Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jelske schreef:Even een egopost, i.v.m. drukte maar een prangende vraagIk lees vanavond even bij, want ik zie dat we weer pagina's verder zijn!
@Boemel: super fijn bericht van Mirtje.
Is er iemand van jullie wel eens met een veulen/enter/twenter naar de fokdag geweest? Ik overweeg dit met Pit te doen, maar dat heeft logistiek natuurlijk best wel voeten in de aarde en voor ik aan al het geregel ga beginnen ben ik eigenlijk benieuwd naar het volgende.
Als je wil dat een voorbrenger (dus als je niet zelf jouw paard wil voorbrengen) jouw paard voorstelt, hoe regel je dat dan? Zijn er op zo'n fokdag mensen aanwezig die je gewoon aan kunt spreken, moet je dat van tevoren geregeld hebben... etc. etc.
Toen Pit als veulen naar de veulenkeuring ging, had ik de paarden net twee maanden en heb ik gewoon ter plekke mensen aangesproken en die hebben dat weliswaar voor mij gedaan, alhoewel ik een beetje gek aangekeken werdDus ik heb eigenlijk niet zo goed een idee hoe dit normaliter in zijn werk gaat.
Sanet schreef:Welkom Zilfstar. EORTH is niet perse een Friezen kwaal toch? Zo wel dan krijgen wij die ook vast nog wel :p mijn merrie heeft ook slokdarmverlamming, die is 27 en sprong gister nog als een dolle stier door de bak. Dus laat je niet gek maken door slechte verhalen.
Sanet schreef:Ach wat verdrietig Getty, helemaal geen idee wat er mis is gegaan? Ze moest niet heel lang meer toch?