Bedankt iedereen voor de complimentjes. Ben zelf echt héél erg blij met de foto's! Kijk er altijd weer met een glimlach naar.. 
Saida: Citaat:
Pitufo maaide heel erg.. Dus de slijtage ging heel snel. Aangezien er altijd op aardig niveau met hem gereden werd (passage, piaff trainen) werd het voor hem heel zwaar. Hij kreeg op vroege leeftijd al last van atrose.. En liep steeds vaker en langer kreupel.. dat heeft hem de kop gekost. Maar lief dat ie was!! Vergeet het nooit.. zonder zadel in rengalop langs het strand..zo'n lieverd! Hoop ooit nog eens een paardje voor mezelf te vinden die bijna net zo lief is als hij..
Es: Fijn dat het rijden zo goed gaat! Bij mij gelukkig ook, alleen alles kan weer verbeterd worden he.. En moeilijkere oefeningen.. Het valt allemaal niet mee, maar we blijven door trainen
. Wel goed dat je verschil merkt met je zadel, goed teken 
Peet: Leuk dat je kostuum binnen is! Kan je ook voor andere show dingen gebruiken!
Maar wat een akelig verhaal zeg!! Het arme kind.. bah, het is echt een lelijke val geweest zo te lezen
Hoop dat het goed afloopt met het meisje 
Sanapril: Wat een leuk paardje heb je zeg!! Lekkere dikke billen
En ze ziet er goed uit, leuke kruising
Wel jammer dat ze manen ecxeem heeft...
Hee Malin ook weer in het topic!
Fijn dat je dipje weer over is! Voel je je toch beter met rijden en over je paardjes! Ik denk idd dat Suev niet zo erg er mee zit
Die vind het vast lekker zo op het land en om de dag een ritje.
Mies: Ik heb nog nieuwe foto's op mn camera staan. Alleen ben ik die vorige keer vergeten bij mn zus..
Dus moet nog steeds een keer die camera ophalen.. Staan ook nog foto's op van oud & nieuw enzo. Maar ze zijn onderweg haha
En leuk snowboarden! Heb ik ook is gedaan met school, was een beetje onwennig maar wel grappig
Hoop ook foto's te zien van jou kanjer