Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XshaartjeX schreef:super gave foto's komen er weer voorbij! Ik wil ooit ook nog met Viky II een shoot doen maar dan moeten eerst die manen eens wat langer worden :p Ze zijn nu gelukkig op het punt gekomen dat ze gewoon netjes hangen!En zijn nu zo'n 10-15 cm dus misschien volgend jaar.
andamoon: mag ik vragen waar jullie deze foto's hebben gemaakt?
XshaartjeX schreef:Haha dat moet ik in mn achterhoofd houden! Ziet er super mooi uit! Een mooie plek om een lekkere buitenrit te maken![]()
Vind Grafito echt een mooi paard! Heb je hem helemaal zelf opgeleid?
Ooit.. Ooit hoop ik ook zo'n mooi team te vormen met Viki II
Sjolvir schreef:Rivano, gaaf hoor, Friezen uit mogen zoeken en laten importeren...
Sjolvir schreef:We krijgen vast wel meer plaatjes van ze te zien toch?
Sjolvir schreef:Neem aan dat je met uitzoeken wel wat hulp hebt gehad?
Sjolvir schreef:Oh.. en pas op dat ze niet bruin worden, daar in de zon..![]()
mdr schreef:Waw, dit topic ga ik ook in de gaten houden hoor! Wat een prachtige foto's zie ik hier!!!! Ik heb zelf ook 4 friese stermerries, waar ik verzot op ben! Als ik tijd heb, zal ik ook es wat foto's spammen dan! Maar nu kan ik lekker genieten van jullie moois!!!
Rivano schreef:Als ik moet kiezen, Loonse & Drunense duinen of die grijze muur als achtergrond..., dan is de keuze snel gemaakt!
Ik hoop dat er nog veel meer L&D fotos komen.
Droom, droom.
Rivano schreef:Als ik moet kiezen, Loonse & Drunense duinen of die grijze muur als achtergrond..., dan is de keuze snel gemaakt!
Ik hoop dat er nog veel meer L&D fotos komen.
Droom, droom.
Sjolvir schreef:Rivano, gaaf hoor, Friezen uit mogen zoeken en laten importeren...
Rivano schreef:Zag trouwens op de laatste fotos nog duidelijker dat Grafito zwarte eyeliner om zijn ogen heeft.
Echt super bijzonder!