[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PatriesjeMR2

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:30

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:40

wauw, mooie fotos Ilona.. Echt jammer wat er is gebeurd met hem zeg... Fijn dat het wel goed ging met Amanda!
Sanne, hoop dat de caafjes een fijn huisje krijgen!
Madelief, idd, naar welk mail adres mag het haha. En vervelend van je neef zeg!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:47

Dankje wel Patries & Soeske voor de leuke reacties! Bloos

Pitufo maaide heel erg.. Dus de slijtage ging heel snel. Aangezien er altijd op aardig niveau met hem gereden werd (passage, piaff trainen) werd het voor hem heel zwaar. Hij kreeg op vroege leeftijd al last van atrose.. Verdrietig En liep steeds vaker en langer kreupel.. dat heeft hem de kop gekost. Verdrietig Maar lief dat ie was!! Vergeet het nooit.. zonder zadel in rengalop langs het strand..zo'n lieverd! Hoop ooit nog eens een paardje voor mezelf te vinden die bijna net zo lief is als hij.. Lachen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:16

@ Ilona: Wow, wat een super foto's! Kan me voorstellen dat je hem mist.. heerlijk paard!

Ga vanaf deze pagina weer helemaal bijlezen hoor, die andere word me even te veel haha Haha!.

Les weer gehad vandaag. Niet van Joelle maar van Valerie, haar dochter dit keer. Een keer wat anders, heel veel bijgeleerd. Met het nieuwe zadel zoals ik al zei doet hij de boging nu super met alles, en behoud hij dat ook, alleen moeten we nu echt de bochten leren, voltes en dat soort dingen. Vandaag ook, in galop de volte door telkens, het is dat hij een goede galopeerder is, maar die hoeken, hij snijd ze zo erg af, en dan kijkt hij telkens naar binnen, terwijl hij naar buiten moet kijken, en dat lukt me dan niet, want dan gaat hij de andere kant op. Dat hebben we heel vaak gedaan, uiteindelijk had ik de tip gekregen met de zweep aan de eind van je kuiten. Heel leuk want Joelle en Valerie weten dat ik heel graag verder met hem wil in de Dressuur, dus letten ze extra op mij. Joelle in iedere les altijd bij mij de extra tips geven voor dressuur, en als ik iets fouts doe zeggen hoeveel punten aftrek je daar wel niet van kan krijgen haha, en Valerie vandaag moest ik zonder beugels in galop proberen goed door te zitten, en in draf moest ik mijn benen helemaal omlaag houden en om Fuego sluiten, altijd een paar extra oeffeningetjes voor mij, heel vermoeiend, maar ook erg handig Haha!.

Vergeven jullie me dat ik zo ego doe nu haha. Beloof dat ik nu weer bijlees, deze pagina weer helemaal bij ben. De andere pagina is iets te vol hihi.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:17

Ja, heb t verhaal gelezen toen je afscheid moest nemen Ach gut
Zonde..

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:48

neeeeeeeeeeeeeeeeeee me hele bericht weg Boos! Boos! Boos! Boos!

op nieuw dan maar

ilona wat een gave foto`s had ze wel eerder willen zien wat een schoonheid en wat pastje er goed bij begrijp dat je hem mist

ik heb de jurken vanaaf opgehaald erg gaaf
blauw met hoedjes, bandages, rokken, en mooie hesjes
de muziek is af dus ben er helemaal klaar voor

gisteren nog ene heel erg ongeluk gebeurt tijdens de les, gelukkig gaf ik hem niet maar de eigenaar,
heb het meisje wel altijd bij mij in de les gehad
echt een popje klein fijn meisje lief en altijd goed luisteren
haar pony deed een paar pasjes galop en bokte toen er een andere pony achter haar langs ging
ze viel en gelijk spoot het bloed uit haar armpje
gelij hadden we het afgebonden pony`s uit de bak gehaald die er nog in liepen en iedereen aan de kant.
112 gebeld omdat we wel doorhadden dat dit heel erg was
mijn man gebeld die is arts en alvast even laten kijken naar haar mar de ambuance was eerder dus haar opgetild en meegenomen
tegen tien uur werden we gebeld dat ze naar de ok ging
slecht geslapen en meteen vanmorgen gebeld naar haar ouders

slecht nieuws zei haar pa...... ze hadden haar 8 uur lang geopereerd
ze had een slagader door en pezen/spieren door en veel bloed verloren
zodat de artsen het niet aan dorsten om nog langer te snijden in haar
haar hb was gezakt naar 3 terwijl dit normaal zo tussen de 7 en 8 ligt
ze gaat zeker nog een twee tal operaties tegemoet en over 5 maanden eentje waar een stukje uit haar been gehaald wordt en in haar arm gezet wordt
het is nog de vraag of ze geen blijvend letsel hier aan over houdt
hoe het kan ?????????? zo je arm breken
we denken mss aan de body protector die ze om had en in haar arm snee........ wie zal het zeggen
vanmorgen een mega kaart gekocht en iedereen schrijft er iets op
ik bel elke dag met haar ouders hebben we afgeproken en hopen voor haar en hun dat er snel vooruit gang in zit

de schrik zit er goed in

ik moest daarna rijden had hem ook opgezadeld maar net zo snel weer afgezadeld
had me hoofd bij iets anders

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:51

Jemig Peet, dat is schrikken zeg! Hoop dat alles weer goed komt!

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 22:58

Ik heb voor jullie een paar foto's opgezocht van mijn paardje....
Dit is haar dan: April (Fries X Tinker) (in haar dikke ronde tijd, nu is ze wat dunner)
Afbeelding
Ik rijd met haar dressuur en doe af en toe een onderlinge wedstrijd.
Afbeelding
Ook zijn we bezig haar te beleren voor de kar:
Afbeelding

Helaas heeft ze heel erge staart en manenecxeem en kennen de meeste mensen haar zo:
Afbeelding
(meestal heeft ze ook nog een masker erbij op.....)
Ondanks het manenexceem heeft ze nu al weer zulke lange manen dat ik er met gemak een hengstenvlecht in kan maken!!!!

Ik met April:
Afbeelding

Als jullie nog meer willen weten over mij en mijn paardje dan hoor ik het wel......

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:28

sandra wat een mooie kruising van een tinker en een fries heel gaaf

en meer foto`s mag hoor Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:38

Madelief -> Jammer dat de les niet doorging, helemaal als je er zo'n zin in had.
Fuur is niet de enige, van Grytsje heb ik ook al diverse kussens met haar afgeborsteld.
Ligt ook aan het weer natuurlijk, het is helemaal niet koud en ze staan binnen met ook nog eens een deken op......
Het zit je niet echt mee lijkt wel, ook nog eens een 'erg leuke' verrassing toen je thuiskwam.

Lobke -> Zohé wat een verslag zeg!
Ik las dat je het onwijs naar je zin hebt gehad en ik hoop op heeeeeel veel foto's om met ons te delen!

Sanne -> Ik heb een paar kleine stukjes film van de cursus, toen was de batterij leeg........
Ik moet alleen nog uit zien te vogelen hoe ik die stukjes film op de computer kan krijgen.
Ik heb de camera nl net nieuw en moet de cd-rom nog installeren.
Jammer dat die foto niet is gelukt van die twee slapende shetjes.....

Michelle -> Leuke foto's! Idd weer eens wat anders!

Esmée -> Ik vind het eerlijk gezegd niet gek dat Fuego zo druk was met die wind.
Elk paard wordt dan drukker.......
Zo als ik je verhaal lees vind ik het eerlijk gezegd ook best wel riskant om dan te gaan rijden.
Helemaal omdat Fuego nog zo jong is hoeft er maar iets te gebeuren en al het opgebouwde vertrouwen is weg.
Zie dat dan maar weer eens terug te krijgen, dan heb je een lange weg te gaan.

Sandra -> Welkom hier! Clown
Heb ff in je profiel gespiekt maar dat is zeker een aparte kruising!
Helemaal de bouw van een fries met de kleuren van een tinker, echt mooi!
Hoe is haar karakter?

Ilona -> Wauw! Wat een prachtige foto's van een megamooi paard!
Wat is er met Pitufo gebeurd?

peetisgreat schreef:
neeeeeeeeeeeeeeeeeee me hele bericht weg Boos! Boos! Boos! Boos!

Sorry Peet, maar ik moest ff heel hard lachen toen ik dit zag..... Haha! *proest*
Pfieuw zeg, dat was erg heftig dat ongeluk.
Dat blijft nog wel een poosje hangen ben ik bang......
Heel veel sterkte en beterschap voor het meisje!

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:50

Nou Saida het is een boefje hoor.... Als ze iets niet wil moet je al je overtuigingskracht te voorschijn halen!!! Verder is ze wel ontzettend lief, maar ze zoekt haar mensen wel uit hoor.
Helaas is ze op buitenrit nog wel eens bang voor dingen die er niet zijn en wil er dan ook echt niet langs... Dit gaat gelukkig steeds beter. Bij de hoefsmit, tandarts en de dierenarts is ze heel braaf en laat ze alles toe.
Als ik er aan kom komt ze meteen naar me toe, is altijd blij om me te zien en wil dan graag mee.
Behalve vandaag: Het regende heeeeeel hard en mevrouw stond mooi in de schuilcontainer. Ik maar roepen en roepen in de wind en regen, ze hinnikte heel lief terug maar bleef gewoon staan waar ze stond!!!!! haha kon ik mooi helemaal het land in om haar te halen!!!!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 08:21

@ Saida: Druk met de wind? Dan had ik er juist niet ingezet, hij was juist heel braaf en deed alsof er niets aan de hand was Haha!.

@ Sandapril: Wat een heerlijk paardje, jammer die maanexceem. Lief koppie zeg!

@ Peet: Wat een verhaal die lees ik wel als ik weer van school ben, moet nu namelijk weg naar school haha!

Nu naar school!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:23

Pfff jeetje Peet, wat een verhaal! Ik krijg dr gewoon kippevel van! Hopelijk knapt dat meisje snel weer een beetje op Ach gut

Welkom Sanapril, leuk dier heb je! Hele mooie foto van haar in het (nou ja, halve) tuig Kwijl

Lobke echt zo leuk om jouw verslag te lezen, ik ben echt heel erg jaloers op jou! Haha!

Illona wat een gave foto's! Zat van de week nog op hyves er 1 te bewonderen van jou en je kanjer, twas echt een prachtpaard!

Sanne jammer dat de cavia'tjes weg zijn nu maar ja je kan idd niet alles houden Lachen

Maaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiit volgens mij moet ik jou nog STEEDS terug PBen!!!! Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Hopelijk denk ik er vanmiddag even aan!

Hmm sorry maar de rest ben ik alweer vergeten Bloos dus ik zwaai maar even naar iedereen Doei!

Met Luna, Suev en Dink gaat het allemaal goed, Luna is hard gegroeid, lekker eigenwijs en heerlijk aan het puberen. Maar tot nu toe moet ik zeggen dat het me nog wel redelijk meevalt *klopt snel af voordat het erger wordt* Haha!

Dink staat eigenlijk de hele winter al een beetje stil, wegens priveomstandigheden komen Brenda en Amber niet meer dus dat is heel jammer. Suevo rijd ik nu om de dag wegens tijdgebrek maar heb er eindelijk gewoon vrede mee gekregen dat het nu eenmaal zo is. En hij staat daar prima, lekker elke dag buiten en schijnt er zelf ook niet zo mee te zitten Haha! Met rijden is hij gewoon braaf, we rijden ook in het bos altijd dressuurmatig dus hij is lekker soepel en heeft mooie billen gekregen Cool

Gelukkig is mijn paardendip dus weer lekker over en kan ik gewoon weer van mijn kanjers genieten Pling

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 09:54

Jees Peet, wat een verhaal.... arm meisje. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Jullie zullen ook allemaal wel aardig geschrokken zijn daar .
Ik ben wel benieuwd naar jullie outfit... zal er prachtig uit zien Haha!

Sanpril: leuke kriusing, bijzondere combinatie maar helemaal niet slecht gelukt Lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 10:08

Lobke: Gaaf verslag! Lijkt me geweldig zoiets te doen! Ben benieuwd naar de foto's!

Madelief: Balen zeg, wist je helemaal niks van te voren? Het is logisch dat je ouders gastvrij willen zijn, maar voor jou is het flink balen. Tot wanneer blijft hij?
*ik zal vandaag foto naar je sturen*

zasread: Heb je zelf geen jonge cavia gehouden? Fijn dat ze denken snel een goed huisje te vinden!

sanapril: welkom! Mooie foto's! apparte kruising maar zeker niet verkeerd!

Ilona: Leuk dat het zo goed gaat met amanda! heb je al foto's?
Super foto's op het strand! Die een na laaste is mooi!

Essssss: Leuk dat je les zo goed ging! Is af en toe wel goed om van iemand anders les te hebben, zien toch andere dingen!

peetisgreat : Vreselijk zeg! Denk je er goed aan te doen helemaal in de bescherming, Sterkte!

Ik ga zo eerst snowboarden en daarna naar de paarden Lachen Encanto weer is aan de lange lijnen doen, kijken of ik gelijk foto's kan maken..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 11:28

Bedankt iedereen voor de complimentjes. Ben zelf echt héél erg blij met de foto's! Kijk er altijd weer met een glimlach naar.. Lachen

Saida:
Citaat:
Pitufo maaide heel erg.. Dus de slijtage ging heel snel. Aangezien er altijd op aardig niveau met hem gereden werd (passage, piaff trainen) werd het voor hem heel zwaar. Hij kreeg op vroege leeftijd al last van atrose.. En liep steeds vaker en langer kreupel.. dat heeft hem de kop gekost. Maar lief dat ie was!! Vergeet het nooit.. zonder zadel in rengalop langs het strand..zo'n lieverd! Hoop ooit nog eens een paardje voor mezelf te vinden die bijna net zo lief is als hij..

Es: Fijn dat het rijden zo goed gaat! Bij mij gelukkig ook, alleen alles kan weer verbeterd worden he.. En moeilijkere oefeningen.. Het valt allemaal niet mee, maar we blijven door trainen Haha! . Wel goed dat je verschil merkt met je zadel, goed teken Lachen

Peet: Leuk dat je kostuum binnen is! Kan je ook voor andere show dingen gebruiken! Lachen Maar wat een akelig verhaal zeg!! Het arme kind.. bah, het is echt een lelijke val geweest zo te lezen Verdrietig Hoop dat het goed afloopt met het meisje Ach gut

Sanapril: Wat een leuk paardje heb je zeg!! Lekkere dikke billen Haha! En ze ziet er goed uit, leuke kruising Ja Wel jammer dat ze manen ecxeem heeft...

Hee Malin ook weer in het topic! Haha! Fijn dat je dipje weer over is! Voel je je toch beter met rijden en over je paardjes! Ik denk idd dat Suev niet zo erg er mee zit Clown Die vind het vast lekker zo op het land en om de dag een ritje. Haha!

Mies: Ik heb nog nieuwe foto's op mn camera staan. Alleen ben ik die vorige keer vergeten bij mn zus.. Bloos Dus moet nog steeds een keer die camera ophalen.. Staan ook nog foto's op van oud & nieuw enzo. Maar ze zijn onderweg haha Knipoog En leuk snowboarden! Heb ik ook is gedaan met school, was een beetje onwennig maar wel grappig Haha! Hoop ook foto's te zien van jou kanjer Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 11:29

Ojaa, nog even een ego berichtje Bloos Maar heb vandaag 2 jaar met mn vriend Haha! Lovers Dus word een gezellig weekend! Vanavond samen uit eten, en daarna gezellig wat drinken met zn moeder en zusje + aanhang Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 12:42

Leuk!! gefeliciteerd!! Fijna avond toegewenst Party!!

Masin fijn dat je weer over je dip heenbent. Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:09

@ Ellis: Ja die Barokkies hebben toch andere gangen, weet nog de eerste keer dat ik op Furia zat haha, was even wennen!
@ Eveline: Nou heb inmiddels al een pbtje van je ontvangen maar voor degene die het willen mailen: madelief_44@hotmail.com Knipoog
@ Sanne: Ja, was echt irritant, vooral als je eindelijk weer wat meer tijd hebt kunnen regelen en dan denkt dat je lekker relaxt kan neerploffen... Nouja, gisteren heb ik maar met wat vrienden afgesproken Lachen
Hahaha, Otje knort Clown
Het zijn ook mooie cavia's Ja
@sandra: Welkon hier! Mooi paardje heb je!
@Prinslover: Ja dat dacht ik echt op dat moment mja... Ik hoop dat mn instructeur niet vergeet dat ie de komende keer drop zou gaan, hij wil nog wel es wat vergeten Bloos
Lekker dat je met Amanda zo vooruit gaat, dat gevoelig voor drukte/mensen herken ik wel dat heeft Furia ook best Ja
Vind die foto's echt heel mooi, wát een gaaf beest en je zal hem wel missen... Ach gut
Wauw zonder zadel in rengalop over het strand gedurfd hoor! Maar ik denk wel een ultiem gevoel van vrijheid (moet het ook in de toekomst maar eens gaan uitproberen) OK dan!
Gefeliciteerd met je 2 jaar! Ik heb echt geen idee wanner mn vriend en ik zoveel maanden oid hebben, weet dat we ongeveer vlak na mn verjaardag weer bij elkaar zijn teruggekomen maar wanneer precies Bloos
@Esmee: Fijn dat je les weer goed ging!
@ Peet: Bloos! zo wat erg van dat meisje! brr rillingen, arm kind Ach gut
@_Saida_: Ja, heb sowieso eeen beetje en vaag gevoel, rare week deze week.. Ben nu ook onrustig, geen idee waarom..
@DinkeyGirl: Fijn dat alles weer wat op orde is met de paarden, jammer dat dinkey nu even geen extra aandacht krijgt.
@Mies: Ja, echt irritant dat mij niks verteld was.. Geen idee eigenlijk tot wanneer hij blijft, maar denk dat hij in het weekend wel naar huis gaat (is nl hier omdat de school dan dichterbij is). Snowboarden leuk!! En jaaa foto's van Encanto Haha!

Zo! Er was weer veel gepraat en ik heb alles weer bijreageerd Haha!

Nu nog ff vertellen hoe het gister was gegaan met Fuur en dan heb ik wéér een gigantisch bericht Bloos

Ik ben toch maar gaan dressuren, omdat ik als het goed is dus zaterdag weer les heb en op vrijdags nooit tijd heb en altijd wel even van te voren wil trainen Ja
Het gaat zo goed met hem, ben echt supertrots en heb dus ook echt zin om te laten zien aan mn instructeur én in maart op wedstrijd (als mn startkaart dr is) hoe het nu gaat..

Lengte en een mooie ontspannen aanleuning zijn altijd best wel moeilijke dingen voor een barokje, en dit begint nu eindelijk fijn bevestigd te worden bij Fuur.
We hebben altijd al gewerkt richting een wat lange halshouding, nu zoekt hij zelf mijn hand op en nodigt echt uit om zijn hals te strekken.
Ook was een probleem waar ik binnekort aan wilde gaan beginnen de overgang galop draf, daar vloog hij echt uit met zn kop in de lucht. Sinds deze week ontspant hij eindelijk zelf in die overgang en dat is zo fijn! Lekker met zn kopje naar beneden, nu nog wat werken aan de takt als hij uit de galop komt. Maar ben gewoon zo trots dat dit eindelijk goed gaat! Haha! Beetje lastig uit te leggen wat het is ook een gevoel dat alles op zn plek komt.. Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:15

Ilona: Wat een onwijs gave foto's Kwijl Echt jammer dat je niet meer op de beestje kunt rijden!
Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

Peet: Jeetje wat een verhaal Ach gut Ik kan me voorstellen dat je je een ongeluk geschrokken bent!
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord, dat dat kan gebeuren door een breuk. Wel eng hoor!

Sandra: Welkom en wat een leuk beestje heb je! Erg mooi Haha!

Mies: Ik heb zelf geen cavia gehouden, omdat dit niet mocht. Ik mocht aan het eind van de rit 2 cavia's overhouden ik kan moeilijk papa en mama wegdoen.

Malin: Een teken van leven Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig ben je uit je dipje Haha! en jammer dat de verzorgertje van Dinkey er mee gestopt zijn, maar ze hadden vast een goede reden.

Vandaag is het voor mij een 'blok-dag', maandag heb ik een tentamen en ik heb het leren steeds maar uitgesteld... slim he.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:40

Madelief, wat ik altijd doe met de overgang galop-draf is Ensueno terug rijden in tempo totdat hij aan de voorkant omhoog komt(dus achterhand eronder, schouder omhoog). Dan wordt de overgang een stuk soepeler.

Die andere gangen van een barokkie merk ik ook wel. Heb dinsdag een keertje op een haffie van de manege gereden en gesprongen... echt lachen... beestje is een kleine 1.40 en maakt korte dribbelpasjes Haha! .
Maar dan merk je wel hoe lekker je eigen eigelijk zit en hoe licht de hulpen zijn..en vooral hoe soepel Ensueno eigenlijk is Schijnheilig

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:02

Haha, ja ik heb ook echt al tijden niet meer op n ander paard gereden, denk dat ik zo zou moeten wennen aan gangen als ik op een ander (kwpn oid) zat Vork
Furia is nogal voorwaarts in galop, dus dan ben ik inderdaad al bezig met terugrijden, achterhand er onder te rijden en inderhand voorhand omhoog (sprong) en vooral de takt en regelmaat. Maar hij had nogal moeite ermee denk ik vanwege de (on)balans etc..

Leuk een haf! Lekker gereden?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:09

Blijft grappig als je dan op een ander paard stapt. Zo heb ik laatst weer op een KWPN'er gereden, tjong, dat zit raar hahaha. Zo`n groot beest hihi.
Sanapril, mooie fotos! Jammer dat ze exceem heeft zeg!
Dinkey, jammer dat ze niet meer komen! Zo heb je er opeens wel veel werk van...
Ilona, gefeliciteerd!!!
Madelief, fijn dat het goed ging, ben benieuwd hoe hij het op wedstrijden doet!
Sanne, succes!
Verder hier rustig, gister is me tatoo bij gekleurd, dus mocht weer ff pijn lijden haha. Verder ff geshopt, weer veelste veel gekocht, maar al tijdje nie gedaan dus mocht hihi.
Zal vandaag maar weer ff VD'en met Goya, wel weer even leuk, is toch een beetje miezerig weer om te rijden..

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:48

Mooie foto's van het strand, ik had ze wel al eens hier in het topic gezien. Maar ik snap dat je daar mega trots op bent.

Ook mooie foto's van die kruising, wat een leuk paardje zeg! Jammer dat ze de deken op moet, heel apart die witte benen en staart en verder eigenlijk geen vlekken!! Heb ik nog nooit zo gezien!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:54

@ Petra: Fijn dat je alles nu hebt, maar van dat meisje.. Ben er helemaal stil van. Je zal het maar zien of de ouders er van zijn of gewoon alles.. Vreselijk voor dat meisje.. Ook erg om te zien, heel zielig, beterschap!

@ Soeske: Wist niet eens dat je een tattoo had haha! Lijkt me pijnlijk..

@ Malin: Gezellig dat je weer is langskomt Haha!.

De rest vergeten.. Clown