Jullie veel succes met de wedstrijden! Stiekem blijf ik jullie hier wel volgen hoor!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelletjuh schreef:Raiza, Jammer dat ze zoveel last van spanning heeft. Vind het zo'n gave fries die jij hebt! Misschien ben ik door blessureleed en signalen van het paard wel te voorzichtig geworden op medisch gebied, maar heb je haar toen je dr kocht met keuren op de foto laten zetten hals en rug? Sommige paarden die daar wat mankeren kunnen ook dit soort gedrag vertonen met rijden. Kan ook gewoon het karakter zijn hoor van je paard natuurlijk!Lastig is dat om om te gaan met die spanning. Ben zelf ook blij met een wat stabieler paard nu dus kan me voorstellen dat je kwpner soms een verademing kan zijn
Raiza schreef:Michelletjuh schreef:Raiza, Jammer dat ze zoveel last van spanning heeft. Vind het zo'n gave fries die jij hebt! Misschien ben ik door blessureleed en signalen van het paard wel te voorzichtig geworden op medisch gebied, maar heb je haar toen je dr kocht met keuren op de foto laten zetten hals en rug? Sommige paarden die daar wat mankeren kunnen ook dit soort gedrag vertonen met rijden. Kan ook gewoon het karakter zijn hoor van je paard natuurlijk!Lastig is dat om om te gaan met die spanning. Ben zelf ook blij met een wat stabieler paard nu dus kan me voorstellen dat je kwpner soms een verademing kan zijn
Heb haar niet volledig laten keuren, maar ze vertoont dit gedrag alleen als we "alleen" in de bak zijn. Als er meerdere paarden in de bak zijn dan loopt ze wel gewoon overal langs, dus als het echt iets medisch is, zou ze er dan ook last van moeten hebben. Als het een hele kijkerige bak is zeg maar heeft ze het juist veel minder. Maar op t moment dat het echt een kale bak is, dan is ieder korreltje zand dat anders ligt ineens eng bij wijze van spreken.
Hoop ook maar dat het er met verloop van tijd uitgaat. We houden gewoon nog effe vol