Peet, ik ga waarschijnlijk zaterdags en zondags heen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x__Ellis schreef:foto 4, is dat rode bloed?
Tattoo is echt super duper gaaf
_STS_Angels_ schreef:Mooi
Deed het zeer ik wil als ik 16 ben der ook 1 laat zetten een kleintje.
Nouvel schreef:Saida, mooi fijntjes zeg!
Doet het zeer nu?
PatriesjeMR2 schreef:Stoer zeg. Aparte tattoo ook.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als je huid weer tot rust is gekomen.
Nouvel schreef:Wat m'n witte spookje betreft...
Ik heb ook al aan handwerk zitten denken inderdaad.
Ik longeer nu heel veel, met dubbele longe en dan afwisselend met alleen dubbele longe en pessoa, en dan loop ik er aan het begin en eind ook meestal een stuk achter over de hoefslag enzo.
Lijkt me best interessant om daar meer mee te kunnen, maar ik ken hier dichtbij eigenlijk geen mensen die het ook doen en/of er instructie in geven...
Citaat:Fanny -> Zakte ze door haar voorhand of door haar achterhand?
Of we foto's willen zien hoef je nooit te vragen hoor, we willen altijd foto's zien!![]()
Die van Monse zijn leuk!
En die pad die je hebt met die friese rand....![]()
Ik ben op zoek naar dezelfde, maar dan in helderrood, hebben ze die toevallig bij de winkel waar jij 'm hebt gehaald?
PatriesjeMR2 schreef:Mies-Apollo klopt, daarnaast moet er bij elk paard het zogenaamde "carte de titularidad" zitten, al ken ik niemand die dit papier al binnenheeft(schijnt zelfs in Spanje nog problemen te geven). Ook moet je voor het overschrijven van het paard het beste een koopovereenkomst(zoals op de website van de andalusier-vereniging) gebruiken. Al met al heel veel administratieve(en dure) rompslomp.
Heb je ook foto's van het paard? En mate van africhting ? Dan kun je beter een inschatting maken van een eventuele redelijke prijs