[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:59

Nati: Ik zie dat je je paard Leo nog niet zo lang kwijt bent. Een echte Lomp en Onhandig als ik je verhaal zo lees en wat een liefde! Nog gecondoleerd om het verlies van zo'n waardevolle vriend. Er zullen bij jou ook vast wel momenten zijn dat je hem weer ontzettend mist! Hoe heb je Deurne verder gedaan? Gehaald?

En wat leuk! Jij ook pakwerken? Mijn vader deed het vroeger ook en mijn moeder was later net als mijn pa ook instructeur. We zaten veel in Duitsland toen om die reden. In Nederland moest het toen nog echt ontwikkelen. Maar toen het rottweilers werden is ie afgehaakt! Haha. Ik had het met onze Beau ook iets willen doen, het speurwerk leek mij een uitdaging, maar ja, ik was hoogzwanger en met een baby en een peuter is er niet veel tijd voor dat soort acties. En daarna volgde er nog een baby.. Maar Beau kan terugkomen als ik haar roep, zitten op commando en ze blaft tegen alles op 4 benen uhm poten en auto's. Bij de boeven zal ze wel op schoot kruipen. Voor een niet opgevoede hond is ze best nog aardig gelukt in gehoorzaam maken. :D

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:11

Bedankt! Deze had een vriendin van me van de week voor me gemaakt....heb toen wel weer even lekker potje lopen huilen hoor ;) ! Kan me er nog steeds heel erg druk om maken. Kan zijn foto's ook nog niet terug kijken, zonder er om te moeten huilen.

http://www.youtube.com/watch?v=IxpsEc3GY8g

Deurne heb ik niet gehaald. Maar dat kwam door me angst voor het springen :o . Ben al bijna 3 jaar gestopt met Deurne! Wil binnenkort Orun cursesje gaan doen.

Pakwerk...jaaa leuk! Leuk dat je ouders het ook deden! Heb nu een Duitse Herder. Maar een kynoloog ;) . Pakwerk gaat nu steeds beter! Maar heeft even geduurt. Speuren doen we ook! Ook erg leuk! Doe het alleen nu allemaal wat minder, wil me wat meer met de paarden bezig gaan houden. Als je hond gewoon luisterd is dat toch ook heerlijk :D ! Wat voor hond is Beau?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:19

Een mooi filmpje/ dia! Bijzonder en wat een bijzonder lieve vriendin! Woon je zelf echt in Langedijk? Ik had daar vroeger een heel leuke vriendin wonen!
Bij Orun moet je toch ook springen? Of heb ik dat fout? Wil je echt les gaan geven of had je een andere kant van de paardensport in gedachten?

Duitse Herder! Een commissaris Rex! Wij hadden een Boris. Ook al zo'n schat! Hij is met 14 ingeslapen. Toen was ie echt op. Maar wel een bijzonder leuke hond! Onze Beau is een Mechelaar. Ook een mooi gebouwde hond, al zeg ik het zelf. Niet te groot en mooi compact. Het liefst ligt ze bij je op schoot! Ik vind een hond die niet luistert een heel irritante hond. Zelfs van onze eigenwijze Jackies verwacht ik enige gehoorzaamheid. In elk geval dat ik niet als een zot hoef te smeken of ze a.u.b. willen komen. Haha.

Afbeelding
De foto is al wat ouder, maar ze is nog niet veel veranderd... :+
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 15-10-10 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:28

Ja! Ben der ook echt heel blij mee. Woon in Langedijk ja. Geboren en getochen :P . Een leuke vriendin??? Kan best kloppen, er wonen alleen maar leuke mensen :D
Orun hoef je niet te springen... maar moet ik nog even uitzoeken. Misschien een heul klein sprongetje moet lukken. Je hebt ook een curses waar je geen paard voor nodig hebt. Ik ga wat privelesjes geven, en dan gaat het me er eigenlijk meer om dat ik verzekerd ben.
Verder wil ik heel graag wat voor mezelf beginnen. Maar is een jarenplan ivm geld.

Mechelaar... Geen typische mech? Vind ze vaak zo nerveus? hahaha gehoorzaamheid is ook heel belangrijk met honden, maar dat snappen sommige mensen niet.

Hier een fotoje van Rimbo:
Afbeelding
Hijs gek...maar op een leuke manier!

hihihi
Afbeelding

Afbeelding

hier was ie nog klein <3
Afbeelding

idefix4

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:35

Wat een heerlijke hond! Prachtig! Echt zoals een Duitser er uit hoort te zien. Beau is niet nerveus, wel altijd heel druk, maar zeker niet nerveus. Daar heb ik haar ook wel op uitgezocht. Mbt honden durf ik wel te zeggen waar je op moet letten. Beau kwam als pup al nieuwsgierig naar ons toe en het waren allemaal mooie zekere hondjes. Echt geboren in een goed nest.

Die vriendin haar vader had een tankstation in Langedijk. Sandra heet ze.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 08:19

denise: Geweldige foto! Heike straalt ook echt uit van hey baasje, gaan we eindelijk weer! :)

Angela: succes vandaag met noushka!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 08:58

Afbeelding

whahahah kan je wel hem vooruit schoppen hahahaha :')

Denise: wat fijn dat je weer aan de slag mag :D
hij staat echt start klaar hahaha

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 09:47

Ik ben zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk :)ddd

hee daar gaat een roze wolk
*pakt de wolk gooit iedereen eraf hahaha en spring er zelf op en hou hem voor stiekem helemaal mijn zelf Afbeelding

Ja Ja gisteren mijn eerste lesje in Parelli gehad met Baron.
als enige hengst tussen 3 merrie,s

wat is ie op mijn gericht zeg hij deed alles zo zijn best en goed.
waar ik ook heen ging hij volgde mij zo goed zonder dat ik de touw erbij moest pakken om hem naar mij testuren.
touw hing steeds gewoon slap en lang.

hahahh we moesten kijken waar ie het prettig vind om aangeraakt te worden en waar niet.
ik weet al dat bij zijn oren niet gaat en echt in paniek kan raken dus dat stukje sloeg ik over.
dat komt wel met rust.
maar goed ik was lekker bezig met hem aaien en echt overal benen buik rug hals hoofd maakt niet uit
Baron stond ervan te genieten.
toen ineens keek Baron naar mij terwijl ik onder zijn buik zat en ineens huhuhu zei hij.
Mirjam onze les gever zei nou dat vind ie heel fijn.
ik ja hahahaha ik zit nu ook aan zijn ballen hahahaha.
zij en de andere lagen in een deuk hahaha.

Iedere keer dat we stonden te luisteren over een uitleg wilde Baron steeds met mij knuffelen.
in mijn gezicht knuffelen met zijn lippen en zijn hoofd tegen mijn buik aan leggen in mijn armen en kleine hinnik geluidjes maken.

1 x maakte hij een beetje groot en gaf een brul naar een merrie die voor zijn neus stond die ook nog hengstig werd.
Hij stond naast me aan een lang touwtje en ik hoefde alleen uhhh neee Baron te zeggen en verder niks te doen ook geen touw kort pakken of zo.

hij bleef bij mij als een echte heer.
al stond er een uitdaging voor zijn neus hij bleef braaf hahahaha. <3

nou dan mag ik toch echt wel de hele roze wolk hebben vinden jullie niet hahahaha :D

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 09:51

idefix4: Hmm...tankstation zei je.... denk dat ik wel weet wie en waar je bedoelt. Volgens mij gingen me moeder en ik daar altijd heen en kon me moeder haar ook een beetje. Tankstation bestaat niet meer toch?

Klopt inderdaad wat je over de pups zegt! Alleen hadden wij deze hond (rimbo) niet in gedachten. We gingen heen om een pup te kiezen (1e keus heerlijk), pup gekozen... Ophaal week kregen we telefoon, dat hij erg ziek was en omdat we toch veel met hem wouden gaan doen (pakwerk, speuren, showtjes etc), wou ze hem niet aan ons mee geven, want ze was bang dat hij er altijd wel een achterstandje aan zou houden. Rimbo had ze zitten voor der zelf, samen met zijn zusje. Maar het werd voor haar wel veel werk, 2 pups en nog een zieke teef en nog een nest. Dus we mochten Rimbo ook nemen (was toen al 12 weken). Rimbo heeft zij van een keurmeester uit duitsland over genomen..... hahaha snap je het nog :o

Machonito: tjsaa...best een gekke foto ja :o

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:10

Soeske, wat zei de dokter ben wel benieuwd.
Lizzy ik heb wel een 17,5 inch liggen redelijk breed maar geen wrongen
Denise wat geweldig dat het zo goed gaat met Heike.
Heidi, een echte heer zo zouden er meer moeten zijn.

Ik heb begrepen dat Ashley van de week voor de kar heeft gestaan en dat ze er gelijk de weg mee op zijn gegaan. Het ging super goed en ze hebben ongeveer 45 min. gereden met haar.
als het zo goed blijft gaan is ze snel weer thuis gelukkig want ik begin mijn kleine (soms irritante) paardje wel te missen.

Gr. Ingrid.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:19

Alle nieuwelingen: welkom!

idefix4 schreef:
Nou, jullie gaan mij te snel nu! Ik ben helemaal stuk. Ik mocht 2 dagen in het ziekenhuis doorbrengen met dochtertje lief. Hopelijk blijft het hierbij. Ik kan inmiddels wel wat mazzel gebruiken.

Niets ernstigs hoop ik, Anouk?

soeske schreef:
Sorry jongens, drukdruk..
even kleine ego

Gister was ik even met Goya aan het spelen in de wei, zou ook wat land bij geven maar dat kwam later wel. Hij is altijd heel enthousiast (maar nooit gevaarlijk) met mij aan het spelen, en vliegen er altijd wel wat benen de lucht in.. Gister lette ik 1 tel niet op en in ene had ik een achterhoef in mijn rug staan.. Kon even niet ademen, bleef gelukkig wel staan maar blij was ik niet. Ging uiteindelijk wel weer beter maar ben nu aardig stijf en lopen is ook niet een pretje. Heb lang geslapen vannacht, stond wel wat wazig op, ook behoorlijke loopneus gehad vannacht (nooit last van) en beetje vaag gevoel in mijn hoofd en lichaam..
Hopen dat dat niet door de klap komt..

Hoop het ook niet! Maar hou het wel in de gaten, als het nog wat langer duurt voor de zekerheid even langs de huisarts!
edit: lees dat je al bent geweest. Wat heeft die er van gezegd?

idefix4 schreef:
Bij Orun moet je toch ook springen? Of heb ik dat fout? Wil je echt les gaan geven of had je een andere kant van de paardensport in gedachten?

Ligt eraan of je dressuur of allround doet. Bij dressuur moet je wat hindernissen kunnen neerzetten en een simpel lesje kunnen geven, bij allround moet je zelf ook springen.
(info van eigen instructrice die dressuur heeft gedaan)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:47

Even snel, bedankt voor de reacties.
Bij dokter was het goed, hij denkt dat ik ribbnekast licht gekneusd heb en de boel is wat beurs..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:00

Angela – bedankt :D ben ook zeker blij
En hoe gaat het nu met shaddy der rug ?

Judith – ja ben ook super blij
En wat is die al groot zeg heike was als veulen ook zo’n grote slungel , en die meet nu 1.74 +/-

Nathalie – leuk dat je vriend en jij het ook samen doen ik vindt het gewoon leuk om naar mijn vriend te kijken en naar de anderen ;)
En ja die van mij is een redelijke koukleun en die wordt binnenkort ook geschoren
En je zus moet wel raar hebben staan kijken dat die zo waaks was :P lijkt me wel heel mooi om te zien

Anouk – bedankt
En veel plezier op in de duinen,

En weer heerlijke hondenfoto’s voorbij zien komen :D

Mies – je omschrijft de foto helemaal goed toen ik erop ging zitten wilde die ook echt gaan, we doen nu lekker rustig aan en overhaasten niks wil hem nu graag heel houden :j

Heidi – hij stond zeker startklaar toen ik met het bit aankwam wist die ook echt zeker dat we gingen :D
En je mag zeker een grote roze wolk hebben maar je mag mij er niet vanaf gooien :n niet lief :P
Maar fijn dat de les zo goed ging heerlijk om te lezen

Ingrid – nap best dat je der gaat missen :(:) maar nog heel even geduld en dan is ze thuis en kan jij lekker met haar aan de slag

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:00

fijn om te lezen suus

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 13:06

Heey

Dankjulliewel :).

Suus: Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand :). Beterschap :(:).

Natalie: Dankje, Helaas ben ik nog niet helemaal beter, ik heb Qkoorts dus dat duurt nog wel even. Op school krijg ik nog geen schema ;). De school wil nog niet echt meewerken :(.
Maandag heb ik vakantie ;).

Heidi: Wat lekker dat de les zo goed ging :D.

Ingrid: Fijn dat ze weer bijna naar huis komt :). Snap heel goed dat je ze mist.

Anouk: Super dat Sam zo lekker gaat :D. Veel plezier in de duinen.

Net voor een andere deken wezen kijken, we hadden de oude die goed past meegenomen. Dat bleek een 215 te zijn ipv 205. Geen wonder dat de deken die ze nu om heeft niet past. Nu hebben we een imperial riding Tornado in maat 215.

Pff, heb het er toch wel moeilijk mee hoor, ga haar echt missen.
Waarschijnlijk gaan mama en ik met Nouchka mee en dan blijft mijn vader bij Shaddy.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 16:33

Denise: Gefeliciteerd zeg! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent! :)

Anouk: Wat lekker zeg, de drunense duinen in! Wij hebben niet van die gave duinen hier, wel wat maar niet echt geschikt om te crossen, maar wel een strand! Heel veel succes op concours, wat ga je starten?

Vind het ook echt een superras, zo heeft meneer 2 dagen 24 uur op stal gestaan, normaal gesproken haalde ik hem elke dag eruit om te longeren, maar toen was er veel narigheid tussengekomen. Dus haal hem uit stal en loop zo richting bak, hij ontzettend rustig en braaf achter me aan. Netjes in de bak wachten tot ik het sein geef dat hij mag beginnen en hij begint toch te crossen en gek te doen. Zoveel energie zat erin, maar zo braaf liep hij de stal uit. Ken geen enkel paard die dit hem nadoet.

Nathalie: Denk dat de kou op zijn spieren slaat? Je zou eventueel zwavel of vitamine E+selenium kunnen gebruiken. Cas is niet echt een koukleum, gelukkig! Was nog best spannend aangezien hij uit Portugal kwam en gelijk naar een kouder gebied ging. Maar hij krijgt nu al een dikke vacht, denk dat het ook scheelt omdat hij geen deken opheeft. Met deken zit er toch de kans in dat ze het toch koud krijgen. Nog gecondoleerd met Leo! Wat een ontzettend gaaf paard was dat zeg.

Heidi: Wat is hij toch braaf! Hier ook een oorprobleem, mag ik vragen of Baron geimporteerd is? Cas die raakt ook helemaal in paniek als ik aan zijn oren kom, volgens mij is hij daar meegestraft.

Suzanne: Gelukkig was het allemaal niet al te ernstig! Toch wel weer een gevaarlijke hobby, paarden.

Angela: Beterschap! Wist neit dat de Qkoorts ook op mensen kon overslaan. Hahaha, dat soort dingen gebeuren mij nou ook altijd! Laatst nog met 2 broeken, ook verkeerde maat meegenomen.

Gelukkig komt ze over aan jaar weer terug, je kan altijd ngo even gaan kijken :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:02

Heey

Juangi: Dankjewel :).

Zo, Nouchka loopt lekker in de opfok :D.

Ze ging best makkelijk de trailer op. Alleen is ze onderweg over de voorste stang gesprongen. Daardoor hing ze op de stang. De voorbenen raakte de grond niet en ze stond op de achterbenen. Wij zijn iets later vertrokken als hun dus toen wij aankwamen waren ze bezig met de stang los te maken. Toen hebben wij Nouchka rustig gehouden. Ze was wel rustig maar de angst en paniek stond in haar ogen.
Toen ze bevrijd was zijn ze er even een paar rondjes mee gaan lopen. De eerste paar passen was ze wat stijf maar daarna liep ze weer normaal. Toen is ze bij de groep gegaan. Eerst even kennisgemaakt aan een touwtje. Daarna losgelaten. Ging erg goed :D. Ze laat niet overzich heen walsen, ze trapt van zich af maar ze kan ook lief doen.

Shaddy doet het ook goed. Toen Nouchka ging is ze wel even gek geworden maar daarna werd ze vrij rustig :).

Al met al ging het dus heel goed :D. Alleen de trailer niet zo.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:24

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:04

angela fijn dat het goed gegaan is alleen balen van de stang tijdens de trailer reis, zal zo even in je topic reageren
en fijn dat je nu een goede deken hebt voor shaddy

en juangi - bedankt ben ook super blij

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:16

Machonito: Wat leuk zeg die parreli les!! Super dat ie goed ging!

Hosante: Lekker dat ie goed gaat voor de kar! Maar hoezo: als ze goed gaat komt ze snel weer thuis?

BrankaZ: Bedankt voor je uitleg!

soeske : Niks ernstigs gelukkig! Nog veel pijn/last?

moppielover: Ga zo kijken in je topic! Mooi dat het goed verlopen is! Trailler is altijd even wennen.

Juangi: Bedankt! En ook bedankt voor de tip! Zal eens kijken!

Ik heb vandaag Bando's nieuwe deken gekocht *\o/* !! De Rambo Duo past goed :D !! In het navy, zal morgen es een fototje maken! Heb hem ook gelijk geschoren, is ie nog nooit geweest...hij was echt superrrrr braaf :D !! Volgens mij vond ie het wel lekker! Stond er echt van te kijken, want met Leo moest ik 2 tot 3 puiten tranqigel gebruiken ghihihi.

Ook heb ik een zadel van iemand kunnen lenen, om te kijken of ie past :) . Ben benieuwd!

christa1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:40

Heidi, klinkt super zeg, die les van jou! Wat gaaf dat Baron zo braaf was. Wat betreft de oren, volgens mij gebruiken ze in Spanje heel erg vaak een oorpraam (net als op de neus, maar dan om het oor) dat zou dus erg goed zijn paniek met oren kunnen verklaren!

Fijn dat alles goed gegaan is Angela! Toch een hele stap he?! Van veulentje naar jong paard....

Denise, wat fijn dat je weer rustig aan de gang kan met je paardje! Geniet er lekker van!

suzanne, gelukkig viel het mee!!!

Ik heb vandaag weer heerlijk met mijn oudtse bij onsop het sportveld gereden. en het leuke is, ze durfde nu ook los!! helemaal leuk!

De bak schiet redelijk op, maar ze zijn een enorme rots tegen gekomen die er dus volledig uitgebikt moet worden... wat een klus.....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 22:51

nati schreef:
idefix4: Hmm...tankstation zei je.... denk dat ik wel weet wie en waar je bedoelt. Volgens mij gingen me moeder en ik daar altijd heen en kon me moeder haar ook een beetje. Tankstation bestaat niet meer toch?

Klopt inderdaad wat je over de pups zegt! Alleen hadden wij deze hond (rimbo) niet in gedachten. We gingen heen om een pup te kiezen (1e keus heerlijk), pup gekozen... Ophaal week kregen we telefoon, dat hij erg ziek was en omdat we toch veel met hem wouden gaan doen (pakwerk, speuren, showtjes etc), wou ze hem niet aan ons mee geven, want ze was bang dat hij er altijd wel een achterstandje aan zou houden. Rimbo had ze zitten voor der zelf, samen met zijn zusje. Maar het werd voor haar wel veel werk, 2 pups en nog een zieke teef en nog een nest. Dus we mochten Rimbo ook nemen (was toen al 12 weken). Rimbo heeft zij van een keurmeester uit duitsland over genomen..... hahaha snap je het nog :o

Machonito: tjsaa...best een gekke foto ja :o

Ja, helemaal! Hoe het met het tankstation is gelopen weet ik niet. We zijn elkaar na een tijd uit het oog verloren. Zo gaat dat in het leven helaas.
En als of het zo zou moeten zijn, maar Rimbo klinkt ook niet als een vervelende keuze. Het zal wel zo geweest moeten zijn. ;)
Ik wilde eigenlijk geen Mechelaar, omdat ik het ook zenuwpezen vind. Frank wilde er heel graag één. En tja, de liefde laat veel gebeuren. Maar Beau heb ik zelf opgevoed en ik moet zeggen, dat dat aardig is gelukt! Ik ben inmiddels wel blij met Beau en ik moet er ook bij zeggen, dat ik haar mooier vind, dan de Mechelaar die ik hier regelmatig langs zie wandelen.

Heidi: Een nieuwe les voor jullie beiden. Parelli! Klinkt echt gaaf! Uitbreiding van het enorme wederzijdse vertrouwen wat er al is.

Branka: Lief dat je het vraagt! Dank je! Ik weet niet hoe en wat met mijn dochtertje. Ze heeft chronisch blaasontsteking en daar is ze nu voor onderzocht. De uitslag komt nog een keer. Bij het ziekenhuis waar ik kom heerst nog een kastje-muur-beleid, dus ik ben benieuwd wanneer ik wijzer wordt. Het onderzoek was in elk geval geen pretje voor haar.
En dank voor de uitleg! Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet hoe dat allemaal in elkaar steekt met die Orun. :o

Priscilla: Dat is bijzonder braaf ja! Zo gek als een deur en nog wachten tot je het startsein geeft! Super! Hopelijk is de narigheid tot een goed einde gekomen?

Angela: Oe, een trailerdebacle! Het is al met al goed afgelopen. Klinkt als een goed plekje en wat zal ze er veel leren! Op het echte leven in!

Christa: Wat een ongelooflijk leuke foto's! Het lijkt wel vakantie!!!! Hmmm, daar heb ik nou zin in. Nou ja, morgen krijg ik ook iets dergelijks, mits het weer meewerkt... De Drunense Duinen! Grootste zandvlakte van Nederland en met wat geluk... daar overheen met een gang van ongeveer 60 km per uur...

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 09:07

idefix4: Ja het was toen wel heel jammer, maar we zijn heel blij met Rimbo hoor ;) ! Ja mechelaars vind ik altijd zo druk en nerveus. Fijn dat jouwes niet zo is! Moet idd zeggen, als ik zo naar je foto kijk, het idd een mooie mechelaar is! Wat voor hond wou je anders hebben?

Christa: Vervelend dat jullie die rots zijn tegen gekomen. Nu zijn ze er wel even langer mee bezig :) .

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 10:55

Nati, Ze moet nog een hoop leren zoals tractoren en motors die langs komen en als ze dat allemaal goed doet komt ze naar huis.
Ben vrijdagavond nog even wezen kijken en toen was ze heel druk en nerveus in d'r stal en dan vind ik het wel moeilijk om haar achter te laten maar ik wil wel dat ze dit goed leert en ze zorgen er verder goed voor.
Ik ga er morgenavond even langs om d'r deken erop te leggen ze was vrijdag nog nat van de regen dus toen ging het niet en gisteren had ik een te druk programma om er langs te gaan en het weer was niet te slecht, en vandaag is het zondag dus een rustdag ga ik ze niet storen.
Straks even naar buiten met Boukje en verder een relaxte dag.
Gr. Ingrid.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 13:05

Heey

Dankjulliewel :D.

Christa: Het is idd een grote stap, is wel erg wennen hoor.
Wat een leuke foto's zeg :D.

Nati: Fijn dat de deken past :D.

Anouk: Beterschap voor je dochter :(:).

Met Shaddy gaat het redelijk :). Ze doet het echt goed, ik had verwacht dat ze heel druk zou zijn maar ze is wel wat onrustig maar ze eet wel goed.

Net ook nog even bij Nouchka geweest. Die heeft het nu wel een beetje moeilijk. Ze mist mama en ze voelt zich nog niet helemaal thuis. Maar dat komt wel goed.