[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 20:53

Debby, fijn dat je er weer even bent om ons op de hoogte te houden!
heel veel sterkte nog maar weer! :(:)

Wij zouden ook naar de Equitana gaan, maar vorige week maar definitief besloten om niet te gaan...
Ik kan tegen die tijd echt nog geen hele dag lopen, en op zo'n grote drukke beurs in een rolstoel is verre van praktisch... :+

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:12

Jolynn schreef:
Ik ben in November geopereerd aan borstkanker en ben daarna bestraald.
Nu ben ik aan de chemo.

De kans dat ik helemaal beter ga worden is gelukkig wel groot, dus ik ga er 200% voor.

Dit is de reden waarom ik niet meer zo veel post, ik beleef niet zo veel met mijn paard en wil jullie niet vetvelen met mijn ziekte.

Maar ik lees wel mee hoor!! :D

Vervelen...? Debby we worden graag op de hoogte gehouden hoe het met je gaat, en je kan altijd hier je hart luchten vanzelfsprekend.

Succes met de chemo!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:47

tjeetje debby daar wist ik niets van

wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je niet denkt dat je ons verveelt gewoon af en toe lekker rondneuzen op het forum en als er wat is ik heb twee oortjes en die zijn er voor je

hou je taai meis

liefs peet :(:) :(:)

Amable

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:37

Sterkte Debby. Toch fijn dat het redelijk gaat, hopelijk snel gewoon weer goed!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:49

Debby,heel veel sterkte... :(:)

Heidi,jullien ook veel sterkte,ik hoop dat jullie mannetje snel opknapt! Heb je de uitslag al?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:06

Debby: Sterkte! :(:)

Ik heb me trouwens met Vaidosa opgegeven voor de barokke paarden dag op 19 april. Ik heb me opgegeven voor de Paradepaarden en de Feria. Zijn er nog meer mensen die meedoen? Of die komen kijken natuurlijk!?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:11

Kom in ieder geval kijken!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:24

Jolynn heel veel sterkte toe gewenst .
is een hele moeilijke tijdt wat je door moet maken.
ik weet wat het is .

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 00:34

weer heel wat bijgelezen.
ff gauw wat reageren op wat ik nog weet:
sanne: spannend zo'n deelname. hihi duiveltje iggie bij de smid.
jasmijn: ik woon in gelderland, tis maar dat je het vast weet. de kredietcrisis is in groningen nu dus ineens over??
heidi: sterkte met jesse
debby: in dit topic staan alle oren altijd voor iedereen open.
natalia: mooi filmpje, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vind dat je hem behoorlijk "in mekaar" rijdt, als je lange teugel geeft op het eind komt z'n ruimte er eigenlijk direct uit.
banditto: ja bij callista zit je goed! wij genieten nu ook van een goed passend zadel

vanavond na het rijden nog ff zonder zadel erop gestapt. nou dat moeten we er toch maar in houden.... rolde er bijna aan de andere kant weer af haha. en ben op des gaan staan, hij vindt het allemaal best.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 08:39

zasread schreef:
Debby: Sterkte! :(:)

Ik heb me trouwens met Vaidosa opgegeven voor de barokke paarden dag op 19 april. Ik heb me opgegeven voor de Paradepaarden en de Feria. Zijn er nog meer mensen die meedoen? Of die komen kijken natuurlijk!?

Ik ook!! Althans, heb me dat ten doel gesteld.. Ook de parade en Feria met Querido. Gezellig toch!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:24

Zo ik ben er weer. :O :O :O :O :O beetje operdepop :O :O :O :O
Ik sliep laat :(:) na 2 uur :(:) en half 7 op :O :O
kwam Jesse was onrustig en wilde zijn slangetje steeds van zijn neus afhalen :o
uit eindelijk werd hij rustig en kwam er een zuster aan en zij vond dat Jesse nog zo aan het piepen was en wilde toch nog door de arts laten na kijken.
dus ik kon niet mijn bed ik kruipen om rustig teslapen.
dan maar eventjes wachten.
kwam ze terug en ze zei dat de dokter over en half uurtje wel langs zou komen.
oke dan maar rustig liggen en niet in slaap vallen.
en maar wachten en wachten half uur vor bij geen arts maar wel een slapende Jesse.
zuster kwam weer en zei dat de dokter spoed had bij en ander kind en dat het later werd.
was al 2.00
maar Jesse sliep al zo lekker.
zuster keek naar hem en ze zei van als hij wakker word dan zullen we maar eventjes naar hem kijken.
(ze dacht dat ie niet in 1 x door zou slapen)
nou Jesse werd pas om 7.00 wakker zonder problemen.
met slapen heeft hij geen last en is hij rustig maar met inspanning heeft ie het een beetje moeilijk.
straks komt de arts want Jesse slaapt nu weer :D

Tja om Jesse wakker temaken vanacht terwijl hij eindelijk rustig is leek mij dat niet zo een strak plan.
dan duur het weer een uur ofzo en heb ik helemaal geen nacht rust.

Straks krijgen we meer tehoren hoe het met hem gaat :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:26

Hoe vinden jullie m'n slangetje?

Afbeelding

Nou?

Afbeelding

Oma kwam mij ook nog eventjes troosten..
Afbeelding

Vanavond gingen Pappa en Mamma stiekum even naar Baron en Machonito toen ik net heel even lag te slapen. Toen kwam de verpleegster kijken en werd ik wakker en toen moest ik heel hard huilen omdat Pappa en Mamma weg waren.
ze hadden handen vol aan hem :(:)

maar ik had het eventjes nodig om frisse lucht te happen buiten en om mijn hoofd telegen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:29

Debby - heel veel sterkte

Sanne - leuk hoor meedoen aan zoiets is altijd een leuke ervaring

Jolijn - weer een leuk topic van jullie.
ik vindt de foto met alleen haar hoofd het mooist lekker nagefelijk en ontspannen
(het is de foto waar je comentaar op je handen en hakken geeft)

Heidi - fijn weer wat van je te horen, ''gelukkig'' heeft die wel door geslapen zodat die toch nog een nachtrust heeft
hou nog even vol, en veel sterkte voor zo bij de arts
*edit* wat een foto's echt zo zielig met dat slangetje :(:) arm ventje

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:40

Jesse is echt bijdehand
hij rukt gewoon eventjes met zijn kleine handjes het slangetje uit zijn neusje :o

ja ik moet het wel vol houden ik doe het voor Jesse :o

Hahaha jesse is echt een rokke jager :+ hij loopt te pronken met die zustertjes hahaha
hij gaat ze dan zo lief aan kijken en lachen naar ze.
ze smelten gewoon waar je bij staat hahaha.
1 zei tegen mijn ouders je heb baby,s echt baby,s en Jesse is gewoon een klein mannetje.
met ondeugende oogjes die een eigen willetje heeft 8-)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:45

Ach gossie,wat een lekker ventje :+: Hopelijk knapt hij snel weer op :(:)
Sterkte Heidi met afwachten...

Jolijn: Leuk joh,lol met je knol :D Ze ziet er al een stuk beter uit!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:58

oh wat een scheetje is jessy toch en zeg hem maar dat die slang voor zijn eigen bestwil is de deugniet
hoop dat hij nu snel mee naar huis mag
en fijn dat je even naar je paardjes bent geweest doet soms wel ff goed afleiding
en je bent super sterk je doet het heel erg goed en die paar uurtjes nachtrust haal je straks thuis lekker in als hij bij je in bed ligt

hou je taai en veel beterschap

ohhhhhhhhhhhh vanmorgen was het dan zover celine ging haar tanden poetsen komt ze naar me toe gerend
MAMA WE HEBBEN EEN BABY
zo gaaf een klein baby cavia`tje voornl. wit met een grijz oortje en zijn andere oogje is grijs
foto`s komen snel maar ben me draadje kwijt :o

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:22

Whoehahahaha Tjillert, ik zou me echt kapot schrikken als mijn tienerdochter met zo'n mededeling van de trap komt rennen :D :+ :D
Maargoed, een cavia dus. Leuk! Gefeliciteerd.

Heidi, goede nacht was het voor Jesse! Ik vind hem er eerlijk gezegd helemaal niet zielig uitzien, inderdaad een heerlijke kleine charmeur die wakker uit zijn oogjes kijkt.
Goed dat jullie ook even aan jezelf denken en even lucht scheppen bij de paarden.... is belangrijk!

Gab en ik gaan iets leuks doen samen met de paardjes :D . Wel pas in april dus nog even wachten...

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:24

Heidi, volhouden! En dat je even een frisse neus nodig hebt is niet meer dan logisch. Wat een lekkere vent is Jesse! Prachtig die verhalen :-)

Debby, wat vreselijk zeg! Gewoon lekker posten, kan me niet voorstellen dat je iemand zou vervelen als je gewoon even je ei kweit wil....Heel veel beterschap!!

Barokke dag? Dat ga ik even checken!

Ellis, ik ben een tijdje afwezig geweest maar een rolstoel? Mag ik vragen wat er met je aan de hand is? Ook jij veel beterschap gewenst in ieder geval.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:26

ja Karina hij is wakker genoeg hij toont geen ziek beeld hij heeft het alleen benauwd en dat is zo vervelend.
geen koorts niks heeft hij alleen maar kort ademhaling benauwd en piepen en soort roggel geluid.
verder is hij echt een poppertje om te zien en verleid met zijn lieve charmante oogjes de vrouwen die hier werken.

hij is vrolijk zat vooral na dat ie een slangertje kreeg zat ie te lachen alleen vanacht wilde hij zonder slangetje slapen na dat ie het 10 x eraf had gestrokken :P
maar helaas voor hem hij moest er toch mee slapen :D

Zuurstof is nu minder gezet om te kijken of ie weer een beetje zelf kan doen zonder zwaar tehebben.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:41

Debby: heel veel sterkte en beterschap !

Frankiej: je bent niet de enige die dat zegt, bij ons op stal waren er zelf mensen die zeiden van nog even en dan trek je z'n hoofd eraf.. :( niet leuk om te horen... en het ergste is, ik kan er ook niks aan doen, als ik hem losse teugel geef dan loopt hij precies het zelfde, hij loopt uit z'n eigen zo diep en ik heb net contact met de teugels, ik rij hem op 2 pinken dus doe er zelf echt niks aan hahaha... ik weet wel dat het er zo uit ziet, want zat zelf ook naar het filmpje te kijken en dacht van: pfff nou gaan mensen natuurlijk weer comentaar op mij geven... maar we zijn al bezig met hem wat hoger en met wat meer ruimte te laten lopen, maar als hij z'n leven lang niks anders heeft gedaan, duurt dat wel even :)

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:45

Machonitofijn dat hij zich verder wel goed voelt ,en wat hebben jullie toch een lekker wijs ventje :)) en hopen dat jullie snel naar huis mogen heel veel sterkte toe gewenst.
peetgefeliciteerd eindelijk hihih
Robijntjahleuke foto`s *D
frankiejleuk he zonder zadel er op zitten ik heb het vorige week voor het eerst gedaan bij djemo *D stevig zitten dee ik echt niet hoor *D en fijn dat je een paardje hebt war je alles mee kunt doen he !!
ga straks ff bellen om echo temaken bij me hond of ik vandaag nog terecht kan ,ik kan het niet laten ben zo nieuwschierig hoeveel er in zitten
nou iedereen een hele fijne dag toegewenst doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:48

xxxNaatjuh, dat is ook niet makkelijk, maar het is al heel goed dat je je er bewust van bent dat het anders moet. Wel flauw dat je op stal van dat niet-opbouwende rare commentaar krijgt. Je hebt geen harde hand maar gaat wel nog teveel "mee" in zijn aangeleerde maniertjes. Wat bedoel je met hoger? Ik zou het in eerste instantie toch zoeken juist in lager, met de neus eruit. Hoe loopt ie aan de longe? Wil hij dan wel wat zakken?

Oh ja, bijna vergeten: Stoer man dat springen met Robijn! Ik durfde boompje in het bos gisteren toch nog niet aan op mijn dressuurzadeltje ;)

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:51

hmmm morgen kan ik pas echo maken om half 4 nog even geduld dus

Nagaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:53

Hallo,
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen! Hopelijk is het goed als ik hier wat post.... Ik heb komende zaterdag een afspraakje om naar een Lusitano te gaan kijken die ik op marktplaats heb gevonden... Ik ben al een tijd gek van dit ras en heb nu de mogelijkheid om serieus opzoek te gaan :-)
Het gaat om een mooie bruine van vent van 5 jaar die hier in Nederland gefokt is... Ik ben zo benieuwd! Heb tot nu toe alleen KWPN-ers gereden en ben erg benieuwd naar het rijden op een echt Iberisch paard!