[ITP] PRE Modesta op meeting in de Lommelse Sahara
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is een zalig paard, zeer braaf eigenlijk.
Veel succes samen!
Een zeer opwaartse showdraf en dan was het wat moeilijk om de rest te volgen. Per 2 rijden langs baan vond hij niet zo leuk en ik moest ook weg van de merries, deze vindt hij nog zeeeeeer interessant.
Maar we hebben genoten en hij was super braaf, mijn fiere Spanjaard.

show geven kan Fur ook altijd en zeker op open vlaktes en met andere paarden erbij ja dan komt de hengst in hem naar boven

)

Hij is nog altijd gespannen maar wel al wat minder 

En nog is bedankt

Fur wordt meestal heter als ik de teugels korter neem 
Ik zal het vanaf morgen proberen, dan is het eindelijk weer les !

furioso schreef:Ik zal mijn facebook even openbaar zetten zodat jullie alles kunnen zien
(diegene dat willen mogen me altijd toevoegen)
https://www.facebook.com/evy.verbruggens
, houd ik wel van! Vind je houding ook netjes, handen ook hoor.
nombrado schreef:furioso schreef:Ik zal mijn facebook even openbaar zetten zodat jullie alles kunnen zien
(diegene dat willen mogen me altijd toevoegen)
https://www.facebook.com/evy.verbruggens
ik vind het een super nette proef . Mooi, (en dat zie je maar weinig) dat de aanleuning is zoals ie hoort.
Hij loopt met zijn hoofd net op de ll, waaraan je kan zien dat je zijn hoofd niet naar beneden trekt of het paard zich onttrekt aan de teugel.
Lekkere looplust, houd ik wel van! Vind je houding ook netjes, handen ook hoor.
Je kan duidelijk zien dat je zonder zadel rijd soms, wat super goed is voor je zit en je balans.

Enkel wat stappen en toen die ene keer in volle galop over een grote wei 
haha furioso schreef:En eigenlijk echt rijden doe ik nooit zonder zadelEnkel wat stappen en toen die ene keer in volle galop over een grote wei
Ik wil het wel proberen om enkel met een hoofdstel deftig te rijden maar ik ga sowieso dan wel eens vallenhaha

Furioso zit zalig in galop zonder zadel dat moet ik toegeven maar die moment dat hij terug in draf gaat
En als ik val dan val ik 

vind ook dat ik ze nu te laag hou en ik mag nog wat rechter zitten en.voor me uit kijken