[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:45

hallo meiden hier ff een berichtje uit de ganaria het is lekker weer hier regen en regen en regen hahahaha
nee we zijn flink gebruind en hebben het leuk
celine heeft op ene kameel gereden en die is toch tot de orde van de dag dat ze liever op een paard rijdt hahaha
die hobbelen niet zo zei ze

we gaan nog ff geneiten van hetweerhier en dan heerlijk oud en nieuw vieren
liefs peet en celine

ps tsjillert heeft nog twee wedstridjen gelopen met 188 en 170 punten dus weer een puntje erbij

doeiiiiiiiiiiiiii gr uit het warme land

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:57

komt ie dan,filmpjes....de ergste heb ik in een andere map staan,die zijn al onderweg naar politie,LID en AID...die wil ik jullie niet aan doen,deze zijn eigenlijk al erg genoeg Huilen

http://nl.youtube.com/user/schapen12

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:01

Hosante: Begrijpelijk!! Laatste keer dat ik op chico zat was die in stap heel braaf, maar wou in draf gaan bokken naar mn been.. Een week later stond ie in utrecht.. ik denk dat ie toen al last heeft gehad van zn buik.. Maar dat wist ik toen nog niet. Toen wou ik ook aan iemand anders vragen erop te gaan, aangezien ik zelf geen held ben haha. Maar nu ga ik binnenkort er weer op, ben benieuwd...

Peet; Oooh, ik ben jaloers Haha!

Gab... oje.... ik ga kijken.... maar ik houd mijn hart vast.....................

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:05

Ik heb met een blik vol AFSHUW zitten kijken......... arme, arme dieren.... na 2 filmpjes heb ik genoeg gezien.. Bloos ..... Vind het vreselijk om te zien...................

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:10

och gatsie arme schaapjes Bloos!
bah heb hem gelijk weer uitgezet

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:31

als ik eerlijk ben ga ik niet naar die filmpjes kijken ben bang dat ik erover ga dromen

ik ga zo hier de dieren nog maar wateten geven
en me kakakerlak uitroeien brrrrrrrrrrr had er een in de douche en die is volgens mij vannacht naast me bed gaan zitten
die heb ik met een mes bewerkt kon zo gauw niks anders vinden
sorry maar van die beesten hou ik echt niet hoor brrrrrrrrrrrr

groetjes peet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:46

Jeetje Gab!

Wat een verhaal. Wat zielig zeg!

Ik durf de filmpjes ook niet zo goed te kijken Bloos

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:03

Gab => oh mijn god heb echt vol ongeloof zitten kijken dat je dat je beesjes aan kan doen zo zielig, gelukkig zijn er een paar uit hun lijden verlost, ik hoop dat ze er wat aan doen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:07

vreselijk dat die arme beestjes daar al zo lijden, wie weet hoe lang het al aan de gang is! Vreselijk!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:26

Arme schaapies Huilen

Mag ik iedereen vast een heel goed uiteinde en een geweldig 2009, dat al jullie dromen mogen uit komen Lovers Lovers Lovers Lovers

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:47

Saida: Leuke foto's van de wedstrijd.
Prinslover: Leuk hoor Parelli Lachen, ik heb er nog een boek over liggen. Maar staan leuke dingen in die ik ook wel eens uittest op Atlas Tong uitsteken.
Naatjuh: Ik ken het... Atlas was ook zo als ik terug kwam van vakantie. Tijdens het longeren stil gaan staan en me uitproberen Lachen. Gelukkig weet ik nu hoe ik hem moet aanpakken en luisterd ie al snel weer. Dat heeft in het begin toch langer geduurd Tong uitsteken.
Tjillert: Lekker hoor in het zonnetje!! Ik wil ook wel lekker naar een warm land, vind die kou maar niks!
Borderjay: Ik heb de filmpjes niet gekeken, volgens mij krijg ik er ook nachtmerries van.... Kan daar ook niet zo goed tegen.

Ik ben gelukkig weer iets opgeknapt. Vanavond ga ik even gezellig met vriendinnen naar de film Lachen. Daar heb ik echt zin in!! Ik ga trouwens 10 januari toch naar de Friese hengstenkeuring Haha!. Ik werd net opgebelt door een meisje van school dat ze al kaartjes gekocht heeft. Wordt wel een flink stuk rijden, maar het schijnt het waard te zijn Knipoog.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 18:38

Mies_Apollo schreef:
vreselijk dat die arme beestjes daar al zo lijden, wie weet hoe lang het al aan de gang is! Vreselijk!

16 december heeft een buurtbewoonster al de eerste melding gedaan...
Ik had net even een pittig gesprek met de LID Boos!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:58

Tjee... Arme schaapjes...
Er zijn wel fotos gemaakt van het gebeure bij Balingehof, zal eens kijken.
Gisteren helaas onze Miep in laten slapen, onze main coon kat van 14 jaar.. Ze at al een paar dagen niet meer en plaste bloed, spoog gal en kon bijna niet meer lopen.. Knoop maar doorgehakt..

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:12

Ah bah Suus, ze was wel oud, maar prettig is het nooit.

De AID en dierenbescherming heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Ze hebben me zelfs een keer bijna een dekram gekost op mijn werk door onzorgvuldig handelen.

Op de filmpjes staan echt dieren in zeer slechte toestand. Zo te zien hebben ze flink last van wolluis en het schaap wat ligt te "schokken" heeft denk ik listeriose, als hersenvliesontstekings variant. Schrale troost misschien, maar dan maken ze het ook niet heel erg meer mee. Het niet overeind komen, komt niet door de pijn, maar doordat ze hun evenwicht kwijt zijn.

Weet je zeker dat ze van een boer zijn? De meeste schapen die ik op het filmje zie zijn Hampshere Downs volgens mij, meer een schaap voor particuliere "liefhebbers" (die er niet altijd veel verstand van hebben Koe )

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:44

soeske schreef:
Tjee... Arme schaapjes...
Er zijn wel fotos gemaakt van het gebeure bij Balingehof, zal eens kijken.
Gisteren helaas onze Miep in laten slapen, onze main coon kat van 14 jaar.. Ze at al een paar dagen niet meer en plaste bloed, spoog gal en kon bijna niet meer lopen.. Knoop maar doorgehakt..

Agut Sterkte Ach gut
Wel een prachtige leeftijd bereikt Vriendjes zijn?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:11

Cyrina schreef:

De AID en dierenbescherming heb ik ook alleen maar slechte ervaringen mee. Ze hebben me zelfs een keer bijna een dekram gekost op mijn werk door onzorgvuldig handelen.

Op de filmpjes staan echt dieren in zeer slechte toestand. Zo te zien hebben ze flink last van wolluis en het schaap wat ligt te "schokken" heeft denk ik listeriose, als hersenvliesontstekings variant. Schrale troost misschien, maar dan maken ze het ook niet heel erg meer mee. Het niet overeind komen, komt niet door de pijn, maar doordat ze hun evenwicht kwijt zijn.

Weet je zeker dat ze van een boer zijn? De meeste schapen die ik op het filmje zie zijn Hampshere Downs volgens mij, meer een schaap voor particuliere "liefhebbers" (die er niet altijd veel verstand van hebben Koe )

En die filmpjes heb ik vanmorgen gemaakt,toen hadden gisteravond de politie samen met de dierenarts de ergste al afgemaakt...
De schapen zijn van een schapenhandelaar,de politie wist mij vanochtend zijn naam en woonplaats te vertellen...hoop niet dat ze dat andersom ook zo doen en die man míjn naam vertellen Nagelbijten / Gniffelen

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:56

borderjay: Bah vreselijk he! bij ons zij nvorige week ook éindelijk een partij schapen uit de sloot gehaald die een handelaar er in had gedumpt... natuurlijk oren eraf gescheurt vanwege de oormerken.. en geen gehoor van de politie en Dierenbescherming bah... 6 schapen.. arme dieren gewoon gedumpt..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 01:16

gab: toch maar de media opzoeken denk ik... om te beginnen zou je hier op bokt (evt. onder een schaduwaccount vanwege je privacy) een topic kunnen openen met de link naar je filmpjes. (hint: maak voor de filmpjes een apart account aan op youtube). En de politie flink hard onderhanden nemen met de eis dat ze jou niet gaan verlinken. zij hebben niks te verliezen dus dat interesseert ze dan ook niet zo. echt keihard zijn en alles op papier! wat een dierenleed zeg.

zo, net even (...) schaatsen wezen kopen. ook weer een dure hobby. die toko was tot 10 uur open, wat een drukte. maar we zijn geslaagd dus morgen kunnen we ertegenaan. hier in de buurt ligt een heel mooi natuurgebied met een grote visvijver. is een hele mooie en rustige ijsvloer waarop je helemaal om een eilandje kunt. (de lieskampen in gameren / aalst / kerkwijk een stukkie voorbij hippisch centrum de bommelerwaard; dit voor de liefhebber uit deze contreien)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:22

suus => ag gossie wat erg gelukkig heeft die wel een mooie leeftijd bereikt

frank => dus jij gaat lekker schaatsen, leuk hoor

gisteren me ventje weer los gezet in de wei hij ging nou gelukkig spelen hij vondt het niet meer zo eng op het harde, k ga vandaag maar proberen om misschien een stukje buiten te stappen want als ik de weersverwachting moet geloven blijft het tot 11 januari vriezen dus ik denk dat de wedstrijd er voor mij niet in zit Boos! ook omdat ze mijn startkaart nog steeds niet hebben opgestuurd heel erg jammer maar niks aan te doen

nou voor iedereen een fijne oudejaarsavond en een gelukkig nieuwjaar dat 2009 een super jaar voor iedereen mag worden. Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:52

ilona: nou van eng zeil tot op zn rug is al een hele prestatie!

Gabriella: Dat van 16 december had ik inderdaad gelezen, maar was dat ook de eerste dag dat het zo erg was? Hoe verliep het gesprek?

suzanne: sterkte! Voor het beestje beter, maar leuk is anders

frank: Ja die dingen kun je beter in de zomer aanschaffen...volgens mij zijn de prijzen nu wel ietsje gestegen Knipoog

denise: tot 11 januari? Het is niet te hopen...eind van de week is lang zat! Leuk dat wachten op de startkaart....ik ga hem volgende week ook alvast maar aanvragen Vork dan kan ik in maart vast wel starten!

Gister maar lekker beetje gestapt met shannon en encanto;

Afbeelding
Poging tot wijken wordt steeds beter
Afbeelding
Afbeelding

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:06

borderjay schreef:
Cyrina schreef:

Hoop niet dat ze dat doe nee..al zou je hem dan ook de waarheid kunnen vertellen Cool

Handelaar dus...zou er niks kopen

En die filmpjes heb ik vanmorgen gemaakt,toen hadden gisteravond de politie samen met de dierenarts de ergste al afgemaakt...
De schapen zijn van een schapenhandelaar,de politie wist mij vanochtend zijn naam en woonplaats te vertellen...hoop niet dat ze dat andersom ook zo doen en die man míjn naam vertellen Nagelbijten / Gniffelen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:38

Mies => als je kijk op weers verwachting voor 2 weken daar staat dat het tot 11 januari snachts -5 -6 is en overdag niet meer dan -1 -2 dus dat beloofd nog wat,
nee is niet leuk nee zo lang wachten op me startkaart en aangezien het knhs nu 2 weken dicht ben ik bang dat ik hem niet meer krijg voor 11 januari dus dan moet ik me maar afmelden en wachten op de volgende wedstrijd kan er ook niks aan doen,
weer leuke foto's van jou en de paardjes je heb ze lekker aan het lopen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:40

Mies; Shannon!! Lovers . Wat wordt ze knaaaaaap. Ze loopt echt al netjes mies. Jullie gaan stiekem met sprongen vooruit Vork En encanto is altijd lekker hihi Vingers aflikken Leuk zo in het blauw Ja

Gab; Wordt er al actie ondernomen inmiddels??

Frank; Lekker schaatsen Haha! . Ik had ze vorig jaar al gekocht, voor niet teveel, 15 euro geloof ik Haha! . Ze wordt flink afgeprijst. Hopelijk kan ik ze 1 dezer dagen ook ff aantrekken Knipoog

Suus: Ach gut Wat sneu van je kat zeg..... gelukkig heeft ze een mooi leven mogen hebben.. afscheid nemen blijft k.ut

Denise; Balen hoor... maar daarna komt het vast goed met je wedstrijden!

Voor als ik niet meer langs kom:

EEN HEEEEEEEEEEEL GELUKKIG ÉN GEZOND NIEUW JAAR!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:57

He bah wat een zielige filmpjes !

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en dat 2009 maar een gezond fijn jaar mag worden !

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:05

Een hele fijne jaarwisseling gewenst iedereen Haha!.

Ik gaat zo weer even naar stal toe. Atlas mag twee uur buiten op het land... Maar we blijven er maar even bij, want er gaat al gigantisch veel vuurwerk de lucht in hier. En sommige kinderen vinden het heel grappig om vuurwerk naar paarden te gooien... Maar ik gaat me maar even warm aankleden, want het is echt vreselijk koud!!