Edit: les is meestal 45min en als we gwn zelf rijden 30min
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quinc schreef:Ja dat is ook fijn toch. Ik rijd geen wedstrijden meer vind het af en toe wel jammer. Maar we hebben geen auto die de trailer kan trekken, ZO vervelend
TerraHowrse schreef:Quinc schreef:Ja dat is ook fijn toch. Ik rijd geen wedstrijden meer vind het af en toe wel jammer. Maar we hebben geen auto die de trailer kan trekken, ZO vervelend
Oh dat is wel jammer inderdaad! Tja, ik heb de ambities niet. Wel 2 auto's die een trailer kunnen trekken en meer dan genoeg trailers (we hebben een trailerbedrijf, verkoop reparatie verhuur e.d.)![]()
Kan je geen auto van iemand lenen?
jUst_eVa schreef:Welkom alle nieuwelingen!! Wat een prachtige Friesjes allemaal!
Zoals jullie misschien wel weten waren pablo en ik 1 november verhuisd van stal. Alles leek geweldig en leuk maar helaas was dat helemaal het tegenover gestelde en hebben we een andere stal gezocht. Al vrij snel de keuze gemaakt op een stal en een week later zouden we verhuizen. Maar gezien we situatie op de stal waar ik nog stond zijn we met spoed verhuisd.
Gelukkig konden we op m'n nieuwe stal al terrecht en werden we heel warm ontvangen en pablo is hier ook al helemaal happy!
Het leuke is ook dat we nu bij Celine van Famke op stal staan uit deze groep!
Aan voldoende ruimte ontkomt het hem niet hier
[ [url=m/FGQoZx.jpg]Afbeelding[/url] ]
En snachts staat hij lekker op stal.
[ [url=m/aM4xAp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lxAvOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5x7jEk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het leuke aan deze stal is dat het grenst aan kilometers bos/duin en strand