[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banditto

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 14:44

Alle bokkers een gelukkig nieuwjaar!!!!

Melis: WOW wat een gave fotos...........echt wat prachtig die manen.
Amanda: Spannend voor je dat Nino terug komt!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:37

Kiki: Haha, ik weet niet waar jou manege staat Clown ? Maar wij hebben ook een binnenbak, maar de knallen hoor je nog steeds... Ik denk dat het nogal scheelt.. Mijn manege staat nl in de buurt van DenHaag, dus nogal dicht bevolkt zeg maar Clown . Ik gok dat het bij jou iets anders is.. hihi.

Malin: Leuk dat je weer langs komt! Af en toe zo'n update lezen vind ik altijd leuk. Suevie kan wel lekker springen volgens mij! Pitufo en Principe bakte er niks van haha Huilen van het lachen . Maar klinkt wel leerzaam zo'n springles, ben zelf alleen nooit zo'n held.. Gelukkig is Dink weer beter Lovers . En je bent lekker verwend lees ik! Binnenkort weer foto's in zn nieuwe set Pling ?

Sjaad: Jeetje, spannend zeg!! Ben benieuwd hoe het was!

Denise: Zo, dat wordt shop till you drop haha! Clown

Mies; Oeeh, leuk hoor. Ik vond het heel mooi. Sommige dingen waren slordig, maar toch, ik doe het ze niet na! Have fun Ja

Benth: Succes!

Saida: Haha, ik ben ook heel zuinig op Chico zn manen. Daarom vlecht ik ze ook bijna altijd. Hij heeft ook nog eens van die manen die héél snel in een "heksenklit" gaan.. Vlecht jij ze bij Rints ook altijd?

Zometeen lekker naar stal. Ben lekker vrij vandaag Pling . Echt heerlijk. Dus weer lekker met mn ventje aan de slag.. We zijn sinds een kort aan het parelli'en geslagen. Dat pakt ie echt onwijs goed op! Hij lijkt steeds meer open te worden. Hij was opzich al een knuffel, maar heeft echt zo karakter wat je moet "overhalen". Niet onwijs open, geen allemans vriend, zo'n type dat "de kat uit de boom kijkt". Maar hij is door het parelli zo op mij gericht. Gister zelfs zonder lijntje wezen oefenen in de bak. Hij bleef keurig rondjes op mij heen lopen en reageerde meteen op dingen die ik deed. Wauw, echt gaaf!! Terwijl die een paar dagen hiervoor er nog lekker maling aan had Clown . Lees, gewoon als een gek de bak door sjeezen ROFL . En nu is hij helemaal 100% op mij gericht. Ben zo trots Lovers .

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:51

MelisXFeikje: oehhhh wat is hij knap !!!!!!!

Ilona: Dat is zeker iets om trots op te zijn Haha! als hij alle aandacht voor jou heeft Haha!

Ik geloof dat i kdat verhaal met de schapen heb gemist, maar wat ik ervan heb opgepakt klok wel heel erg Boos!

mijn oude&nieuw was een beetje bedonderd Boos! we waren bij mijn beste vriendin en haar vriend voor oude&nieuw en die besloten lekker de hele nacht vanaf 00.30uur ruzie te maken en op elkaar te schreeuwen, dus de gezelligheid was er toen wel aardig vanaf...

EN IK HEB EINDELIJK WERK GEVONDEN Haha! Haha! BEN AANGENOMEN BIJ ONS OP STAL Haha! BEN ECHT ZOOOOOO BLIJ !!! wel eerst een maand proeftijd, maar ja dat is logish, maar ben tot nu toe nog errug happy Haha! kan maandag beginnen Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:05

Naat: Ah, das k.ut zeg... dan is gelijk heel de avond verpest Ach gut
En eindelijk werk gevonden? Was je al een tijdje zoekende dan? Wel leuk dat je nu werk hebt!! Pling

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:10

ja was al vanaf begin oktober op zoek naar werk. maar eindelijk Haha! en nog leuk werk ook Haha!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:16

Melis wat een manen!!!!!! WOW!!
Saida, die van jouw merrie beginnen ook echt lang te worden!

Ik ben helemaal niet zuinig op de manen Bloos Toch waren die van Yaco behoorlijk lang. Maar die waren ook super sterk en groeiden snel.
Waarschijnlijk ga ik zondag naar Yaco toe.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:56

Iedereen alsnog een gelukkig nieuwjaar!!!!
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad, ik heb een erg fijn weekje weg gehad.
Vanaf volgende week ga ik t hier weer proberen bij te houden.
Iloon is Chico alweer helemaal de oude?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:34

Ilona - heb me eigen ingehouden heb alleen de dingen gekocht die ik moes hebben, en lekker hoor dat chico zo op jou gericht is en is het moeilijk dat parelli of valt het mee

naat - das jammer dan is echt gelijk je avond verziekt lekker begin voor 2009, maar toppie je heb eindelijk werk super hoor nu hopen dat je het naar je zin gaat hebben

Jasmijn - gezellig hoor zo'n weekje weg even uitrusten en bijkomen

nou ik ben naar de paardenwinkel in breda geweest was idd groot maar heb me eigen ingehouden heb alleen de dingen gekocht die ik moes hebben zoals voedingssuplementen, liksteen, snoepjes en een zweep volgende keer ga ik een zweetdeken kopen aangezien die van mij gestolen zijn.

heb ook eindelijk weer een keer kunnen rijden want het was aan het dooien en ik zeg ook was want nu is het weer aan het vriezen:( hopelijk kan ik morgen nog een keer rijden,

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:39

hallo iedereen ben net trg van uit de canarische eilanden en ben heerlijk bruin geworden
voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en heel veel geluk
ik zal er zelf voor gaan vechten om weer gelukkig te worden samen met celine en mijn mooie paardje
ben in ieder geval lekker uitgerust
morgen avond hebben we weer concour ben benieuwd hoe het gaat
ga ook pas morgen weer naar me kanjer toe Huilen Huilen want ik kan pas zondag trg in mijn huurvakantiewoning,en dan is het wachten op een huurwoning waar ik met celine in kan voor vast

jullie horen hoe het concocur morgen gelopen is

gr peet

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:21

MelisxFeikje: Mooie foto's en die manen!! Echt helemaal geweldig Lachen.
Dinkygirl: Fijn dat het springen met Suevo zo lekker ging. Ik vond springen ook altijd zo lekker!
Mies_Apollo: Veel plezier bij Appassionata!
Utixo: Hopelijk gaat het goed met Matz verplaatsen en kan die weer lekker naar zn eigen stal!! Als ie iets meer ziet zal die zich misschien minder vervelen. Bij Atlas hebben we trouwens een speelbal in zn stal liggen die we kunnen vullen met bix, daar issie ook uren zoet mee. Misschien zou dat ook kunnen helpen tegen de verveling.
Prinslover: Wat leuk dat het zo goed gaat met de Parelli, echt fijn dat Chico zo op je gericht is Lachen. Zo kun je wel echt een goede band met hem opbouwen!
Naatjuh: Gefeliciteerd met het vinden van werk, en dan ook nog is leuk werk Haha!.

Ik ben eindelijk weer beter Lachen, gister had ik nog even een dipje maar ik kon vandaag weer de hele dag werken. Zometeen ga ik even langs stal om te kijken hoe het met Atlas gaat. De eigenaar gaat met m lessen dus is wel leuk om te kijken.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:38

wie vroeg er nou naar de geboorte datum en waarvoor was dat??????

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:51

peet: dat was sanne (zasread). is voor de opening van het nieuwe barokke topic. we hebben nog 76 pagina's te gaan hier.... die vakantie heb je toch maar mooi te pakken.
ilona: goed bezig
naat: dat je niet eerder bent weggegaan bij dat stel?
denise: volgende keer een bestelbus mee dan?
jasmijn: mooi dat je zo genoten hebt

zojuist onze vakantie geboekt. we gaan een week naar een appartement in een luxe villa bij benidorm in de buurt. alles erop en eraan, zelf vlucht regelen en auto huren, gaat helemaal goed komen.

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:03

dank je wel frank
en sanne als er wat is wat je wilt weten hoor ik het wel

en frank kan je me nog een keer uitleggen hoe ik de foto`s kan zien........ben nu weer blond he dus snap het niet hahahaha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:17

Net even bij Atlas geweest Lachen. Wat een stunt weer zeg... Meneer is vannacht los gebroken. Waarschijnlijk zelf zn deur open gekregen en toen had ie al eerst het emmertje met wortels van zijn buurvrouw gestolen (stond kennelijk dicht bij zn deur). Deze hebben ze leeg in zn stal gevonden. Maar ja de wortels waren niet genoeg, dus hij is verder gegaan. Maar de deur kon niet helemaal open doordat het kratje er stond dus die heeft ie helemaal uit de scharnieren geduwd (althans dat denken ze dat het zo gekomen is Tong uitsteken). Hij heeft een schuifdeur, maar die lag er helemaal uit en stond scheef tegen zn stal. Eenmaal uit zijn stal vandaan heeft ie van nog twee paarden het voer op, en het hooi dat voor die ochtend klaar stond. Gelukkig is ie niet aan de emmers van een ander paard begonnen want die krijgt 1 1/2 schep voer en fenegriek per voerbeurt en er staan standaard 4 emmers klaar (dus voor twee dagen). Maar ja iemand anders heeft m uiteindelijk in zn stal gekregen en de staleigenaar ingelicht... En die heeft m vannochtend ook nog is zijn eigen voer gegeven (hij is ook zo snugger soms Tong uitsteken). Atlas zijn nieuwe jaar is weer goed begonnen Knipoog. Maar ja hij heeft vandaag wel twee keer moeten werken... Het was een stuiterbal door al het voer.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:35

xxxNaatjuhxx schreef:
MelisXFeikje: oehhhh wat is hij knap !!!!!!!

Ilona: Dat is zeker iets om trots op te zijn Haha! als hij alle aandacht voor jou heeft Haha!

Ik geloof dat i kdat verhaal met de schapen heb gemist, maar wat ik ervan heb opgepakt klok wel heel erg Boos!

mijn oude&nieuw was een beetje bedonderd Boos! we waren bij mijn beste vriendin en haar vriend voor oude&nieuw en die besloten lekker de hele nacht vanaf 00.30uur ruzie te maken en op elkaar te schreeuwen, dus de gezelligheid was er toen wel aardig vanaf...

EN IK HEB EINDELIJK WERK GEVONDEN Haha! Haha! BEN AANGENOMEN BIJ ONS OP STAL Haha! BEN ECHT ZOOOOOO BLIJ !!! wel eerst een maand proeftijd, maar ja dat is logish, maar ben tot nu toe nog errug happy Haha! kan maandag beginnen Haha!

Gefelii Lachen
staat je paard vast raar te kijken ?.
Ik werk ook op mijn stal.
en elke keer als ik langsloop kijk ze me aan van: Kom nouw naar mij Clown
En ze is ook beledigt als ik een andere box instap Clown dar gaat ze hinneke naar me Huilen van het lachen
Prinslover @ Mangege(zou voor me leven niet op een manege gaan staan Bloos Nagelbijten / Gniffelen ) Nee mijn stalling ligt aan het einde van het dorp. Net niet buiten het dorp.Het is het eerste 'huis' van die straat. daarna2boeren naast elkaar. en daarna de rijtjeshuizen. Dus lig niet in het dorp.Waardoor ik er hier vrijwel geen last van heb. Die 2! knallen die we hoorde kijkt ze niet op of om van Lachen
evdpanne @ haha Clown och wat een smiecht *LOL* (lekker slim van de staleigenaar Huilen van het lachen )

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:14

peet: uhm, welke foto's bedoel je?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:23

Echt erg van Mats, ik zat net even te lezen maar gedver wat zal jij geschrokken zijn Huilen Doe hem maar een hele dikke knuffel en ik zal duimen dat hij snel de oude is. Kan me voorstellen dat hij zich niet happy voelt in die hengstenbox, staat hij nu weer in zijn eigen stal?

Frank: super joh, wij hebben vlakbij Benidorm gewoond, in Albir. De stal waar wij Suevo gekocht hebben en waar ik ook gewerkt hebt, ligt in Benidorm, vlak naast Trinquet (een grote tennishal waar ook een restaurant bij is). Het ligt aan dezelfde weg als het castillo van Alfaz waar ze de riddershows geven (dat is ook leuk om te zien en ga je op zijn middeleeuws eten). Er zijn veel leuke dingen te doen daar in de buurt, dus als je nog tips wilt stuur je maar even een PB Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:26

Zo iedereen is druk geweest met oud&nieuw denk ik? Want valt wel mee hoeveel jullie gekletst hebben Haha!
Nou, we waren dus op Centerparcs, alleen ik ben zowat de hele week grieperig geweest...
Begin nu eindelijk op te knappen, en nu heeft mijn vriend het zwaar te pakken!

Voor de mok van Furia had ik vorige week een fijn middeltje gehaald, de volgende dag stond hij al meteen met een stuk minder dikke benen en het maakte het lekker zacht dus dat was fijn Ja
Ben benieuwd hoe het er inmiddels uitziet, vandaag nog even uitzieken maar morgen toch echt even proberen heen te gaan!
Iedereen trouwens nog bedankt voor de tips Ja Ben ook benieuwd hoe de bak is nal al de bevrorenheid de afgelopen dagen!

Saida: Dat zijn zeker leuke cadeautjes voor kerst!!
Met trappende paarden moet je inderdaad opletten, maar ze zal voortaan vast beter opletten Ja
Hoe is het met Rintske nu met die besmetting?
Aah echt mooie foto's van Rintske, vind haar echt zo mooi!
Cyrina: Wat een boef die Bobby haha, maar je weet wat ze zeggen over een slechte generale Knipoog
Gave foto's hoor!
Iloon: Leuke foto's hoor van Chico met zn DV-hoofdstelletje! Jasmijn&ik moeten binnenkort eigenlijk eens een keer jullie kant opkomen..
Ik vond trouwens Appasionata vorig jaar zwaaaar tegenvallen... Al dat getrek enzo.. Ben meer een GOA persoon dat was echt prachtig!!
Hahah Chico de aansteller Haha! Goed bezig!!
Miichelle90: Tis echt een griep-periode he, ik hoor iederen (en ondervind het zelf dus haha Haha!)
Mies: Jaa, echt vervelend! Gelukkig wordt er goed voor hem gezorgd Ja
Amanda89: ook lekker verwend met Kerst dus! Vind je paard echt leuk!
Ellis: Hoe vordert jouw herstel inmiddels?
Karina: Aaah, das zeker wel jammer als je je helemaal hebt uitgesloofd, helaas kan je er niet voor kiezen wanneer iemand ziek wordt..
Dat koude weer moedigt mij ook niet bepaald aan lekker veel tijd met Furia door te brengen, nu moet ik ook zeggen dat alles bevroren is en ik afgelopen week weinig had kunnen doen buiten het erf om ivm het vuurwerk..
Hahah, heet 1 van jouw paarden Rico? nooit geweten... Mijn vriend heet namelijk ook zo Knipoog
Heikedenise: vreselijk he die kou!! Voor jou ook nog een super 2009 haha Pling
Utixo: Dat is zwaar balen zeg arme Matz!!
Just_kiki: Gaaf hoor, dat je op je paard mocht!!
evdapnne: balen dat je zo ziek was..
Borderjay: Wat afgrijselijk van die schapen!! Ook echt smerig, stel je voor dat kinderen die beesten zien liggen!
Inderdaad, de media in met wat je weet! Ik ga alleen niet de filmpjes kijken, brrr..
En dan ook je zoon nog zo ziek, veel sterkte ermee!
Natalia: Gaat dat zo makkelijk een hondje meenemen uit Polen?
Peet: Zit je lekker in een warm land? Goed voor je, word maar lekker bruin Haha!
Suus: Sterkte met het verlies van je kat Ach gut
Mies: Shannon ziet er echt heel goed uit zeg!! En wat Iloon idd zegt, Encanto is ook altijd lekker Haha!
Malin: Leuk dat jij en Suev zo met dat springen bezig zijn!
Sjaad: Das spannend zeg!!! Veel succes en plezier met je halfzusje/en broertjes!
Evpanne: Wat een boef die Atlas Haha!

Pfoe eindelijk beetje bijgereageerd... Kon nu mooi mn vriend ligt het ziekzijn een beetje af te slapen..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:42

Nathalie: Wat mag je allemaal gaan doen? ging die andere baan niet door?

esther: Hij zal honger gehad hebben:P Nou hij is dan ook al lekker opgeknapt!

benthe: De boxverhuis goed gegaan? Geneest het goed?

jasmijn & Madelief: Leuke week gehad dus! Welk parken waren jullie?

Appasionata was leuk! Vorig jaar vond ik het wel heel wat meer show en spektakel maar het was nog steeds heel leuk... Op een gegeven moment dachten valerie en ik wel dat een paardje wat moeilijk liep...dr stond ook een van de ruiters naast ons die in het spaans iets naar de ruiter ging roepen dus zal daar wel mee te maken hebben gehad... en aan het eind waren we ook weer even jong! Alle kinderen gingen naar voor om de paardjes te aaien..en wij zaten op de 2e rij dus was het wel heel verleidelijk om ook even naar de ring te lopen (was toch dichtbij) dus even wat mooie paardjes/spieren geaaid Knipoog En op het idee gekomen om Encanto de spaanse pas te geven..jambettes kan hij goed dus een leuke uitdaging voor hem verzonnen Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:52

Cyrina: Hihi, en Yaco die had me toch een manen! Wow! Maar die zullen wel heel sterk zijn geweest. Die van Chico zijn echt van die snel breekbare, das wel jammer... Maar goed, ze zijn nog lang hihi.

Jas: Super dat je het zo leuk hebt gehad!! Je hebt het iig echt verdiend Ja . En Chico gaat tot nog toe super! Hij moet nu 'officieel' weer 100% de oude zijn dus... misschien zondag er weer op, spannend! Pling

Denise: Gelukkig toch nog een keer kunnen rijden! Lastig met een buitenbak..

Peet: Zo dat klinkt heerlijk. Hopelijk kun je nu je leven weer een beetje oppakken..

Esther: Fijn dat je weer beter bent! En haha, die stoute Atlas! Knipoog

Frank; Whoe, lekker op vakantie straks. Ik krijg al heerlijke zomerse ideeën bij je post Cool

Kiki: Haha, ik sta ook niet op een manege hoor Lachen . Is gewoon een privestal. Maar manege/stal, ik noem het meestal zo Clown .

Madelief: Balen zeg dat je grieperig was. Mijn moeder en broer waren in die tijd ook ziek.. Het heerste echt he. Beterschap voor je vriendje!! En laat ff weten hoe het met Fuurtje is morgen.. Knipoog . En jaaa Hyper! Jullie moeten echt eens langskomen Haha!

Mies: Hihi, bij ons was dat ook, dat iedereen naar voren vloog. Ik zat er wat te ver vandaan, en er stonden zoveel mensen Nagelbijten / Gniffelen . Ik heb toen bedankt, maar kan me voorstellen dat jij het wel hebt gedaan Haha! . Welke kanjers hebben jou handjes gevoeld Clown ?

Chico gaat gelukkig nog steeds goed. Hij wordt met de dag aanhankelijker, zo fijn!! Begin nu echt een band met hem te krijgen, steeds ietsje meer. Echt zo leuk Lovers . Hij is ontzettend lief, en waarschijnlijk ga ik er zondag weer op.. En anders snel weer! Ja .

De nieuwe bijrijdster van amanda stopt. Amanda staat al paar dagen kreupel, waarschijnlijk wegens overbelasting.. Meisje kan best leuk en vooral fanatiek rijden, wat waars teveel is geweest voor Amanda. Vandaar dat het meisje nu een ander paardje gaat zoeken... Aangezien er nog geen nieuwe is, spring ik weer een paar dagen bij. Wel leuk, kan ik ook weer lekker rijden -mits ze goed loopt- en lekkkkeeer naar buiten! Cool

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:10

Zo, ik ga aan mn goede voornemen beginnen en ga hier wat bijreageren:

Benthe, jammer dat ie niet snapt dat het voor zijn eigen bestwil is he, dat zou wel zo makkelijk zijn Lachen ik hoop dat de volgende keer zonder bijten en schoppen verloopt.

Ilona, dat klinkt goed! Fijn dat ie zo op je gericht is, misschien moet ik met Bandiet ook maar Parelli gaan doen Nagelbijten / Gniffelen ga zo ook even een topic maken want hij is echt zo koppig af en toe.

Naat, gefeliciteerd!! Zo lang al aan t zoeken? Moet je haast wel kieskeurig zijn haha Vork

Denise, ja lastig he die vorst, ik maakte me ook de hele tijd druk dat ik weg was of t wel goed ging met mn paardje dat ie
niet een been brak ofzo als ie buiten stond, maar gelukkig zijn ze heel voorzichtig bij mij op stal en was ie vandaag nog helemaal heel Haha!

Peet, ahhhh heerlijk, maar dat heb je ook echt verdiend, het is jou en celine gegund een heel fijn 2009, ik hoop dat het voor zowel jou als ook voor mij een jaar is waarin we alleen maar sterker worden!!! Womenpowerrrrrrrr!

evdpanne, ook al ziek geweest? Ohh wat is die Atlas van jou een boef Haha!

Frank, lekker hoor, en wie past er op het paardenspul in jullie vakantie?

Michelle, we waren in de Huttenheugte, in Drenthe ergens Lachen
Naar welke Apassionata ben je geweest? In adam is toch al voorbij?

Zo net weer bij Bandietje geweest, hij was nog helemaal top, gister weer zn enting gehad.
Wat krijg ik toch een vlinders in mijn buik als ik dat koppie zie Lachen
Maar het is af en toe echt net een ezel, ik ga even een topic maken over een probleem met hem, zet zo de link wel hier neer.
Oh en gister nog wezen stappen hier in Alkmaar, was weer top, heb zo hard gelachen, had een ge-wel-dig gesprek met een super grote neger,
quote van de eeuw: "Oh, jij temt paarden? " Ja

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:22

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:08

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar. Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:18

Ilona -> Rints d'r manen heb ik altijd ingevlecht zitten.
Telkens weer anders, de ene keer 3 lange vlechten, dan weer een hengstenvlecht, dan weer 5 lange vlechten, dan weer 2 hengstenvlechten.....
Dit om kale plekken te voorkomen.
Als ik haar manen heb gewassen dan mogen ze 1-2 dagen loshangen, vindt ze ook wel prettig volgens mij.
Maar als ze nog langer worden dan kan dat niet meer omdat ze er dan op gaat staan als ze aan het eten is, en dat moet nou ook weer niet, hè!
Gaat goed met jullie Parelli-en!

Natalia -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Go jij! Go jij!
Vervelend is dat hè, als je ergens bent en ze gaan ruzie maken.
Je zit er maar tussenin en voelt je dan erg ongemakkelijk.
hopelijk is het daarna weer goed gekomen tussen die 2.

Cyrina -> Lang zijn ze al, hè?
Af en toe laat ik ze 1-2 dagen loshangen, maar nog even en dan kan dat niet meer omdat ze er dan op gaat staan met eten......
Veel plezier bij Yaco morgen!

Petra -> Hey vakantieganger!
Fijne vakantie gehad zo te lezen! Lekker hoor, konden jullie wel even gebruiken.

Esther -> Hihi! Atlas heeft zijn eigen nieuwjaarsfeestje maar geregeld!

Madelief -> Rintske heeft 2 dagen flinke koorts gehad en at niet alles meer behalve veel ruwvoer.
Het is een virus geweest wat heerste en die heeft ze waarschijnlijk van de VA over gekregen.
Zij was de afgelopen weken al bij meerdere paarden geweest met hoge koorts en de dag voor Rintske die koorts had is ze bij Rintske geweest en heeft ze mest bij haar weggehaald.
Nu gaat het weer goed met haar behalve dan dat ze weer ontzettend veel stro aan het eten is.
Ik verwijder nu alleen nog de harde drollen en de rest meng ik door het schone stro wat gelukkig lijkt te helpen.

Jasmijn -> Je weet toch wat ze zeggen over (grote) negers, hè?......
Ik denk dat Bandito nog te weinig respect heeft voor jou, hij ziet jou niet als leider.
Veel grondwerk doen kan daar heel goed bij helpen!

Gisteravond werd ik om 11 uur gebeld en het eerste wat door m'n hoofd schoot was; K*T! Er zal toch niks met Rintske zijn!
Het was Marieke die mij vertelde dat ik niet moest schrikken want er was een flinke brand op het hoekje van de stal waar Rintske staat, zo'n 200 mtr. verderop.
Ze dacht (terecht) dat als ik het zou zien op tv dat ik me dan nogal zorgen zou maken, maar dat was niet nodig.
De wind stond gelukkig niet richting de stallen.
De hallen van een bollenbedrijf met daaraan een indoor tenniscentrum stonden in lichterlaaie.
Er waren wel 25 brandweerwagens uitgerukt, er stonden verschillende ambulances en politiewagens, en alle straten er omheen waren afgezet of stonden vol met auto's.
Vanmiddag moest ik nog omrijden om bij stal te komen, maar vanaf een uur of 5 was de weg weer vrij.
Een groot gedeelte van de hallen is in vlammen op gegaan, er konden een paar hallen gespaard worden en de 2 woningen op het terrein zijn gespaard gebleven.
Gelukkig is er niemand gewond geraakt en bleven de paarden rustig.
Een filmpje van de brand, eerst komt er een reclame, dan het filmpje dus je moet even wachten.
http://www.webregio.tv/11758110
Foto's van de brand en hoe het er nu uitziet.......
Als je in het berichtje de bovenste foto aanklikt komt er vanzelf een venster met de foto's in het groot.
http://www.webregio.nl/402011402790000000/Grote+uitslaande+brand+bij+Langedijk+update+Venhuizen.aspx

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:23

Saida, las het al op je hyves idd, wel schrikken hoor!
En idd, denk dat het ook een leider probleem is, ik haal er binnenkort iemand bij iig Lachen.