Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woont in dongen!
.
( met de eigenaar praten heeft geen zin )
ze heeft eten , drinken , schone stal meer is wettelijk niet verplicht .
Wees nu maar blij dat je het weer kan en dat het weer beter gaat.
krijg als poetsfreak sommige fuilplukken er niet eens uit .
ik heb er maar uierzalf op gedaan ter verlichting .
ik ben zooooooo kwaad hier over
Bokriempjes zijn echt fijn!!
Moed zakt me gelijk weer in de schoenen nu... maargoed, de 12e komt de masseur weer en dat wacht ik even af, tot die tijd gewoon lekker veel werken in de lange lijnen denk ik. cherell0 schreef:Vandaag het arme dier gepoetst , ik kan wel janken ...krijg als poetsfreak sommige fuilplukken er niet eens uit .
Haar ook helemaal op wonden na gekeken , en alles schoongemaakt ... De achterste helft van haar buik tot de flank is kaal en vol zwerende plekken![]()
ik heb er maar uierzalf op gedaan ter verlichting .
Het beestje stond zooooo te genieten van de aandacht ( had zoon jeuk dat ze bijna een ruit er uit beet )
Een andere ook gepoetst , die ging als een hond met z'n achterbeen mee krabben .( heeft gelukkig geen plekken)
Als ik de eigenaren toch tegen komik ben zooooooo kwaad hier over
Erg hoor als ze mensen hun trouwe dier zo aan hun lot overlaten. Ik zou toch de eigenaar inlichten over hoe erg de situatie is en inderdaad 'dreigen' met 144/politie e.d. bellen.

De oude eigenaar van Camée had tuigophangers en een dekje bij ons gebracht en vroeg vandaag of we die gevonden hadden. Nou heb ik die tuigdragers gevonden maar het dekje/deken niet. Dus ik ben de beelden van die dag aan het bekijken om te zien we er met mijn dekje vandoor is maar in plaats daarvan zie ik mezelf dus op mijn debiele manier afstappen
Ik ga echt zowat aan de grond maar kan me net staande houden tegen de stal haha.
De vorige keer was erger, toen lag ik in het gaas tegen het hek. Als ik die nog vind dan moet iemand me komen oprapen!
( al zou hij haar heel graag d'r nek omdraaien hoor
)
.

hihihi echt geweldig

Heb je inmiddels al een idee wie je dekje heeft meegepikt? Eerst dacht ik dat we op de foto te zien zouden krijgen hoe een paard of hond ofzo dat dekje meesleurt