Kwam Jauke tegen als kandidaat bij paarden/pony's top 5.... eff gestemd natuurlijk
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=142&t=711145&hilit=&start=5725
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En liep steeds vaker en langer kreupel.. dat heeft hem de kop gekost.
Maar lief dat ie was!! Vergeet het nooit.. zonder zadel in rengalop langs het strand..zo'n lieverd! Hoop ooit nog eens een paardje voor mezelf te vinden die bijna net zo lief is als hij..
.
.

peetisgreat schreef:neeeeeeeeeeeeeeeeeee me hele bericht weg![]()
![]()
![]()
*proest*
.

Hopelijk denk ik er vanmiddag even aan!
dus ik zwaai maar even naar iedereen 

Met rijden is hij gewoon braaf, we rijden ook in het bos altijd dressuurmatig dus hij is lekker soepel en heeft mooie billen gekregen

. 
Encanto weer is aan de lange lijnen doen, kijken of ik gelijk foto's kan maken.. 
Citaat:Pitufo maaide heel erg.. Dus de slijtage ging heel snel. Aangezien er altijd op aardig niveau met hem gereden werd (passage, piaff trainen) werd het voor hem heel zwaar. Hij kreeg op vroege leeftijd al last van atrose.. En liep steeds vaker en langer kreupel.. dat heeft hem de kop gekost. Maar lief dat ie was!! Vergeet het nooit.. zonder zadel in rengalop langs het strand..zo'n lieverd! Hoop ooit nog eens een paardje voor mezelf te vinden die bijna net zo lief is als hij..
. Wel goed dat je verschil merkt met je zadel, goed teken 
Maar wat een akelig verhaal zeg!! Het arme kind.. bah, het is echt een lelijke val geweest zo te lezen
Hoop dat het goed afloopt met het meisje 
En ze ziet er goed uit, leuke kruising
Wel jammer dat ze manen ecxeem heeft...
Fijn dat je dipje weer over is! Voel je je toch beter met rijden en over je paardjes! Ik denk idd dat Suev niet zo erg er mee zit
Die vind het vast lekker zo op het land en om de dag een ritje.
Dus moet nog steeds een keer die camera ophalen.. Staan ook nog foto's op van oud & nieuw enzo. Maar ze zijn onderweg haha
En leuk snowboarden! Heb ik ook is gedaan met school, was een beetje onwennig maar wel grappig
Hoop ook foto's te zien van jou kanjer
Maar heb vandaag 2 jaar met mn vriend
Dus word een gezellig weekend! Vanavond samen uit eten, en daarna gezellig wat drinken met zn moeder en zusje + aanhang

zo wat erg van dat meisje! brr rillingen, arm kind

Beetje lastig uit te leggen wat het is ook een gevoel dat alles op zn plek komt..
Echt jammer dat je niet meer op de beestje kunt rijden!
Ik kan me voorstellen dat je je een ongeluk geschrokken bent!
Gelukkig ben je uit je dipje
en jammer dat de verzorgertje van Dinkey er mee gestopt zijn, maar ze hadden vast een goede reden.
.
.