Alle nieuwelingen: welkom!
idefix4 schreef:Nou, jullie gaan mij te snel nu! Ik ben helemaal stuk. Ik mocht 2 dagen in het ziekenhuis doorbrengen met dochtertje lief. Hopelijk blijft het hierbij. Ik kan inmiddels wel wat mazzel gebruiken.
Niets ernstigs hoop ik, Anouk?
soeske schreef:Sorry jongens, drukdruk..
even kleine ego
Gister was ik even met Goya aan het spelen in de wei, zou ook wat land bij geven maar dat kwam later wel. Hij is altijd heel enthousiast (maar nooit gevaarlijk) met mij aan het spelen, en vliegen er altijd wel wat benen de lucht in.. Gister lette ik 1 tel niet op en in ene had ik een achterhoef in mijn rug staan.. Kon even niet ademen, bleef gelukkig wel staan maar blij was ik niet. Ging uiteindelijk wel weer beter maar ben nu aardig stijf en lopen is ook niet een pretje. Heb lang geslapen vannacht, stond wel wat wazig op, ook behoorlijke loopneus gehad vannacht (nooit last van) en beetje vaag gevoel in mijn hoofd en lichaam..
Hopen dat dat niet door de klap komt..
Hoop het ook niet! Maar hou het wel in de gaten, als het nog wat langer duurt voor de zekerheid even langs de huisarts!
edit: lees dat je al bent geweest. Wat heeft die er van gezegd?
idefix4 schreef:Bij Orun moet je toch ook springen? Of heb ik dat fout? Wil je echt les gaan geven of had je een andere kant van de paardensport in gedachten?
Ligt eraan of je dressuur of allround doet. Bij dressuur moet je wat hindernissen kunnen neerzetten en een simpel lesje kunnen geven, bij allround moet je zelf ook springen.
(info van eigen instructrice die dressuur heeft gedaan)