[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:36

Benthe: Nou matzje is idd heel zielig Ach gut . Arm paard... Ik hoop ook dat matz snel weer beter is!

Mies; Wooo Knipoog Jij bent verwend Haha! . Lekker hoor. Jij kan er weer helemaal tegen aan met Shannon. Hopelijk draag je je cap alleen voor de sier! Knipoog En een wii, wat leuk zeg!! Mn broer heeft er ook 1, maar die staat bij hem thuis, en daar kom ik niet zo vaak helaas.. Is wel een populair cadeau dit jaar Haha! .

Kiki: Leuk filmpje zeg!! Je zit er heel leuk op. Ik vind het gespannen opzich wel meevallen, het is meer ff wennen denk ik. Ze loopt al keurig de bak rond hoor, en het is idd een perfect maatje voor jou Lachen

Karina: Heerlijk joh, lekker buitenrijden! Ik zou ook al zoooo graag willen.... Mis echt de buiten/strandritten.. Maar Chico is nog niet zover helaas Ach gut . Ik zal al blij zijn als ik normale rondjes in de bak kan maken straks Haha! .

Heike; Vervelend he, die bakken die bevroren zijn... Ik geniet nu van een binnenbak Nagelbijten / Gniffelen

Jasmijn: Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar een hele fijne week meis!! Haha! En alvast een HAPPY newyear, jij hebt het zeker verdiend Lovers .

Amanda; Oh oh, stoute nino! Maar het zal vast steeds beter gaan! Ja

Esther: Ag gos, arm veulen Ach gut . Ik ken wel meer van dat soort paardjes en eigenaren... echt te triest.. maar wat doe je eraan?

Cloris: Die man was echt heel goed met zijn garrocha! Heb je wel eens les van hem gehad? Mn vader vond "die man met die stok" ook heel goed haha Haha! .

Sanne; He, balen man, van die kaarten.. maar wie weet next week dan. De buitenrit maakt alles wel weer goed lees ik Haha! . Ik zei het al tegen karina, ik ben jaloers op jou en haar.. Lekker naar buiten kunnen! Zou ik ook wel weer heeeeel graag willen Ach gut

Met Chico ben ik de afgelopen 3 dagen bezig geweest met schriktraining. Nouja, zoiets dan. Met zeiltjes, dekjes, stoelen. Overal schrikt meneer van, vind alles eng, en wil er niet bij in de buurt komen. De eerste keer met het zeiltje schrok die zich het apenzuur toen die er met zn voet op stapte Haha! Haha! . Gek peerd. Daarna trok die de brandblaren op me vingers.. Nagelbijten / Gniffelen . Maar uit eindelijk na 1,5 uur (!!!) ging meneer er met pijn en moeite overheen, uiteraard springend, stel je voor dat je hoefjes het zeil aan raakte Huilen van het lachen . En nu, eindelijk durft ie er zn voeten op te zetten.. Hehe... Dus we gaan lekker door met oefenen, zodat meneer ooit nog eens "kuikenmak" wordt. Dan kost nog heel wat uurtjes vrees ik Koe

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:38

Hihi, anders doe ik van de week wel even mee met Utix. Die is niet zo snel bang, als er geen water ligt. Althans, normaliter niet.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:50

Oh leuk, maken we even een paar leuke obstakels Haha! Met die rood wit blokken enzo Haha! .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 11:53

Welja. Als we het nou woensdagnacht op het strand doen kunnen ze gelijk aan knallen wennen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:00

Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:13

Haha Haha! . Das pas een goed idee Huilen van het lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:47

Just_kikki: Wat leuk dat je er nu eindelijk op kon Lachen. Je kan het ook niet laten om dr af en toe een knuffel te geven he Tong uitsteken.
Heikedenise: Balen dat de bak bevroren is.... Zal bij ons ook wel weer zo zijn Boos!.
Utixo: Arme Matz.... Hopelijk knapt hij weer snel op!
Ilona: Leuk hoor schriktraining Lachen. Dat deed ik ook wel is met Atlas als ik geen zin had om weer standaard op de dam rondjes te stappen Knipoog. Dan toverde ik ook ergens zijl vandaan en nam ik een paraplu mee enz Knipoog. Maar als ie dr eenmaal langs is vindt ie het alweer niet eng meer. Atlas is daar zo makkelijk mee....

Ik zit nog steeds ziek thuis.... Ik ging vannochtend proberen te werken, maar na een uur heb ik het maar opgegeven. En dat was net op tijd ook... Kan nog steeds niks binnen houden . Ook maar even de eigenaar van At gebelt, die zou ik vandaag eigenlijk ook doen maar dat gaat toch echt niet lukken...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:24

Mies => je me ouders hebben het erg koud maar gelukkig is dat maar voor even

Ilona => ja de bak is nu echt erg bevroren niemand rijd er nou dus maar ff afwachten hoe het verder gaat

Esther => veel beterschap voor vandaag hopelijk knap je snel op

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:14

Esther he bah... k.lote zeg.. beterschap!!
enne, geef mij zo'n paard die nergens bang van is Haha! Haha! . Die van mij schrikt na 100 x nóg.. Huilen van het lachen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:18

Esther ; beterschap! (K)

Ik ben al aardig opgeknapt, lijk nog wel op een zeehond en beetje bleekjes. Maar ach, moet wel morgen beter zijn want ga morgen met me ventje en me meisie en dan met mijn nicht en haar kleine naar de dierentuin Lachen
Heb dr wel zin in hihi.

Ilona ; leuk zown schriktraining Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:29

Vond ik nou ook mies Haha! . Alleen Chico vind het niet zo grappig ROFL . Have fun in de dierentuin!!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 14:35

haha ach hij gaat het vanzelf wel leuk vinden! Thnkx, moet me nog snel gaan douche en aankleden ook Tong uitsteken Boodschapjes doen, bahh helemaal geen zin in!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:33

Zo, erg leuke dag gehad gister op Balingehof. Goya deed erg zijn best, eerst vond hij al dat publiek wel wat vreemd en was behoorlijk fris maar luisterde gelukkig naar alle hulpen. We deden mee aan het onderdeel houding en zit, dus dan een reactie op halthouden op zit is toch wel fijn haha. En toen nog met Fantasia, was ook weer erg leuk en intiem met al die lichtjes en rook en muziek..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 15:53

Benthe: Kon zijn dat hij het ging dichtnieten...heb ik bij poezen een paar keer gezien, geen idee of ze het ook bij paarden doen!

Ilona: Deze cap zit wel een stuk steviger dan mn oude...dus mocht ik toch vallen is het geen ramp Tong uitsteken Chico kan het dan vast goed met shannon vinden, alleen vind die het vandaag eng en morgen niet...het is maar hoe dr pet staat!
Gewoon mee naar het strand inderdaad Tong uitsteken

Kiki: gaaf dat je er dan nu zelf op kan!!! Ik vind dr zo wel meer andalusier lijken dan op sommige foto's!

Eshter: Beterschap!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:01

Ik was ook naar Apassionata, 2e kerstdag we hadden gratis kaarten. Ik vond inderdaad de Spanjaard en Lorenzo de moeite waard maar verder tja... ik vond het t net niet zeg maar. Erg jammer. Ik zal ook niet nog een keer gaan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:42

Hallo allemaal Lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:44

Mies: Met krammetjes bedoel ik ook nietjes Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 16:58

oooooooww Blond weet ik veul Tong uitsteken

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:20

Prinslover schreef:
Cloris: Die man was echt heel goed met zijn garrocha! Heb je wel eens les van hem gehad? Mn vader vond "die man met die stok" ook heel goed haha Haha! .

Yep daar heb ik wel les van gehad Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:39

Wauw, gaaf zeg Haha! . Ben ook wel benieuwd naar een een klein showtje van piropo en jou Knipoog . Hoe is het trouwens met je knappe dame Alegra?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:41

Utixo; jeetje wat schrikken!! Gelukkig waren jullie in de buurt, anders had het heel anders af kunnen lopen.

Gisteren met Bobby op de inloopmiddag gereden en gekletst door de headset Haha! Ik vind dat leuk om te doen!!!!

Hij was wel erggg fris Clown daarom wilde hij aan het begin niet zo ontspannen en was hij wat slordig, maar later ging het beter en kreeg ik zelfs een prachtige uitgevoerde stop van hem.

Ook meegedaan aan fantasya, alleen de draaiende leasers vond hij echt doodeng, daarom maar een beetje aan de rookkant gebleven (dat vond hij niet eng) en hem de boel op zijn eigen gemakkie laten bekijken. was ergg leuk en leerzaam gisteren.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 22:35

Michelle: Veel plezier in de dierentuin!!
Soeske: Gelukkig dat alles goed is gegaan op het Balingehof!
Cyrina: Klinkt ook geslaagd Knipoog. Dat fantasia lijkt mij ook wel leuk om te doen. Ik had er al iets over gelezen op de website.

Na een paar uurtjes slapen (zo ongeveer de halve dag Tong uitsteken) gaat het wel weer iets beter met me gelukkig. Hopelijk ben ik met oud&nieuw weer helemaal beter Knipoog.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:03

Vandaag ook de bak weer bevroren *zucht* morgen komt t kleine zusje van 8 jaar en die is echt schijtbenouwd voor paarden! Maar niet voor feikje dus wil ze zo graag op feikje rijden.. ^^ zo schattig.. ze heeft vorige week al gedraafd ^^

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:38

Ik ben WOEST.... Boos!
Rij vanmiddag met mijn man en kinderen naar een plaatsje iets verderop,komen we langs een weiland...zeg ik: jemig,wat zien die schapen er uit! En ik kijk nog eens goed,zie ik ook een dood schaap liggen in de wei...(kan natuurlijk gebeuren) Terugweg rijden we langs dezelfde wei,en mijn man mindert vaart.om vervolgens in shock te stoppen....wat we daar aantroffen was pure horror,schapen die de achterkant verlamt hadden en zich voortsleepten op hun voorpoten,3 dode schapen waarvan één op het moment dat wij de wei inliepen aangevreten werd door een hond! 2 dode schapen in de sloot,één schaap dat lag te kreunen en te spartelen vechtend tegen de dood.....echt afgrijselijk Huilen het was echt pure horror.Ik bedacht thuis mijn camera op te halen om het vast te leggen,maar het was al 17.00 uur,en donker als ik terug zou komen met camera... thuis gekomen de AID gebeld,die me dood leuk verteld dat ze daar nu even geen tijd voor hadden en dat ik de politie maar moest bellen,dus ik politie bellen,na veel moeite begrepen ze geloof ik wel dat het echt serieus was...ze zouden terugbellen.Ik in de auto met camera er weer naartoe,onderweg gaat mn mobiel,politie...ik verhaal weer verteld en dat de AID dus niks doet,maar dat er toch écht iets moet gebeuren.Ondertussen sta ik bij de wei,stopt er een auto(ik scheet bijna in mn broek,want als het die boer zou zijn die mij daar foto's ziet maken met mn flits....gelukkig had ik de politie aan de lijn!) stapt er een mevrouw uit die eerst boos tegen me wilde gaan doen omdat ze dacht dat het mijn schapen waren...maar toen ze hoorde dat ik de politie aan de lijn had,wilde ze die ook wel even aan de lijn....deze vrouw heeft maar liefst op 16 december de eerste aangifte gedaan!!!!!Daarna nog 3x gebeld met zowel de dierenbescherming als de AID,en al die tijd is er niemadn wezen kijken,heeft er niemand wat gedaan...het schaap dat zo lag te kreunen en trappelen lag dus blijkbaar al 2 dagen zo Boos!
Maar net belde de politie dus,ze zijn wezen kijken en waren ook vreselijk geschrokken.Ze hebben ter plaatse een dierenarts laten komen die een aantal schapen direct uit hun lijden heeft verlost.Ik ben er net langs gereden,en nu is het helemaal een slagveld met al die dode schapen....ze kunnen vandaag verder niks meer doen vertelde ze,maar morgenvroeg gaan er meteen mensen heen om te achterhalen waar die schapen vandaan komen,en dan worden ze waarschijnlijk in beslag genomen.De eigenaar krijgt sowieso boetes voor het laten liggen van dode schapen(waarvan een aantal echt al in vergaande staat van ontbinding waren) en verder moesten ze nog kijken hoe ze het verder konden aanpakken.
Het is een heel verhaal,maar ik vind het echt ONGELOOFLIJK dat er gewoon NIKS gedaan wordt,dat er vanaf 16 december al aangiftes lopen,en dat zowel de algemene dierenbescherming als de AID geen gehoor geeft.
Ik ben misschien wel wat fel geweest tegen de politie,maar het heeft dan ook geholpen en de écht uitzichtloze gevallen zijn nu rustig ingeslapen,ik heb de politie net ook netjes bedankt voor hun optreden,en zowel de AID als de dierenbescherming kunnen nog even een pittig briefje van mij verwachten Boos!

heel verhaal,maar moest het even kwijt Bloos