Leuk is dat hè Lys! Ik heb destijds een kwpn'er verzorgd die Zz zwaar liep, zo leuk om dan de wissels mee te pakken, gewoon omdat het kan!
Mijn nieuwe paard komt dinsdag als het meezit, kan niet wachten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moner schreef:Vandaag een Fries paard overgenomen in verband met kreupelheid, deze eigenaar had nog een Friese merrie te koop, 13 jaar, raszuiver maar geen papieren, wel paspoort,echt mooi groot barok paard, bomproef, loopt enkel en dubbelspan, staat in Roosendaal.
hij vraagt 4000€
Het paard staat nu alleen en het zou fijn zijn als ze een mooi plekje krijgt.
boemel schreef:moner schreef:Vandaag een Fries paard overgenomen in verband met kreupelheid, deze eigenaar had nog een Friese merrie te koop, 13 jaar, raszuiver maar geen papieren, wel paspoort,echt mooi groot barok paard, bomproef, loopt enkel en dubbelspan, staat in Roosendaal.
hij vraagt 4000€
Het paard staat nu alleen en het zou fijn zijn als ze een mooi plekje krijgt.
Ik heb ivm mijn eigen gezondheid besloten dat ik echt geen 3e paard meer wil. Anders had het me een prima paard geleken om hier te komen. Maar, ik ben sterk
Getty_Maan schreef:Anne (spreek je uit als Oane)
Boet (zoals de dekhengst)
Auke
Mirtje is knap hoor en dat weet ze![]()
Klinkt niet best de pijn die ze heeft gehad, dan snap ik wel dat je slecht gehumeurd bent. Beetje op je gevoel vertrouwen met het voeren, jij zoet haar elke dag
Ben heel benieuwd zonnebloem, leuk een Tsjalle!
Nou Marjolein, wat een gedoe. Ik ga voor je duimen.
Ik ga haar nu niet weer verhuizen, ze heeft het hier zo fijn. Ga vragen tegen de tijd of de andere weer in het land kunnen aan de stallen vast en anders op een afgezet stukje land naast de anderen. Heb ook een singel die ik lenen mag, dus heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Maan is alvast aan het oefenen met opvoeden, hengstveulen van vriendin mag graag de merries pesten![]()
[ [url=m/4O9TyN.jpg]Afbeelding[/url] ]