Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet je al meer?
Ik hou daar echt van 

Had hij jou daar mooi even te pakken. Gelukkig maar dat je je niet hebt laten overdonderen 
Hup, wegwezen, lekker genieten jij 
Ben benieuwd wanneer de Spaanse pas helemaal goed gaat 

1 jaar alweer!!! Ik heb hem eerst lekker gepoetst en een beetje gewassen voor de foto. Zijn nieuwe halster om gedaan en plaatjes schieten maar
Daarna heeft hij een heerlijke wortel-appel-bix-mix gehad. Alleen vond hij het bix lekkerder dan de appels en de wortels, dus die heeft Salazar voor de helft staan opsmikkelen.

spokie79 schreef:Ik wilde ook echt niet aanvallend overkomen, maar inderdaad onderbouwd commentaar gegeven. Maar je instructrice heeft nu inderdaad goed uitgelegd waarom. No hard feelings??
En Friesje weer een Anda lover gehad. Hopen dat er net zo'n knap ding als Yippes uitkomt. Maar moet zeggen dat Kimmie altijd wel hele gave paarden heeft en dat al haar fokproducten wel heeeeel goed lukken. Dus dit zal ook vast wel goedkomen.
ben ook blij dat leandra zelf even is komen uitleggen. veulens van fem zijn altijd mooi, die heeft erg goeie smaak in paarden
. En je kan inderdaad niet alles zien aan een filmpje. Uitgebreide uitleg (en dat heeft ze zeker gedaan) is dan inderdaad heel handig.
) en Lazlo. Dat vind ik zo'n kwijlpaard.
beterschap! kjoetie schreef:Yippie onder het zadel bij mijn instructrice na mijn les van zaterdagwel ff hoofd draaien
Alle commentaar op jouw rijden stelt mijn rijfoto's voorlopig uit.
(Hoezo kleinschalig?) Prince mag na de grote vakantie mss bij de ponyclub, kan ie met de club mee.
Ruilen voor het bruintje? Nee, ik maak een geintje. Sam is me veel te dierbaar. Mooie PRE ook. Wat is het toch met die mensen in Spanje. Willen ze allemaal warmbloedjes hebben? Ik voel me op eens trotse eigenaar van iets bijzonders. Kunnen we ze niet gaan ruilen?
Hij ziet er uit om door een ringetje te halen.
Mooie plaatjes hoor en gefeliciteerd met je paardje!
idefix4 schreef:Karina - Het is ook dubbel! Maar ja, zo lang er leven is, is er hoop toch? Mss brengt Girasol Veludo ook geluk! Daar hopen we maar op. Woont je broer ver weg, dat je er een week voor uittrekt? Als het goed is, maak je dat ook maar eens in je leven mee, dus gewoon gaan hoor!
), en hoe dan ook, leer ik er toch ook weer veel van. Toch moet hijzelf natuurlijk voorop blijven staan, dus kwaliteit van leven hebben.
.
. Ik vind het er fijn uitzien hoor voor zo'n babypaard wat nog maar kort onder het zadel is. Echt een heel leuk paard.Ik dacht Leandra al te herkennen (heb ik zien rijden toen ik toeschouwerde bij Anja Beran) en kreeg verderop in de berichen dus de bevestiging dat ik het goed gezien had.
.
, mag gerust wat vaker wat van jezelf en mooie mannen laten horen hier

idefix4 schreef:Ow? Waar ergens? Samaranch is gefokt door meneer Vrenken.

, Hincapie is echt een super knapperd
Ik vind hem heel erg leuk! Het was zeker gezellig, je moet binnenkort ook maar eens met je moeder mijn kant op komen hoor! Gelukkig is het gelukt met je zadel, sux6 morgen met de tandarts!
Gelukkig heb ik wel weer van mijn eigen kanjers mogen genieten. Suev heb ik gisteren even kort gelongeerd met touwtjes heel los bijgezet. De bak was net gedaan dus heb hem niet te lang laten sjouwen, maar sjouwen dát dééd-ie
Het zag er echt heerlijk uit, misschien heeft die rust hem ook goed gedaan? Verder staat hij heerlijk ridderpaard te wezen op de wei, ben zó blij dat ik die deken heb gekocht want hij staat er zo lekker rustig onder. Als je de deken af doet om te poetsen of bv buiten te longeren (heb ik de vorige keer gedaan), dan is hij gelijk heel erg onrustig en loopt echt de hele tijd te stampen en te schudden.
want daar kwam me toch een haar vanaf! Gelukkig poetsen de kinderen hem ook veel, dan gaat het lekker snel.
Verder vind ik dat zo'n discussie best mag in dit topic, is alleen maar leuk en leerzaam en we maken hier toch geen ruzie ofzo? Iedereen is altijd lief voor elkaar hier dus dat kan best 
Sterkte in ieder geval, weet hoe je je voelt want ben zelf net een beetje uit mn dip van verdriet en frustratie aan t komen.
Staat Carmen er trouwens nog? Doe John ook de groeten van mij en Juan-Pedro en Susanna als die er nog zijn! Is Petra er nog en die vrouw van HQP *God hoe heette ze ook alweer* ?
)! En jemig die auto, ik dacht ook dat hij grijs was 
en prachtige foto's van Jan gezien
Kannie wachten tot ik die eens IRL ontmoet
Citaat:Juud heeft Antonio nu twee stallen dan? Die ene wat verder op de berg was toch eerst van familie van hem (Bij de stierenvechtersarena)? Haha die zoon van kleine Antonio, ik wist niet wat ik zag Staat Carmen er trouwens nog? Doe John ook de groeten van mij en Juan-Pedro en Susanna als die er nog zijn! Is Petra er nog en die vrouw van HQP *God hoe heette ze ook alweer* ?
)

idefix4 schreef:Hij heeft een moeilijkheidje namelijk. Mss kunnen jullie er wat mee? Ik zal het eens voorleggen. Het zit zo:
Als je Sam nageeflijk hebt op links, pakt ie rechts vast. Als je dat hebt opgelost, pakt ie links vast en zo kunnen we een dik uur doortobben. Het is dus een heel fijngevoelig spel van spelen met het bitje. En helaas heb ik dat niet in mijn vingers zitten. Maar vandaag lukte het me en ik voelde zelfs wat ik moest doen! Hij zal niet op één punt nageeflijk worden, maar blijft aan de gang. Tips zijn welkom, ook met de vraag of een ongebroken bit of stang zou kunnen helpen. Ik wil toch echt een keer verder!
.