Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spokie79 schreef:Ik wilde ook echt niet aanvallend overkomen, maar inderdaad onderbouwd commentaar gegeven. Maar je instructrice heeft nu inderdaad goed uitgelegd waarom. No hard feelings??
En Friesje weer een Anda lover gehad. Hopen dat er net zo'n knap ding als Yippes uitkomt. Maar moet zeggen dat Kimmie altijd wel hele gave paarden heeft en dat al haar fokproducten wel heeeeel goed lukken. Dus dit zal ook vast wel goedkomen.
kjoetie schreef:Yippie onder het zadel bij mijn instructrice na mijn les van zaterdagwel ff hoofd draaien
idefix4 schreef:Karina - Het is ook dubbel! Maar ja, zo lang er leven is, is er hoop toch? Mss brengt Girasol Veludo ook geluk! Daar hopen we maar op. Woont je broer ver weg, dat je er een week voor uittrekt? Als het goed is, maak je dat ook maar eens in je leven mee, dus gewoon gaan hoor!
idefix4 schreef:Ow? Waar ergens? Samaranch is gefokt door meneer Vrenken.
Citaat:Juud heeft Antonio nu twee stallen dan? Die ene wat verder op de berg was toch eerst van familie van hem (Bij de stierenvechtersarena)? Haha die zoon van kleine Antonio, ik wist niet wat ik zag Staat Carmen er trouwens nog? Doe John ook de groeten van mij en Juan-Pedro en Susanna als die er nog zijn! Is Petra er nog en die vrouw van HQP *God hoe heette ze ook alweer* ?
idefix4 schreef:Hij heeft een moeilijkheidje namelijk. Mss kunnen jullie er wat mee? Ik zal het eens voorleggen. Het zit zo:
Als je Sam nageeflijk hebt op links, pakt ie rechts vast. Als je dat hebt opgelost, pakt ie links vast en zo kunnen we een dik uur doortobben. Het is dus een heel fijngevoelig spel van spelen met het bitje. En helaas heb ik dat niet in mijn vingers zitten. Maar vandaag lukte het me en ik voelde zelfs wat ik moest doen! Hij zal niet op één punt nageeflijk worden, maar blijft aan de gang. Tips zijn welkom, ook met de vraag of een ongebroken bit of stang zou kunnen helpen. Ik wil toch echt een keer verder!
.