ben ook benieuwd hoe de bak is nal al de bevrorenheid de afgelopen dagen!

Goed bezig!!
) 

En op het idee gekomen om Encanto de spaanse pas te geven..jambettes kan hij goed dus een leuke uitdaging voor hem verzonnen
Maar die zullen wel heel sterk zijn geweest. Die van Chico zijn echt van die snel breekbare, das wel jammer... Maar goed, ze zijn nog lang hihi.
. En Chico gaat tot nog toe super! Hij moet nu 'officieel' weer 100% de oude zijn dus... misschien zondag er weer op, spannend! 

. Is gewoon een privestal. Maar manege/stal, ik noem het meestal zo
.
. En jaaa
Jullie moeten echt eens langskomen 
. Ik heb toen bedankt, maar kan me voorstellen dat jij het wel hebt gedaan
. Welke kanjers hebben jou handjes gevoeld
?
. Hij is ontzettend lief, en waarschijnlijk ga ik er zondag weer op.. En anders snel weer!
.
ik hoop dat de volgende keer zonder bijten en schoppen verloopt.
ga zo ook even een topic maken want hij is echt zo koppig af en toe.

.