[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moppielover

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 13:24

Heey

Monique: Moet idd snel maar weer licht worden 's avonds. Gaat alles goed met de paarden?

Martine: Jeetje, wat een heftige en spannende situatie zeg.
Haha, ben benieuwd naar de foto's.

Madelief: Wat lekker dat je zo verschillende paarden kunt rijden :D. Een tinker is idd heel anders :P.

Debby: Jeetje, heel veel sterkte :(:).

Soeske: Alvast veel plezier en succes met je nieuwe baan :D.

De dames hier hebben een uitstapje gehad. Waarschijnlijk stond er geen stroom op de draad en is Nouchka erdoor heen gegaan. Gezellig naar de andere paardjes van de stalling. Daar hebben ze waarschijnlijk de hele nacht bij gelopen en heel veel gras gegeten. Hun eigen stuk is kaal maar het stuk waar de andere 2 lopen niet. Ook hebben ze de muesli ton geplunderd :(. Daar is een hele hoop muesli uit :(.
Ze hebben allebei een erg dikke buik maar verder hebben ze geen wonden ofzo.
We houden ze goed in de gaten en ze hebben vanochtend ook geen brokken gekregen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 14:05

Paar sfeerplaatjes van vannochtend, probeer jullie echt niet jaloers te maken hoor O:) :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:10

evdpanne: Wow <3 Hoe bedoel je niet jaloers makend? :o

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 19:39

Wauw, wat een mooie foto's :D.
Was echt heerlijk weer daarvoor vandaag :D.

Heb net heerlijk met Nouchka geknuffeld <3. Ze lag lekker te slapen en ik mocht er gezellig bij komen zitten <3. Heb zo heerlijk zitten knuffelen terwijl Shaddy over ons waakte <3.
Afbeelding
Afbeelding

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:07

Hahahahahahhaha

Jullie gaan dit niet geloven: maar ik heb zojuist via Radio538 een avond gratis stappen gewonnen! Hahahahaha, ik vind het zo grappig. Ik had het helemaal niet verwacht! Mijn tegenprestatie is dat ik m'n vriendinnen maandagavond uit de kroeg haal met de trekker. Haha, wow, echt raar. Iemand toevallig net radio538 gehoord? :D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:12

Prachtige foto's voorbij zien komen. Heerlijk strand! En lieve liggende noushka! <3

Hahaha penny, ik hoorde net 538 en zit nu te luisteren maar heb t toch gemist.. stom zeg :P Wel leuk is dat met die tegenprestaties hahaha _O-

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:18

evdpanne schreef:
Paar sfeerplaatjes van vannochtend, probeer jullie echt niet jaloers te maken hoor O:) :o

Doe je ook niet hoor 8-)

Afbeelding

Afbeelding
Hij bleef vocaal :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zalig over het strand gereden samen met Saida en Rints, Saida mag zelf even fotos plaatsen weet niet welk zij mooi vindt natuurlijk, PI was erg gecharmeerd van Rints :9

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:20

Cloris: heerlijke foto's zeg! <3

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:21

Had ze al gezien op je hyve Cloor, ze zijn echt prachtig <3

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:25

Wauw, wat een heerlijke foto's <3.

Picasso: Haha, wat leuk zeg :D. Ik luister meestal wel 538 maar had het nu natuurlijk weer niet aanstaan.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:53

Wat een heerlijke foto's zijn er geplaatst!

Esther: Wauw, knappe Shaggy, gave foto's! Haha, alleen maar leuk een beetje pubergedrag ;)
Femke: Maakt niet uit hoor, hoe is het?
Debby: Wat een narigheid allemaal zeg, veel sterkte :(:)
Monique ;) : Balen dat je het zo druk hebt (tenzij het leuke dingen zijn dan!). Zeker lekker dat het langer licht is :j
Martine: Haha, oliebol je hebt me door ;) Huis is nooit zo schoon als rond de tentamens :') Fijn dat het vliegveld wat schoner is, hoorde gisteren juist dat er nu nog meer vluchtelingen jullie kant op kwamen op het nieuws.. Maar berichtgeving hier klopt volgens mij niet altijd.. Ben benieuwd naar die foto's! Zijn het echt Tunesische meiden en kunnen ze een beetje rijden?
Angela: Wat een boefjes!! Hopelijk houden ze niks aan hun 'snackavontuurtje' over. Lieve foto's!!
Penny: Hahaha, das chill! Ik luister vaak 538 maar heb het gemist, gaaf joh! En waar mag je stappen dan, ook incl. limo enzo? :D
Beda: Héérlijke plaatjes!!! Echt geweldig! Ga zelf binnenkort ook maar naar het strand nu het weer mag :D

Nou, vandaag weer lekker Fuur gereden. Hij ging opzich wel lekker, kon zich goed loslaten maar wilde niet echt aan het werk. Daarna even snel wat gegeten, langs mijn ouders, boodschappen gedaan en mijn nichtje opgehaald. Morgen lekker met haar naar stal, echt leuk! Heb er zin in :D

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:11

Jeetje wat een jaloersmakende foto's zeg :oo
Echt supergaaf lijkt me dat!!

Angela: haha, de paardjes op ontdekkingsreis :P Gelukkig is er niets gebeurd.
leuke foto's :)

Picasso: gaaf zeg! veel plezier met je avondje stappen :P

madelief: veel plezier morgen!

heb er op zich geen moeite mee dat ik het zo druk heb, is vooral werken, maar zit voorlopig in een nieuw filiaal en de werkzaamheden zijn er leuker dan in m'n vast filiaal (sta op de bakkerij-afdeling en in eigen filiaal sta ik vanalles :P ) en de collega's zijn er ook wel gezellig :)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 22:39

Angela oeps de dames op stap geweest! Aaaw maar wat een lieve foto's met je kleintje :D

Esther ooh ziet er lekker uit zeg! Mooi strak blauw hemeltje erachter ook :) hijs niet bang he?

Penny ha zoiets is altijd mooi meegenomen :+ eeuuh maar met de trekker?!

Cloris ooh ook al zulke gave plaatjes, je ventje staat er weer lekker op. Hij zag Rints dus wel zitten, mmmm ;)

Madelief hihi ik was ook altijd zo :') alles is beter dan die studies stress dan... Ooh er komen ook nog steeds vluchtelingen bij, elke dag nog tussen de 1000 en 3000 de grens over (en nu het los gaat daar zullen het er misschien wel weer meer worden ook.. Hoewel de meesten vanuit het oosten richting Egypte zullen gaan denk ik). Maar de meesten worden opgevangen in vluchtelingenkampen, het zijn vnml Afrikanen en Bengalezen. Vorige week lag het beneden ook nog wel vol op het vliegveld, nu leken het er al minder te zijn.. Maar het probleem is dat ze ze niet zomaar terug kunnen sturen als er verder door hun overheden niets voor hen geregeld wordt. Het gaat dus nog wel even duren..
Die meiden kunnen heel aardig rijden, het zijn een Engels-Tunesische en een Francaise die hier wonen. Ze zijn meer spring georienteerd dus zitten wel wat anders te paard (nogal korte beugels he..) maar ze hebben genoeg ervaring iig om naar buiten te gaan :j
Ah Fuurtje liep dus nog wel even aardig, en morgen met je nichtje naar stal! Hoe oud is ze? En dus ook gek van paarden?

Hessel ah da's niet gek dus, en ach beetje extra werken kan nooit kwaad he.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:12

moppielover schreef:
Saida: Dankjewel :D. Met Nouchka gaat het super :D. Ze heeft geen last gehad nadat de wormen eruit waren. Ik vind nu ook geen wormen meer in der ontlasting. Over 2 weken moeten we idd nog een herhalingskuur geven en dan 4 weken daarna weer een gewone kuur.

Ok, fijn om te lezen!
Ik hoop dat ze nu wegblijven die vervelende wormen!

Penny -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Suzanne -> Wat een lieve foto's van de mini's met de stalkat! <3

Debby -> Is je opzet nog gelukt, van de deur open laten zodat de katten in de slaapkamer konden komen? :7

Martine -> Bah jullie zitten niet op een fijne plek op het moment...

Coshin -> Goh Coshin, als je hier alleen komt om te stoken en cynische opmerkingen te maken, dan ben je hier toch echt verkeerd...

Angela -> Stoute meiden! :D Ach, ze hebben iig eens lekker uitgebreid getafeld! :9 ;)

Esther -> Ik ben heus niet jaloers op je mooie plaatjes, ik ben zelf lekker met Rints het strand op geweest vandaag! :D

Vandaag ging een lang gekoesterde droom van mij in vervulling; met mijn eigen paard op het strand rijden.
Rints was super braaf, en heul stoer!
We zijn zelfs een stukje de zee in geweest!
Thanks Beda voor alles, en sorry dat mijn knappe merrie jouw knappe ventje zo van z'n stuk bracht! _O-

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:16

Saida en Beda: Ook leuke foto's!! Het was ook gewoon heerlijk op strand vandaag! Morgen ga ik weer :D.

Angela: Lekker dat je zo met Nouchka kan knuffelen! Stiekem wel fijn dat ze weer lekker 'thuis' staat. Kan je weer onbeperkt knuffelen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:21

evdpanne schreef:
Morgen ga ik weer :D.

Ja, daar wordt ik dus wel jaloers van! :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:23

Martine, haha, herkenbaar dus :') Hoop wel dat jullie geen last van al dat gedoe daar krijgen hoor! Nou wel leuk dat die meiden aardig kunnen rijden, das wel fijn :j Stap je nu niet meer op? Mijn nichtje is 5, en werd als baby al door ons op paarden/pony's gezet haha :') Ze vindt het geweldig maar gaat niet heel vaak mee dus nog wel spannend!

Saida, echt supergaaf hoor, lekker joh!

Zo, ik ga slapen :O Morgen vast en zeker vroeg dag, dus kan maar beter er nu induiken! Iedereen truste :Z En hopelijk is het morgen net zulk lekker weer :):)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:23

Hahahaha dat is het voordeel van strand op rij-afstand :D.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 00:49

Super gaaf die strand-rij-foto's!
ben jaloers op jullie allemaal!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:05

Zo, zag net het nieuws en moest gelijk aan Martine denken!!! Jeetje, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt daar maar vind het nou wel eng worden... Vooral gezien wij met 2 weken naar Egypte gaan..
Martine, vanaf nu wel elke dag een berichtje posten dat alles nog goed bij je gaat he ! ;)

De plaatjes van het strand zijn echt genieten... Jaloers!!!

Ik ben momenteel ziekjes en wel naar mijn werk gegaan, maar Bandito trok ik deze week niet om daar 's avonds nog heen te gaan.. Die heeft een rustweekje dus. Merkte nu wel dat ik een bijrijdster toch wel erg fijn zou vinden. Dus mochten jullie nog iemand weten omgeving Bergen (NH) die een leuk bijrijdpaardje zoekt??

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:39

even heel snel, maar die laatste foto van shaggy is geweldig! dat kopje van hem <3
Foto's van pi en rints zijn ook leuk natuurlijk! lekker allemaal zo op het strand!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:42

Saida gave foto's hoor, ze ziet er goed uit lijkt het. Was ze ook nog een beetje onder de indruk van die stoere vent?

Madelief nee ik stap niet meer op, zou op zich nog wel kunnen maar neem maar het zekere voor het onzekere.. Aaah leuk joh dat nichtje, maak je een paar foto's?

Jasmijn ik meld me al! Lief van je, ja het loopt behoorlijk uit de hand.. Hier vliegen nu al een paar dagen en nachten leger helikopters over steeds, maar dat lijkt me verder alleen maar goed (het zijn Tunesische). Het gaat wel nu helemaal los he daar in Libie.. Waar gaan jullie heen in Egypte? Het zal vast wel meevallen daar, ze doen wel echt hun best om de toeristische kustzones veilig te houden geloof ik, zowel hier in Tunesie als daar in Egypte..

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:46

Zo, ik heb even wat tijd, en kan wat laten horen....

Het is wel heel erg veel om op iedereen persoonlijk te reageren, maar in ieder geval geweldige foto's weer!!!

Even een vraagje:

Ik wil binnenkort een Portugees hoofdstel gaan kopen, en mogelijk een bijpassend borsttuig.
Nu ben ik al zeker dat het leer zwart gaat worden, bruin is bij Tweety niet mooi. (t bruine tuig valt niet op, en zijn eigen kleurtje springt er dan niet uit. dat is bij zwart wel)
Ik vraag me alleen af wat mooier zal zijn, zilverkleurig beslag, of goudkleurig beslag.
T komt op Tweety. Als je precies wil weten wat hij voor kleurtje heeft in de zomer, kijk dan even in de link in mn onderschrift.

Binnenkort gaan we voor mooie foto's, en het lijkt me heel gaaf om dan Portugees tuig te hebben.

Een zadel lijkt me ook super, heb er twee gepast op Tweet, maar dat wil nog niet echt vlotten. T moet wel echt goed liggen, ik ben vrij zwaar, en dan komt dat net even wat preciezer allemaal.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:55

Femke, ik denk zilver :j Denk dat goud een beetje vloekt met je gouden paardje ;) Heb zelf ook voor Furia zwart met zilver :j Goud is mooier op een bruine denk ik!

Martine, ja goede, zal Jasmijn nog ff smsen dat ze haar camera meeneemt ;) Kan me voorstellen dat je lievr niet meer op stapt!

Jeeminee zeg, stiekem toch blij dat ik nog geen kids heb. Vanochtend om 7u. eruit :z , nichtje was uiteraard al wakker.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 11:21

Zusje, camera had ik al bedacht hoor :j

Martine, gelukkig maar dat het meevalt :) We vliegen op Luxor en doen dan een Nijlcruise.
Ja, het lijkt zo wel helemaal los te gaan, met Engeland en de VS die zich er in gemengd hebben..

Femke, haha ik denk het tegenovergestelde van mijn zus, denk juist dat goud wel mooi kleurt bij Tweety zijn vachtje!