Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan rennen ze idd wel heel veel maar spelen ze echt niet, als er eentje in haar ruimte komt dan valt ze die gelijk aan! (echter ontkomen ze er niet aan om in 'haar ruimte' te komen, omdat zij zelf juist altijd naar de rest toe gaat.... -vermoeiend beest soms-) 
Foto's zien er ook goed uit!
mocht je je verhaal kwijt willen , mijn pb staat open ( mag ook via gewone mail als je dat wil) 
Komt waarschijnlijk vooral door het hoofdstel zelf, het leer is van slechte kwaliteit en daardoor zakt het bitje soms scheef, waardoor het lichtjes snijdt. Dus nu tijdelijk bitloos tot we een nieuw hoofdstel en bit hebben gevonden 
LiesbethDW schreef:Ik heb een bitfitter bij Figo gehad, en die heeft ook een gevoelige en zeer kleine mond. Weinig ruimte tussen de lagen en een dikke tong. Ik heb hem een keer gelongeerd met een dun HH bitje, maar de tandarts die twee weken erna kwam, zei dat hij bloeduitstortingen op zijn lagen had. Nog te dik dus. Ik heb nu geïnformeerd voor een Mylerbitje, en dat lijkt me wel interessant.
Fotoooo's haha 

Ataxie volgens mij... Is iets met de zenuwen wat dan niet lekker zit.. Al is dat wel wat heftig natuurlijk, zou eerst inderdaad andere dingen uitsluiten.
Aii, sterkte met je mini! Ik zou het niet weten.
In galop, volte verkleinen tot bijna een piroutte en vanuit daar rechtuit en hebben we zomaar (uiteraard op mijn commando) een galopwissel gedaan! Normaal sprong hij alleen voor of achter over, maar nu gewoon heel correct! Helemaal happy
Klinkt fijn ontspannen
en nog wat van die smiley's
stomme koei dat ze is
(sorry , ik ben echt pist off dat carnaval belangrijker is als 5 min. bij je paard haar wonden komen kijken
. (gelukkig zag het er vandaag al wel een stuk beter uit) vandaag het beestje weer gepoetst was in 5 min. klaar met 3 borstels
. 
Was hij al wel bereden? Ja toch?

Kijk zo uit naar foto's, het is echt een prachtpaard..
Iedereen hier is aan het kwijlen hahaha!
Rijd alleen zelf het liefst met zo'n D-trens met koperen rollen.. Heb hem ingereden met een kneveltrens, klinkt zo eng