[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:23

Kom even heel snel langs om iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling toe te wensen. Natuurlijk heel veel goeds en gezondheid en een mooi paardenjaar in 2009.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:26

Iedereen fijne jaarwisseling vanavond!!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:48

Fijne Jaarwisseling ! en een gezond 2009 !!! Haha!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:48

alvast voor iedereen een fijne jaar wisseling en dat 2009 een goed en gezond jaar mag worden voor iedereen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:03

Ook namens mij natuurlijk iedereen een hele gezellige waarwisseling toegewent en het allerbeste voor 2009!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:35

Iedereen een fijne jaarwisseling!

Ik heb de haf en de shet even uit logeren gebracht voor vannacht.Ze zijn totaal niet bang voor vuurwerk,maar ik ben altijd zo bang dat idiote dronken gastjes wat uit gaan halen met vuurwerk bij mn beestjes.Dus geen risico en pony's uit logeren Knipoog

Voor ons wordt het niet zo'n prettig oud&nieuw.Zoon-lief is behoorlijk ziek,gisteravond nog mee naar ziekenhuis geweest,combinatie van astma-aanval,keelontsteking,long ontsteking en luchtweg infectie....hij had het echt stik benauwd en ging er door hyperventileren...dus nu aan anti-biotica kuur en daar bij ook nog een Prednison kuur(en natuurlijk zijn Ventolin),heftig hoor zulke medicijnen voor een 12 jarige Ach gut

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:37

Gab nogmaals sterkte voor Brian, het klinkt echt ellendig, arm kind.

Van mij ook alvast voor iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

De jaarwisseling op zich kan mij eerlijk gezegd gestolen worden, maak me altijd zorgen om mijn paarden en paar van mijn honden zijn ook echt not amused, dan is mijn lol al over.
Nog geen idee hoe het hier in Nieuw Milligen gaat zijn, maar aangezien we eigenlijk geen directe buren hebben hoop ik dat het hier een beetje rustig zal zijn. Hierachter zit een militaire basis, dat zijn eigenlijk onze buren, en kan me niet voorstellen dat daar nou eens even fijn geknald mag worden.
Aangezien er bij mijn ouders in de buurt wel altijd behoorlijk carbid geschoten word hebben we hoewel het allemaal nog niet af is hier toch maar voor een nood-tussenoplossing gekozen en een tijdelijke omheining neergezet rond 1 van de nieuwe schuilstallen, en vanochtendvroeg Rico en Veludo hier naartoe gehaald. Dus JA, ik kan ze nu zien vanuit het keukenraam! En Veludo vind het helemaal geweldig dat hij mijn "stal" nu ook kan zien geloof ik, hij vind het machtig interessant.
Vanochtend was ie even niet zo dapper toen hij al hier was en Arjan Rico nog ging halen, toen bleek wel dat een hoop van Veludo's coole gedrag wel erg aan Rico's aanwezigheid is gekoppeld Haha! .

Tja ik vind het best heel spannend hoor dat ze er nu ineens toch zijn, terwijl er dus nog een hoop moet gebeuren, maar de andere optie was een paar dagen op stal bij mijn ouders met de deuren potdicht tegen het bevriezen, en dan kan ik net zo goed meteen Rico zijn strot dichtdrukken want dat trekken zijn luchtwegen echt niet.
Dus duimen dat het goed gaat, ook als ze van de week weer verder gaan met de eigenlijke omheining om hun heen (komt ook nogal wat machinerie bij kijken) en me er op instellen dat ik voorlopig nog niet aan het rijden ben, maar wel een stuk handiger om 10 meter met je emmer water te lopen in de plaats van een paar honderd Haha! .

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:46

Saida: Bij ons zijn ze pas gisteren begonnen met vuurwerk, dus voor die tijd durfde ik het wel aan naar buiten, maar als ze aan het afsteken zijn, ga ik ook echt niet!!

Kiki: Hidra ziet er lekker rustig uit onder het zadel!

Mies : Ow wat gaaf en Wii Haha! Haha!
Het was wel erg koud een buitenritje met dit weer Knipoog
Wat krijgt Shannon een lekker nekkie Vingers aflikken

Ilona: Whahahah, die Chico toch ROFL Huilen van het lachen Tis echt een held op sokken he Tong uitsteken Gelukkig vond hij het zeil eergisteren minder eng Nagelbijten / Gniffelen
Hoe is het trouwens met z'n gezondheid? Is hij weer kiplekker? En weet je de uitslag al van het darmonderzoek?

Esther: Balen dat je nog steeds ziek bent Ach gut Beterschap!

Suuz: Fijn dat het zo goed ging bij het Balingehof
Sterkte met het verlies van je kat Ach gut

Cyrina: bij jou ging het zo te lezen ook goed! (ik zal nog eens die foto's van jou en cantaor klaar maken! heb het steeds zo druk Bloos )

Gabriella: Jemig zeg! Hoe kunnen mensen hun beesten dat aan doen Stoom uit je oren Hamer Dan ben je toch gewoon zwaar gestoord en dan wil de AID er ook nog niks aan doen!! Gelukkig heb je volgehouden en de politie erbij weten te krijgen!!

Peet: Geniet jij daar maar lekker op vakantie Knipoog

Karina: Fijn dat je paarden nu lekker thuis staan Haha!

Vandaag en gisteren heb ik gewerkt en moest daarvoor lekker vroeg opstaan. Maandag heb ik spullen verhuisd naar Groningen, ik voelde me die dag al niet optimaal en dat monde 's avonds uit in fikse rugpijn, keelpijn, stijve nek en vermoeidheid.. Gisteren had ik daar ook nog wat last van, maar gelukkig was het vandaag over.

Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:49

Oww die schapen, wat afschuwelijk... ongelooflijk dat dat zo lang moet duren voor die beesten. Sjees!!

Verder mooie foto's gezien, dat is toch altijd wel een genot bij het teruglezen... Jullie gaan mij gewoon te hard.

Waar ik even voor kwam! Inderdaad een hele fijne jaarwisseling allemaal en een gelukkig en gezond 2009 gewenst!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:51

Toch wel lekker de paardjes in de buurt Knipoog. En idd het scheelt nog wel als je niet zover hoeft te lopen met die emmers water!!

Brrrr net Atlas en Komiek buiten gezet. Om drie uur moeten ze weer naar binnen Knipoog. Ik mocht ook al met emmers water tillen. En ook nog maar een ander paardje te drinken gegeven, die eigenaren zetten gewoon geen emmer met water in de stal en komen de hele dag niet. Maar ja dat schiet niet op als de waterleidingen zijn afgesloten.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:04

Ik mis trouwens nog steeds een aantal foto's en info over geboortedata en doelen...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:06

Ik lees trouw mee, maar reageer maar weinig, dus denk dat ik niet echt in de opening thuis hoor Bloos

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:12

sanne: de mijne had ik al aan mies gestuurd, heb je die al gehad? toch nog beterschap meis.
peet: geniet maar lekker van t mooie weer!
esther: gaat dat nog joh, paarden naar buiten? hier is het net beton alles. des wil er erg graag uit maar ik kies toch voor de veilige weg dus blijft ie even binnen.
gab: zoo, das niet niks voor zo'n manneke. hopen dat ie toch weer snel opknapt alhoewel longonsteking lang kan naijlen.
ilona: 15 euro voor schaatsen is een prikkie. ik ging voor een paar van max. 60 euro. gebruikt was er al niks interessants meer. aantal nieuwe aangehad van rond de 70-80 euro maar allemaal te strak/smal bij de tenen. toch maar nikes gekocht, deze zaten meteen goed. ach in gedachten genomen dat ze minstens 10 jaar meegaan, besloot ik ze toch maar te nemen. 100 euri overigens, 10tje per jaar wordt dat dan.
hihi al minstens 10 jaar nie meer geschaatst, nog nooit op hockeyschaatsen gestaan... dat was effe stevig wennen zeg. maar slechts 1x gevallen door een scheur in het ijs. overigens kraakte het nog behoorlijk op verschillende plaatsen, soms kwam er nog water tussen de barsten naar boven. 10 man op 1 plek is dan toch teveel. overigens kwamen er nog 2 amazones op friezen door dat natuurgebied gestapt, echt relaxed.
vanmorgen mooi pakket siervuurwerk gehaald, moeten we het maar een jaar bewaren. met die mist ga ik niet stoken. zonde als je er niks van ziet

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:34

Jah ik weet maar de digitale camera is n beetje.. *kijkt* camera: *ligt verkreukelt in een hoekje*
*kuch* ik kom binnenkort wel met wat aanzetten..
Jaa hier was ook z oon grapjas dacht ff vuurwerk op mijn zwarte paretlje willen gooien.. zijn ze de bak ingegaan:O Nouja onze hengst had ff korte meten gemaakt... Eigen risico bij hem.. hij vond t wel leuk ff lekker iemand bang maken.. 'Hij wou aleen maar even spelen' Tja hengst die aleen staat he..
Mijn beesjes zijn rustig met vuurrwerk leuk vinden ze t niet maar het is hier wel rustig met het vuurwerk gedoe... Hond is wel schijt benouwd...
Vandaag ook even op onze wijk geschaatst was heel mooi ijs!
Wel keihard gevallen... Zal morgen wel spierpijn worden..
Maar goed ik spreek jullie snel weer en natuurlijjk..

EEN HELE FIJNE JAARWISSELING TOEGEWENST MET ONZE LIEVE PAARDJES!
Jammer genoeg is het nogal mistig voor vuurwerk om 12 uur
Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:56

Ik ben niet echt in de mood, maar iedereen veel plezier en voorzichtig doen vanavond!

Ik ga zo naar stal, heel erg vroeg heel veel hooi geven, Chico en Utixo losgooien, Mats z'n been masseren en alles water geven. Ik haat de vrieskou. Daarna naar huis en met een fles drank Guido kijken, die kan me vast wel opvrolijken, die is zo steengoed!

Dan vannacht nog ergens langsdwalen met stalmates, mensen de beste wensen wensen en misschien nog even langs een stel vrienden. Ik zie wel.

Gab: Succes met je zoontje!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:02

Frank: Het land bij ons is ook wel behoorlijk bevroren... Ze staan nu op een stuk land dat is eigenlijk zomerwei en dat is dus niet kapot getrapt en mooi glad. Dat andere land bestaat echt alleen maar uit kuilen. Zolang ze niet gaan rennen valt het allemaal wel mee. En Atlas blijft gelukkig altijd wel rustig Lachen.
MelisxFeikje: Echt heeeeeel vervelend die kinderen! Gelukkig mochten bij ons de paarden op het zomerland en dat ligt niet langs de weg. Dat scheelt wel een heel stuk!

De paardjes staan nu allemaal lekker veilig op stal, en Atlas heeft een oud en nieuw verwenpakket gehad Tong uitsteken. Die heeft weer wat te doen vanavond. Ik ben nu weer lekker thuis en eindelijk een beetje opgewarmd Tong uitsteken, voelde net me handen en voeten gewoon niet meer!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 22:06

zasread schreef:
Ik mis trouwens nog steeds een aantal foto's en info over geboortedata en doelen...

Oeh, I'm sorry... guilty.
Ik denk er regelmatig aan Haha! , dat wel. Maar ik zal eens heel eerlijk bekennen dat ik de verjaardagen van mijn paarden op Peanuts na niet uit mijn hoofd weet Bloos , en de papieren zitten nog ergens in een verhuisdoos die ik nog niet ben tegengekomen. Ik moet het ook doen met foto's die al ergens online staan want mijn eigen pc is nog niet aangesloten hier. Maar dat lukt verder wel. Anders doe ik het zonder data en vullen we dat later een keer in?

Veludo en Rico doen het helemaal goed hier! Leuk hoor. Nu moeten de mini's (Peanuts en Nugget) en Ullkenney (de drachtige kwpn-merrie) nog hierheen.

Het is natuurlijk helemaal de tijd van het jaar niet, maar mocht er iemand toch een paar hele leuke kittens weten dan mag ie een gil geven. Optie herplaatsertjes houden we ook open, maar moet wel gewend zijn aan buiten en honden dan. Geen enkele haast maar mocht iemand wat horen wat een plekje zoekt dan denk die misschien nu aan ons.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 22:33

IEDEREEN FIJNE JAARSWISSELING *LOL*

Net gelest op hidra. Ging goed maar ze was ontzettend aan het drammen Nagelbijten / Gniffelen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 02:04

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! GELUKKIG NIEUWJAAR!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 10:59

Iedereen een gelukkig, gezond en paardvol 2009 gewenst!!!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:58

Ook ik even uit de meelees modes, allemaal een zeer gezond en gelukkig 2009.

Ik kom soms maar eens binnen vallen en hoor dus ook niet in de opening thuis

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:34

Gelukkig nieuw jaar!!!!!

Hier trouwens nog 2 foto's van afgelopen zondag op de balingehof.

Bobby DV achterwaarts (check die billen!!!)

Afbeelding

En deze vond ik heel mooi uit fantasia;
Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:37

Gelukkig nieuwjaar Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! allemaal Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:53

Go jij! Go jij! Een heeel gelukkig jaar allemaal!! Go jij! Go jij!

Cyrina: Leuke foto's hoor! Vooral die van fantasia.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:54

Gave foto's Cyrina!

Happy Newyear everyone! Go jij! Go jij!