[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:39

@Essss, wat vervelend zeg, ik hoop dat hij toch over een maand deze kant op kan komen nu ondanks alles!

@Pipi: ik zou ook uit mijn vel springen als ik hoorde dat mijn paard niet de eerste was die zowat verongelukte op de zogenaamde antislipvloer!! Zou dit ook niet zomaar accepteren.

@_Saida: Ik laat Veludo niet thuis ruinen omdat hij al 6 jaar is, en castratie zeker bij oudere hengsten zo ongeveer de meest onderschatte operatie is waarbij ontzettend veel mis kan... ken teveel verhalen van mensen die hun paard zo zijn kwijtgeraakt. Voor mij alleen bewaakte narcose, steriele omstandigheden en geen grote open gaten in mijn paard Knipoog
Persoonlijke keuze dus... bij zo'n belangrijke beslissing wil ik het voor mij best mogelijke gevoel niet negeren.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:39

Diaan: het beste kun je even op de eerste blz kijken!

patries: Helemaal met je eens, liever wat meer tijd dan een paard met pijn!

saida: helaas gaat laptop en zon in de tuin niet samen. Arme chipke! Hopelijk knapt hij snel wat op, ze zijn ook zo klein en kwetsbaar!

madelief: Van 5x in de week naar 1a 2x rijden scheelt nogal Knipoog met sita rijd ik in de bak nog niet heel lang dus dat scheelt ookal. Spierpijn komt ook wel omdat ze net iets te klein voor me is en ik dan niet goed kan zitten. Ahja mss vanavond op mn skates naar mn werk...(eigenlijk vind ik het net te ver, maar als ik bezig ben toch wel weer fijn....)
Wanneer heb je weer wedstrijd?

paolo: wat erg! Raar dat er al zoveel paarden gevallen waren en er niks gezegd werd, of een briefje opgehangen bij die wasplaats. Hopelijk is er niks ernstigs!

ess: Goed bekeken dan! Lekkere lange vakantie!! Gelukkig zorgt je moeder goed voor fuego!

Heidi: Gelukkig komen er foto's!

Ilona: Ja nog steeds, maar gelukkig is de helft al af! ik moet een paper schrijven en wist totaal niet hoe en wat te beginnen!
Misschien als ik bij eros ga kijken dat ik daarna nog even bij amanda kan komen kijken..... Bloos

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:45

meiden allemaal bedankt voro de leuke reacties van tsjil zijn verjaardag
zijn kado is ............ehu dagje in het land lopen en een paar wortels die taart tja had ik vorig jaar gedaan maar toen vond hij de slagroom ook al vies

es balen meis hoop dat het snel beter gaat met je kanjer en nu maar hopen dat voor jouw de dagen veel sneller gaan normaal zodat het eerde eind van de maand is zodat hij weer bij je is

oh arme cipke wat erg voor je nu dit weer bah hoop dat die kleien schat snel opknapt het zit hem echt niet mee arm ding geef hem maar een dikke knuffel van tsjillert mss kanpt hij ervan op

breghje nog een paar dagen en wat bladzijde verder en dan ken je iedereen wel Haha!

ilonatoch maar proberen om wat foto`s te schieten he altjd gesellie en zeker als je vriendin erbij is

vanmorgen heerlijk naar buiten geweets met marielle en djemo was voor haar de eerste keer maar wat een schat hij liep zo braaf mee af en toe kleefde hij wat aan tsjillert vast om houvast te zoeken maar verder ging het super goed
en ook toen ze in de les mee liep van maandag ging het super goed

mariellle je gaat aan djemo heel veel plezier beleven

verder als ik iemand vergeten ben sorryyyyyyyyyy

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:46

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 12:55

prinslover het lukt me nog niet echt om de er foto"s er op tezetten (dom he !!!) maar geen getreur peet gaat me gauw ff helpen dus nog ff wachten Party!!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:02

djemo schreef:
prinslover het lukt me nog niet echt om de er foto"s er op tezetten (dom he !!!) maar geen getreur peet gaat me gauw ff helpen dus nog ff wachten Party!!

ik kom snel een keer bij je thuis dan kunnen we ze hier bestoken met al dat zwart op de foto`s hihihi Haha! Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:12

Mies: Zou juist heeeel leuk zijn als je even komt kijken! Haha! Het is daar met de auto 10 min vandaan ofzo! Ga je met de auto of OV? Anders kan ik je daar ook komen halen ofzo Haha! (wanneer ga je hem bezoeken trouwens) ??

Heid: Ik kan hier helaas je filmpje niet bekijken, maar ga ik zeker thuis ff doen Clown

Peet & Djemo: wat gaaaf nu al naar buiten!! En dat ie zo braaf zijn! Friesjes zijn zo cool he Lachen

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:13

Ik probeer weer een filmpje erop tekrijgen maar het mislukte me weer Verdrietig

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:19

Saida het zit Cipke ook niet mee he Ach gut Arme kleine, hopelijk wordt hij snel een groot en stoer mannetje die lekker van het leven kan gaan genieten! Vervelend dat je Grytsje waarschijnlijk niet kan kopen maar misschien kan de boer nog overleggen voor je. Anders stap je zelf een keer op zn vrouw af?

Paola wat een verhaal zeg, daar zijn jullie maar mooi klaar mee. Arme Mynk, ze zal wel flink geschrokken zijn Ach gut Idd wel goed even die schiefel in de gaten blijven houden, hopelijk komt er verder niets uit voort. Wel belachelijk inderdaad dat zo'n vloer als anti-slip bestempeld wordt terwijl de een na de ander daar flink onderuit gaat. Misschien kunnen jullie met zn alleen dat bedrijf aansprakelijk stellen of in ieder geval aanschrijven en ze zowiezo een nieuwe vloer te laten komen gieten.

Leuke foto's van Tsjillerd en Djemo! Gefeliciteerd met Tsjil!

Es jij kan dr ook niets aan doen meid, en hij komt er wel weer bovenop! Ze doen er in ieder geval alles aan om jouw kanjer goed te verzorgen, nog ffies volhouden maar dat komt helemaal goed!

Mies en patries ik sluit me helemaal aan bij jullie verhaal wb de pramen. En al helemaal niet op een oor Stoom uit je oren Toen ik nog maar 16 was ofzo heeft de dierenarts dat een keer bij Dinkey gedaan, die had een slokdarmverstopping en moest een slang met parafine in zn neus. Aangezien we met 6 mensen bovenop die pony hingen om hem in bedwang te houden kreeg hij ook 2 (!!!) pramen, 1 op zijn neus en 1 op zijn oortje... arme kleine pony, hij was gewoon bang maar ook pikte hij dat gewoon niet om zo behandeld te worden. Ik durfde er toen niets van te zeggen want dat moest van de dierenarts, en wat de dierenarts zei deed je. Maar ik vond het echt gewoon een marteling! Huilen

karina Suevo was ook 6 jaar en 3 maanden toen hij gecastreerd werd. Heb het ook op een kliniek laten doen via de lies, ik vond het idd al ingrijpend genoeg en had het eigenlijk ook liever niet gedaan. Dus dan vond ik dit nog de meest vriendelijke en minst onteerende methode.

Yenneke Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Gaaf joh dat je erop hebt gezeten! Herinner me dat nog als dag van gisteren dat ik voor het eerst op Suevo zat en het gevoel dat ik erbij had! Ik ben helaas de mailtjes kwijt geraakt die ik daarover had geschreven maar het is gewoon een ontzettende kick!

Verder kan ik niet terug scrollen dus ik weet t f niet meer Bloos Maar hier gaat alles weer goed gelukkig, heb gisteren voor het eerst even op Suevo gereden in de bak. Maar 20 minuutjes, meeste gestapt maar een paar kleine drafjes en galopjes want hij had er zin in Haha! Hij is ook niet onregelmatig meer en de prikkeldraad krassen zijn aan het vervellen hehe Haha! Daar smeer ik elke dag calendula op zodat het mooi geneest. Heb inmiddels alle rode verf van zijn been afgeborsteld dus zijn "schaafwond" zie je ook niet meer Tong uitsteken Verder is hij inmiddels lekker aan het verharen en aan het aankomen in gewicht, dus hij gaat weer de goede kant op Go jij! Go jij!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:52

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:35

Filmpje van mij en Baron in de Manege les Haha!

Baron was erg drukjes door de damens Haha!
Er reden 8 merries mee Tong uitsteken waarvan aantal hengstig waren en 1 drachtig die hij ook zo leuk vind Haha!
Oke ik zit erg lang maar zo vind ik lekker rijden Bloos

Hier zat ik er weer voor het eerst op na meer dan 2 halve maand niet gereden tehebben wegens mijn heup/ bekken Bloos
Ga niet op mijn houding commetaar geven ik heb wel een zware behandeling gehad om me heup weer op zijn plaats tekrijgen.
mijn heup zat naast zijn Si gewricht wat erg pijn deed en mijn zenuwen werden ook nog eens afgekneld.
dus veel pijn gehad.

klik hier Tong uitsteken
http://nl.tinypic.com/player.php?v=i42sna&s=3

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:40

Wat een leuke filmpjes van Baron en jou Haha!

Wat een nare gebeurtenissen allemaal. Wens alle paardjes ontzettend veel beterschap.
Een anti slib vloer die spekglad is.... hoe verzinnen ze het Boos!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:40

Esmee: Dat kan je niks aan doen joh Ach gut Je hoeft je niet schuldig te voelen. Ik hoop dat Fuego over een maandje weer helemaal de oude is.

Heidi: Haha, volgens mij zijn jullie verliefd op elkaar Haha! je had wel met Baron kunnen trouwen Knipoog

Malin: Jeetje, arme Dinkey, 2 pramen... Ach gut Ik zie het liever ook anders!
Gelukkig gaat het met Suevo weer goed Haha!

Ik was vandaag wat eerder klaar met mijn school dingen dan verwacht, dus heb ik maar even een nieuw profiel in elkaar geflanst, dus komt allen kijken Knipoog haha

Ben net weer bij Otje geweest en ik had vandaag zelf een beetje een 'ach zoek het maar uit' moment. Otje liep niet weg toen ik de wei in kwam, maar kwam lekker gezellig snuffelen, dus ik dacht, dat gaat goed! Ik wilde hem graag even flink gaan borstelen dus ik haalde z'n halster te voor schijnen. En zoef daar was Otje heen gevlogen. Toen had ik zoiets, laat dan maar hoor. Toen ben ik Fifty gaan poetsen. Daarna ben ik toch nog maar weer op een emmer gaan zitten. Want Otje met een slecht gevoel over mij achter laten wilde ik nou ook weer niet. En ik zat nog niet op de emmer en daar was otteman weer Tong uitsteken Tja, appels doen wonderen Tong uitsteken Toen hebben we nog even gekriebeld en toen ben ik naar huis gegaan. Ik laat het halster nog maar even in de kast en de emmer blijft Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:42

zie al Baron in een trouwpak Haha! naast me staan Tong uitsteken
alleen onhandig met ringen uit wisselen hahahaha hij heeft geen vingers Clown

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:12

Ach.. Andalusiers zijn hartstikke handig met hun lippen Knipoog

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:39

dat is waar hahahahahhahaha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:49

tjonge wat zijn jullie hard gegaan vandaag zeg.
Es: wat balen voor je, ik duim voor je dat t allemaal weer snel goed komt
Flamon: uhm, jullie zijn er zaterdag geweest en zondag werd dat lijk gevonden, wel verdacht hoor Tong uitsteken Nee ff serieus: hadden jullie nix gemerkt aan het gedrag van jullie paarden, of wellicht was er op zaterdag nog totaal niks aan de hand?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:04

Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:28

Ja zeker stil hier vandaag! Slapen Iedereen missch aan het genieten van het mooie weer? Ik gewoon aan t werk...

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:30

Die barokkepaardendag waar jullie het eerder over hadden, wat is dat? Komen daar ook lipizzaners? Zou dat voor mij een mooie orrientatie zijn voor de aanschaf van een paard?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:14

Malin: Jeeee! Haha! Eindelijk weer is goed nieuws! Haha! Wel beter zeg!! Hopen dat het nu de goede kant op gaat! Ach gut

Madelief: Lekker weer he vandaag!! Idd rustig hier, maar geeft niet voor een x haha Knipoog Hoe is het op je werk daar? Nog mensen die je kont bewonderen Haha! Clown

Heidi: Aahh die filmpjes!! Echt zooo grappig, geeft echt aan hoe jij en Baron samen zijn Haha!

Malenka: Ik zou het niet weten, misschien even op google zoeken naar Iberische paarden dag. Of zoeken onder paarden van de zon. Misschien staat er op de site info?

Sanne: Oh oh, die Otje toch Vork Lekkerding is dat ook he! Jammer dat het halster nog steeds moeilijk blijft... Maar de aanhouder wint zeggen ze Knipoog

Gister weer gereden op het veld.. Alleen de foto;s zijn een beetje donker geworden helaas Verdrietig Maar ik zal er snel een paar opzetten.. Haha!

En verder ben ik vandaag JARIGGGGGGGG Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wat mij alweer 19 jaar maakt.. De tijd gaat wel snel hoor haha. Weet nog dat ik zo graag 16 wou worden toen ik nog niet op Heidi dr brommertje mocht rijden Haha! Haha! Maar dat is nu wel anders haha!! Zaterdag vier ik daarom ook een feest voor vrienden enzo, ik heb er nu al zin!! Pling Pling

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:26

Oooja Ilona gefeliciteerd!! Je hebt geen cadeautje bij je naam Bloos!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Whahaha Ilona, ik heb nu een andere route waardoor ik niet telkens langs die collega loop Tong uitsteken Eigenlijk best erg haha maar wel lekker rustig Tong uitsteken

@Malenka: www.paardenvandezon/evenementen uit mn hoofd...
Daar staat oa het programma op, geloof dat op zaterdag een verkoop/veilingachtig iets is... Of ze ook lippizaners dan verkopen, zou ik je niet kunnen zeggen...

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:24

Ilona.... van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!

Je bent nu 19...dan kan het wel Tong uitsteken
Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:27

Prinslover schreef:
En verder ben ik vandaag JARIGGGGGGGG Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Wat mij alweer 19 jaar maakt.. De tijd gaat wel snel hoor haha. Weet nog dat ik zo graag 16 wou worden toen ik nog niet op Heidi dr brommertje mocht rijden Haha! Haha! Maar dat is nu wel anders haha!! Zaterdag vier ik daarom ook een feest voor vrienden enzo, ik heb er nu al zin!! Pling Pling

Afbeelding

Hahahah ja en nu is het anders nu rij ik mee in jou auto waar ik niet eens in mag rijden haahahahahahaha.
heb geen rijbewijs Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:45

Ilona: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Patries: Toe maar weer, hahaha, er zitten hier ook jongere mensen Knipoog

Zo, vandaag het laatste bedrijfsbezoek afgerond, was erg leuk en leerzaam. We waren vandaag bij een bedrijf die huisstijlen ontwerpt en ik weet nu ook wat ik wil worden!!! Het was zo leuk, dat wil ik na mijn studie ook gaan doen!