Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. wie had dat ooit gedacht bij Macho? hahaha..
Als er 1 een kreng was... dan was hij het..
. Hij heeft mij ook een x te grazen gehad
. Maar nu issie heel lief voor je kind en rijdt hij er zelfs op! Wat super he!!
! Een nieuw talentje erbij
. jus schreef:Heidi wat een hartstikke leuke fotos , ik heb ook nog fotos van mijn dochter met die leeftijd en de pony ze is nu 21 af en toe kijk ik er naar en ja zo lief dat komt nooit meer terug want ze worden groot![]()
Heike , Raar gevoel , ja omdat ik dacht moet ik er wel aan beginnen weer met een jong paard was gevoel janeejanee maar ja hij gaat toch nog een jaartje los dus komt wel goed

nog alleen wat prulletjes ophangen en wachten op de douchewand en dan is die klaar
Ben van nature echt een poeperd met springen, maar als ik eenmaal 1 hindernis gesprongen heb heb ik zo'n gevoel van moet ik me daar nou zo voor aanstellen
Heb met die fries nu 80 of 85 cm oxer gesprongen.. Hij doet het zo goed!
. Eerst toch weer verkocht, veulen en al en nu de slacht.. Bah...
. Als ze dan maar wel écht gaat idd, dan kan niemand haar meer pijn doen verder en ze heeft dan een mooie leeftijd gehaald!! Maar doorverkoop, dat lijkt mij ook zo eng. Pas geleden ook een topic hier op bokt. Meisje net een paard gekocht, met rijden wat probleempjes, maar ging wel okee. Bleek paard te zijn geweest van andere bokker... Als fokmerrie verkocht omdat ze niet meer gereden kn worden.. Heel sneu!

.
. Wat erg van je oude merrie zeg
.
.
.
. Ga zo je topic even bekijken.