Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.

Tis echt een held op sokken he
Gelukkig vond hij het zeil eergisteren minder eng 
Beterschap!
)
Dan ben je toch gewoon zwaar gestoord en dan wil de AID er ook nog niks aan doen!! Gelukkig heb je volgehouden en de politie erbij weten te krijgen!!

. En idd het scheelt nog wel als je niet zover hoeft te lopen met die emmers water!!
. Ik mocht ook al met emmers water tillen. En ook nog maar een ander paardje te drinken gegeven, die eigenaren zetten gewoon geen emmer met water in de stal en komen de hele dag niet. Maar ja dat schiet niet op als de waterleidingen zijn afgesloten.
.
. Die heeft weer wat te doen vanavond. Ik ben nu weer lekker thuis en eindelijk een beetje opgewarmd
, voelde net me handen en voeten gewoon niet meer! zasread schreef:Ik mis trouwens nog steeds een aantal foto's en info over geboortedata en doelen...
, dat wel. Maar ik zal eens heel eerlijk bekennen dat ik de verjaardagen van mijn paarden op Peanuts na niet uit mijn hoofd weet
, en de papieren zitten nog ergens in een verhuisdoos die ik nog niet ben tegengekomen. Ik moet het ook doen met foto's die al ergens online staan want mijn eigen pc is nog niet aangesloten hier. Maar dat lukt verder wel. Anders doe ik het zonder data en vullen we dat later een keer in?
GELUKKIG NIEUWJAAR!!

allemaal
Een heeel gelukkig jaar allemaal!!