. Ook echt iets voor mijn zus..Lekker saai klinkt het.. Ik ga zo Fuego pakken, en dan naar een restaurantje, misschien dalijk nog ff naar de carrefour voor wat spullentjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ook echt iets voor mijn zus..
en t begint met de minuut erger te worden 

da zo door 

) en kon dan steeds zo een lange zijde en korte zijde draven..keer of 5 gedaan en toen ook nog de andere kant op, waarvan ik dacht dat het haar moeilijke kant was, niks bleef minder waar...aandraven en ze blijft zo een heel rondje lopen...toen rondje gestapt omdat ik met open mond van verbazing zat...daarna nog een rondje en bleef ze weer goed draven...ook toen ze bijna wilde stappen en ik beetje aansporen bleef ze gaan! Ben super trots op dr! en stiekem ook een beetje op mezelf, sita is het eerste paard wat ik helemaal zelf inrij en ook op mijn manier
toch leuk als het dan zo uitpakt!

spokie79 schreef:Hey Deb, jij ook hier. Ben je nou weer gevallen? En je vinger is nog niet eens beter?
ben ook echt heel trots op haar
is makkelijker dan steeds terug scrollen..
die is kapot 
alleen aan de achter kant is ie dubbel..
moet heel eerlijk bekennen dat het voor mij ook weer de eerste keer galop .. heb heel lang niet durven galopperen door een goede val en de verkeerde paarden. heb veel pech gehad in de paarden wereld 

. Fijn dat het zo goed ging, ik had dat ook met Fuego hoor, hij sprong altijd verkeerd aan, maar eenmaal met het nieuwe zadel doet hij het niet meer. Misschien ligt het aan je balance? Probeer je het al in voltes? Of een rondje om de pion heen, je buitenbeen naar achter drukken, en naar buiten kijken. En hij moet natuurlijk naar binnenkijken.
.
. Wat fijn dat alles nu zo goed met het meisje gaat!