Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar hij mag gewoon tranquilizers, en die heb ik altijd wel liggen.
. Temp was 37.9, netjes dus. 

dus gisteren heeft mijn ventje in de wei gestaan want ik was pas laat uit mijn werk vandaag maar proberen buiten te stappen met hem want kan hem ook niet een paar dagen laten staan wordt die zo saggie van
Klinkt wel gaaf allemaal!
De grond waar ik nu rij is natuurlijk nooit echt bewerkt, behalve dat er jaren kerstbomen hebben gedaan die al het vocht opnemen... toch gister maar even lekker met Shannon en joris (hondje) gewandeld... Alleen naar het bos vind ze altijd nog wat eng en spannend dus eerst maar even lekker gaan wandelen. Baalde wel dat ik mn camera niet bijhad..maar dat komt vandaag goed! Valerie komt foto's maken! Zal nog wel voornamelijk stap zijn, maar misschien dat we nog even buiten kunnen poseren!
. Toch diep en diep triest!!! Dit vind ik echt heel erg, dat er 16e al een aangifte is gedaan, en vervolgens gewoon niks aan gedaan.. Dit mag echt niet meer kunnen deze dagen
. Echt dierenleed, arme schapen
. Hopen dat er nu wél actie wordt ondernomen.
. Vind het wel leuk om zo te kijken in hoeverre Chico mij al vertrouwd. Nu alleen nog met een zeiltje geoefend, maar wil straks meer dingen erbij gaan halen als ballonnen, paraplu's e.d.

Ik ben nu ook weer aan t werk, gister en vandaag dan, maar ben hierna weer lekker vrij tot 5 januari
En leeeeuk, shannon foto's! 
. Bobby heeft zich dus gedragen hihi! Heb je toevallig geen foto's? 

. Leen nu nog de spullen van Amanda, maar ben opzoek naar me eigen spulletjes... Heb al een topic geopend hier op bokt, maar nog niet de reactie gekregen die ik zocht.. maar goed, ik snuffel nog ff rond
. Gister ook weer geoefend met het zeiltje.. -jaa, dit blijf ik tot in de treuren oefenen
Net zo lang tot ie er geen boe of ba meer zegt- En ik kon hem zelfs heel voorzichtig over zn rug heen leggen!!!
Hij is zo knap. Langzaam aan komen we er wel.. kost alleen wat tijd en geduld...

Stond steeds in de hoek van z'n stal en als je hem riep kwam hij even kijken en zag hij dat ik het niet was en liep weer met z'n oren in z'n nek terug naar zijn hoekje in de stal... voelde me er behoorlijk schuldig om, maar hij heeft het neit slecht gehad met de verzorging van mijn even vervaning. Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad
Me vriend en ik hadden het wel naar onze zin in Polen bij me opa en oma en hebben een klein zwerf hondje uit het asiel meegenomen, het beestje is helemaal vermagerd en zielig dus kon ik echtn iet laten zitten
Maar volgens de DA kan ze er nog heel oud mee worden (gelukkig)
?
? Grrr 

?