[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:34

Bij ons staat ook een miniponyhengstje en die is zo ondeugend maar ja niemand voed hem op wordt om gelachen omdat het er zo grappig uitziet , hij is niet gemeen hoor maar echt klieren , hij kan ook pressing catch haha

Tsjaaa nooit leuk om je oude paard weer tegen te komen op zon manier , maar ik moet eerlijk zeggen was hier een keer een franse merrie (spring) super afstamming , nu heb ik een vriendin die frans spreekt dus heeft ze gebeld naar vorige eigenaar en die vertelde haar dat het paard in Frankrijk was afgekeurt voor sport , iets aan de benen , paard hier opnieuw laten keuren en dan wel door een goede dierenarts en in een universiteit , en hier gewoon goedgekeurt met rontgen en al , allemaal raar.

Heb wat fotos gemaakt vandaag ook van mijn nieuwe veulen zijn naam is Diemountain geen idee waar dat vandaan komt :D

Afbeelding

en Gallo II

Afbeelding

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:36

Machonito schreef:
macho denkt dat ie 2 meter is tegen over grote paarden hahaha.

tarzan precies het zelfde hij heeft eens een paard van 1.85 op de knieen gekregen geweldig. dat maakt ze ook zo leuk denk ik voor de meeste

lizzytje88

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:39

jus: wat een knappert zeg die Gallo II. is hij nog hengst of ruin

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:44

Gallo is nog een hengst hij weet het alleen nog niet :D , Hij ziet ineens een pony die vast stond in een moestuin en dat is heel raar want daar staat nooit iets.

Afbeelding

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:47

maar nog hengst wil je hem laten casteren dan??? ik zou heel graag nog een andalusier willen heb de plaatst en alles alleen niet het geld dus gaan weer sparen. maar zou dan heel graag een hengst willen.

lizzytje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:48

ben vandaag trouwens voor het eerst met sueno naar buiten geweest. hij wou eerst niet wou niet weg van tarzan maar toen we op de weg waren oren strak naar voren echt super.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:50

Nee , ik bedoel hij is een hengst maar heel braaf dus daarom zeg ik dat hij het nog niet weet :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:58

Gallo is zo leuk :D

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:26

Zal jullie nog even de laatste update geven!!
Ik heb een afspraak bij de kliniek gemaakt Maandag 2 uur voor foto's en bied dit geen uitkomst dan gaan ze een myleogram maken. Foto's met Contrast dit gebeurt alleen wel onder narcose.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:38

Knappe Gallo! <3
Je veulen mag er ook zijn, Judith!

Voor de nieuwelingen; welkom hier!

Alvast heel veel succes Nienke, bij de kliniek!
Ik hoop heel erg voor je dat het meevalt!

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:34

Ooh, wat een knappe paarden heb jij, Judith! Wauw!

Nienke, heel veel succes! Hoop dat het allemaal niet te ernstig is :(:)

Gelukkig ging je buitenrit goed! Toch altijd weer fijn om zonder zorgen op pad te kunnen :)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:50

NienkeNiels schreef:
Zal jullie nog even de laatste update geven!!
Ik heb een afspraak bij de kliniek gemaakt Maandag 2 uur voor foto's en bied dit geen uitkomst dan gaan ze een myleogram maken. Foto's met Contrast dit gebeurt alleen wel onder narcose.

Vind het echt heel rot voor je , veel sterkte meid.

christa1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:58

Nienke, heeel veel sterkte, wat een rotbericht zeg!!!

Prachtige paardjes Judith!

Heidi, super om je zoontje zo met Macho te zien! ik kan ook zo genieten van de gekeuvel van mijnkids met de ponys!

Verder heb ik helaas even niet zoveel tijd om te reageren.

iedereen nieuw: Hallo! Ik ben ook net aan boord!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:08

Heidi, Heerlijke foto's van je zoon met Macho.
Jus, mooie paarden en al een flinke jongen dat veulen van je.
Nienke veel succes maandag.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:40

Jus: Wat een prachtige paarden weer <3.

Nienke: Heel veel succes maandag :(:).

Nouchka gaat zaterdag naar de opfok. Anders komt het bij ons niet meer uit en dan moet ze nog veel langer hier lopen.
Ze word opgehaald zodat wij bij Shaddy kunnen blijven en dan gaan we zondag bij Nouchka kijken.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:52

Is misschien wel zo goed voor haar en haar moeder! Blijft ze er lang staan?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:54

Waarschijnlijk 1 jaar. Daarna komt ze waarschijnlijk weer lekker thuis.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:57

Okee, dat zou ook mijn keuze zijn geweest! :) Cas is ook vanaf jongs af aan in mensenhanden geweest en meteen opgevoed en is nu zo braaf! Zelfs als hengst had hij geen streken en was het net een puppy. Heeft ook ontzettend veel respect voor mensen. Weinig paarden in Nederland zullen zo braaf als hem zijn. :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:59

Wat fijn dat hij zo braaf is :). Nouchka is nu ook erg braaf, ze is ookal heel veel in handen geweest.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:01

Ja het is rot te horen dat ze nu naar de slacht gaat maar dan hadden we der nooit weg moeten doen. En ben wel heel erg blij dat het me verteld word. En het is ook wel beter voor haar, ze heeft een mooie leeftijd behaald alleen is nooit leuk om te horen. Ik ging regelmatig bij der kijken. En ze is nog gelukkig geweest met een veulen aan der zij. Want dat vond ze altijd geweldig! en verder is ze daar altijd goed verzorgd en heeft ze het der heel erg goed gehad! Ze heeft der laatste 2 jaar goed mogen slijten!

Wat een mooie fotos zag ik voorbij komen! Reageren is een beetje lastig zit via mijn vriend zijn telefoon.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 23:15

Denise: Ik vind die hond echt prachtig! Onze Beau is ook zo'n beauty, maar die van je vriend mag er ook wezen! Wat een plaatje!

Michelle: Ja en Rossner is ook nog eens een vrij betaalbaar merk zadel ook. Je maakt me wel nieuwsgierig naar de kleur! Dat wordt dan Divoza? Of zijn er meer die dit merk verkopen hier in NL?
En wat vreselijk voor je dat de oude merrie naar de slacht gaat. Dat zijn de minder leuke berichten in het leven. Sterkte! Ik ga de discussie niet aan over wat er allemaal gebeurt bij slachterijen. Ik geloof dat je soms ook beter maar gewoon vertrouwen moet hebben. Dat is beter voor de gemoedsrust. En mss blijft deze eigenaar ook bij het slachten! Wie weet! Ik ben blij dat ik nog even gevrijwaard blijf van die beslissing over mijn Sam.

Nienke in schrik van je bericht over Maximo! Ik ken het syndroom niet. Zou akelig zijn als het dit was, maar ik zou idd ook niet uitgaan van één DA. Ik zag op de filmpjes niks afwijkends, maar ja, ik ben geen DA. Voor mij is dit donderslag bij heldere hemel. Hopelijk is het allemaal loos alarm.

Heidi: Schitterend! Wat een geweldige foto's van Jesse en zijn paard! Het blijft een paard hè?

Judith: Wat leuk! Een WPN'er... :+ Ik kan me het rare gevoel wel voorstellen. Ik ben benieuwd. Voorlopig kan je er toch nog niet op gaan zitten. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen!

Priscilla: Leuke pony! En 1.30 m. Dat is een mooie opvolger voor als Sabrina te groot wordt voor haar Prince van 1.15 m. Dat is een Dartmoortje. Maar tegen die tijd zal Sabrina wel verder gaan op onze Desperado. :+ Ik had nog nooit van het ras gehoord, maar wel een leuke toevoeging aan dit topic!

Judith: Haha, echt zo'n lekker overbouwde WPN! Een flinkerd? Hij is 2 hè? Dan zijn paarden niet op hun mooist kwa bouw. En Frank zou zeggen: Hee, een giraf! Purioso staat volgens mij ook wel als braaf aangeschreven dat ik dan weet. Hij heeft een heel mooi kleurtje. Maar ja, kwa beauty vind ik Gallo mooier. :D

Nou, jullie gaan mij te snel nu! Ik ben helemaal stuk. Ik mocht 2 dagen in het ziekenhuis doorbrengen met dochtertje lief. Hopelijk blijft het hierbij. Ik kan inmiddels wel wat mazzel gebruiken.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 08:22

Judith – wat een prachtige paarden heb je toch, zal vast wel heerlijk geniet zijn :9

Nienke – nogmaals heel veel sterkte en ik denk aan je maandag en ik duim voor je

Lizzy – fijn dat je buitenrit goed ging

Angela – jij succes van het weekend en hopelijk krijgt nouschka het een beetje naar der zin daar :D
En hopelijk houd shaddy der eigen een beetje goed en zal ze der niet zo erg missen :(:)

Michelle - zoals je al zegt heeft ze een goed leven gehad en kan je trots zijn dat ze zo mooi leven heeft gehad :j

Dank je Anouk

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 08:34

Dankje Anouk! Hij is nu rond de 1.35 en is hierom niet geregistreerd. Ze komen in alle maten voor maar alleen de kleintjes worden geregistreerd, ook heeft hij een bles wat niet word toegelaten.

Ik vind het echt een heerlijk ras, zo ontzettend braaf, werkwillig en voor mij toch een Iberisch paard in ponyformaat. :)

En nog beterschap voor je dochter, Anouk!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:12

moppielover schreef:
Nouchka gaat zaterdag naar de opfok. Anders komt het bij ons niet meer uit en dan moet ze nog veel langer hier lopen.
Ze word opgehaald zodat wij bij Shaddy kunnen blijven en dan gaan we zondag bij Nouchka kijken.

Spannend! Jammer dat jullie die 2 nu al moeten scheiden. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen :j

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:08

Angela succes morgen met het wegbrengen van Noushka!