Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(zie zien me aankomen bij de rijvereniging komende maand).
Dus inderdaad, beter laat dan nooit want zo zit je je paard niet in de weg en in mijn geval zit ik mijn paard niet in de weg.
En als het werkt, wat dan nog! Lekker gebruik van maken 

Waarom nou
Straks maar weer bellen, moet ie toch weer langskomen, want zo kan ik nog niet lekker rijden.
Ben er zoooo blij mee haha. Hij is zo mooi en snel en goed en wow
Hahaha!
Misschien heb je er wat aan, hoopte dat ik meer kon herinneren haha!
Ik kan het je echt aanraden, gewoon omdat je dan een stuk stabieler bent.

Ik blijf het gewoon buiten proberen en ook op stem dat is ze wel gewend na al die jaren voor de wagen lopen. En dan binnenkort even in de bak van de rijvereniging proberen (5 minuten stappen) die is ook vrij groot dat scheelt.
Vandaag kon ik niet eens op Storm komen, ik hing er half overheen en het stalmeisje moest zowat ingrijpen toen hij wilde gaan lopen. Afstappen is ook een probleem soms, dan heb ik zulke slappe benen dat ik ineens op de grond zit
(alsjeblieft laat me niet de enige zijn, haha).

;
( ook ter training van mij en paard lief) en dat gaat niet altijd soepel

Ik ga altijd 'in schuif af' van de paarden
Maar ik heb dan ook altijd beide benen al uit de beugels en zwiep er zo vanaf... Soms, als ik dan kouden voeten heb en ik denk niet na, kan ik echt wel janken zo hard spring ik altijd !!! Ooh wat kan dat zeer doen!
Heb haar net in de dubbele lijnen gehad en voor t eers (expres dan) de galop in de lijnen aangepakt. WAUW! Ze kan het! Ze kan volledig in balans, super verzameld en in een prachtig temp mooi rond galopperen! Het was voor beide even uitvogelen hoeveel ruimte we toe konden staan en nemen enzo, maar na twee stuntelrondjes ging ze echt perfect!
Echt een kwestie van spieren dus...
michien toch weer dressuur doen,
samborella04 schreef:moonforever ik zou eerst eens beter gaan informeren voordat je dingen gaat roepen en doen, en dan klagen hoe het komt dat je paard toch steeds kreupel is..... hoe zou dat dan komen.
En hier op de bokt site glashard liegen dat je paard zo geweldig was bij de mac nou ik heb hem zien staan springen van angst alleen zet jij daar net het filmpje stop... Bij deze heb ik al vernomen dat er mensen zijn geweest die aangeifte gedaan hebben tegen je bij de dierenbescherming dus ik zou iets voorzichtiger me je paardjes omgaan!!!
.