Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mies_Apollo schreef:vreselijk dat die arme beestjes daar al zo lijden, wie weet hoe lang het al aan de gang is! Vreselijk!
soeske schreef:Tjee... Arme schaapjes...
Er zijn wel fotos gemaakt van het gebeure bij Balingehof, zal eens kijken.
Gisteren helaas onze Miep in laten slapen, onze main coon kat van 14 jaar.. Ze at al een paar dagen niet meer en plaste bloed, spoog gal en kon bijna niet meer lopen.. Knoop maar doorgehakt..
Cyrina schreef:Ah bah Suus, ze was wel oud, maar prettig is het nooit.
De AID en dierenbescherming heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Ze hebben me zelfs een keer bijna een dekram gekost op mijn werk door onzorgvuldig handelen.
Op de filmpjes staan echt dieren in zeer slechte toestand. Zo te zien hebben ze flink last van wolluis en het schaap wat ligt te "schokken" heeft denk ik listeriose, als hersenvliesontstekings variant. Schrale troost misschien, maar dan maken ze het ook niet heel erg meer mee. Het niet overeind komen, komt niet door de pijn, maar doordat ze hun evenwicht kwijt zijn.
Weet je zeker dat ze van een boer zijn? De meeste schapen die ik op het filmje zie zijn Hampshere Downs volgens mij, meer een schaap voor particuliere "liefhebbers" (die er niet altijd veel verstand van hebben)
borderjay schreef:Cyrina schreef:Ah bah Suus, ze was wel oud, maar prettig is het nooit.
De AID en dierenbescherming heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Ze hebben me zelfs een keer bijna een dekram gekost op mijn werk door onzorgvuldig handelen.
Op de filmpjes staan echt dieren in zeer slechte toestand. Zo te zien hebben ze flink last van wolluis en het schaap wat ligt te "schokken" heeft denk ik listeriose, als hersenvliesontstekings variant. Schrale troost misschien, maar dan maken ze het ook niet heel erg meer mee. Het niet overeind komen, komt niet door de pijn, maar doordat ze hun evenwicht kwijt zijn.
Weet je zeker dat ze van een boer zijn? De meeste schapen die ik op het filmje zie zijn Hampshere Downs volgens mij, meer een schaap voor particuliere "liefhebbers" (die er niet altijd veel verstand van hebben)
Hoop niet dat ze dat doe nee..al zou je hem dan ook de waarheid kunnen vertellen![]()
Handelaar dus...zou er niks kopen
En die filmpjes heb ik vanmorgen gemaakt,toen hadden gisteravond de politie samen met de dierenarts de ergste al afgemaakt...
De schapen zijn van een schapenhandelaar,de politie wist mij vanochtend zijn naam en woonplaats te vertellen...hoop niet dat ze dat andersom ook zo doen en die man míjn naam vertellen