Hier hebben ze écht een lastig leven tegenwoordig... Je kunt het zien aan onze (b.) pinto!
Goldie
Geplaatst: 04-04-16 13:40
Wij gaan ons spook binnenkort uit de opfok halen en zadelmak laten maken. Doet ze het leuk mag ze blijven, en anders misschien toch de verkoop in. Ik heb geen tijd voor nog een paard erbij, en het paard van mijn 'ouders' is nog zo goed en jonger zusje is der interesse in de paarden een beetje kwijt Zou me wel aan mijn hart gaan, dus hoop dat ze voorlopig nog kan blijven
Gister met Is in het parkje geweest hij deed het weer super en doe nu ook zonnebrand op zijn neus waf ik dan weer hilarisch vindt omdat hij het heel braaf doet maar ook een beetje gek vindt
Wie zijn er zaterdag naar de keuring geweest? Van welke hengsten waren jullie onder de indruk?
Esaqar
Geplaatst: 05-04-16 09:10
Caroline52 schreef:
@esaqar
Zeg maar vlekken
(Ipv strepen)
Oja, hahaha... een vlekje voor!
Caroline52, wat is ze toch gaaf! Hier nog niet aan het smeren met zonnebrand maar als het straks blijvend mooi weer is dan ga ik dat ook doen haha ;p Sterre staat altijd eerst een half uur te flemen
Zondag trouwens een fotomeeting gehad met Sterre! Al een aantal foto's terug en ben heel enthousiast dus in m'n enthousiasme even wat foto's hier spammen, vind jullie vast niet erg
Lekker in 't water rennen, trots op haar, braaf paard