Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Denk dat je daar goed aan doet, dit is niet vergelijkbaar met een peesblessure onderin het been.
Grappig moner, ik heb een merrie staan en moedersvader is ook liekele. Kom hem nooit ergens tegen eigenlijk
Jinthe2 schreef:Is het geen idee om een echo te laten maken van het spronggewricht Moner? Ik schrik echt van hoe het gewricht draait. Als ik naar de drachtige merries hier kijk dan zou ik een merrie met een dergelijke blessure geen veulen durven laten dragen. Gewoon omdat het bij een gezonde merrie al zwaar kan zijn richting het einde. Hopelijk kun je haar 'goed' krijgen.
Laura1982 schreef:Afgelopen maandag heeft mn vriend tweede keer ooit vaardigheids(oefen)wedstrijd gereden met Picasso. Hij deed het goed, je merkt in de lessen wel dat Picasso dat heel leuk vindt. En zo fijn dat hij op zo'n druk terrein evengoed nog superbraaf blijft met inspannen.
Vanaf welke leeftijd kregen jullie paarden witte haren op het voorhoofd? Het is net alsof Picasso er een aantal bijgekregen heeft en hij is pas 11
boemel schreef:Heerlijk toch Laura dat hij het zo makkelijk doet.
Even een Mirtje update:
Mir is al een week een engel. Zowel in de omgang als in het werk.
Vandaag voor het eerst hoefsmid zonder sedatie geprobeerd en dat ging volledig probleemloos en relaxed.
Weer een stukje stress minder
Zilfstar schreef:Hallo! Mag ik hier binnen vallen? Ik heb een Friese ruin, wordt volgende week 21 jaar. Heb hem al 16 jaar en hij heet Jippe. Meneer begint goed grijs te worden overal en heeft wat typische Friese kwalen heb ik begrepen (EOTRH en verslapte slokdarm) en zoek een beetje naar ervaringsgenoten rondom het oudere Friese paard (zeker nu ik begrepen heb dat de mijne met 21 best oud is, gezien gemiddelde leeftijd 16 is van Friezen…)
Sanet schreef:@Jelske: ik vind het met de twenters altijd al vrij serieus met al een bit in en op ijzers. Ik ga dat in ieder geval niet doen met mijn twenter.
Citaat:Ik wil haar eigenlijk graag meehebben om haar weer even een poosje goed in de hand te hebben en voor de ervaring. Al wil ik haar als driejarige denk ik liever wegbrengen om keuringsklaar te laten maken.
_Jelske schreef:Ik moet echt leren om eerder bij te lezen
Sanet schreef:Citaat:Ik wil haar eigenlijk graag meehebben om haar weer even een poosje goed in de hand te hebben en voor de ervaring. Al wil ik haar als driejarige denk ik liever wegbrengen om keuringsklaar te laten maken.
Ik denk dan dat het niet echt een leuke ervaring wordt, als je half afgebrand wordt omdat je niet aan de ongeschreven regels voldoet.
Zou je dan niet liever met haar naar een schriktraining gaan ofzo? Ik heb me bijvoorbeeld voorgenomen om met mijn 2 jarige zo ergens in de herfst al eens naar een Working Equitation training te gaan, dat is ook wel leuk aan de hand denk ik.