Ben er weer na me week vakantie !!! 
Heb niet echt goed alle bijgelezen want jullie zijn al zo ver gekomen in die week 
Maar wat een hoop mooie foto's !
En welkom alle nieuwe mensen 
Pff wat duurde de week lang zonder me ventje, Gelukkig werd Betunero elke dag even lekker buiten gezet en is hij lekker verzorgd en een paar keer gefreestyled door
de gene die hem zou verzorgen als ik weg was.Ben blij dat hij niks te kort was gekomen.
Me zusje belde me bijna elke dag om te laten weten hoe ht met hem ging en hij was heel erg boos op iedereen
Stond steeds in de hoek van z'n stal en als je hem riep kwam hij even kijken en zag hij dat ik het niet was en liep weer met z'n oren in z'n nek terug naar zijn hoekje in de stal... voelde me er behoorlijk schuldig om, maar hij heeft het neit slecht gehad met de verzorging van mijn even vervaning. Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad
Me vriend en ik hadden het wel naar onze zin in Polen bij me opa en oma en hebben een klein zwerf hondje uit het asiel meegenomen, het beestje is helemaal vermagerd en zielig dus kon ik echtn iet laten zitten
Gisteren viel ze ineens weg tijdens het uitlaten dus ben gelijk naar de dierenarts geweest en ze heeft hartruis dus als ze der eigen te druk maakt kan ze afentoe welleens wegvallen.
Maar volgens de DA kan ze er nog heel oud mee worden (gelukkig)
Mijn ouders waren 2e kerstdag naar Appasionata geweest en hebben voor mij de DVD van "Lorenzo ,The freeman" meegenomen, wat kan die jongen toch geweldig met z'n paarden omgaan, echt super !
Gisteren weer voor het eerst terug bij Betunero geweest en kreeg een klein stoer welkoms hinnikje van hem, maar dat was ook alles ook. Hij accepteerd me helemaal niet meer en meot weer terug van voren beginnen. Dus deze week weer veel grondwerk om hem weer duidelijk te maken dat hij nog steeds naar me moet luisteren en niet over me heen mag lopen. Maar dat komt wel goed, maar denk niet dat ik weer snel op vakantie ga....