. Arm paard... Ik hoop ook dat matz snel weer beter is!Mies; Wooo
Jij bent verwend
. Lekker hoor. Jij kan er weer helemaal tegen aan met Shannon. Hopelijk draag je je cap alleen voor de sier!
En een wii, wat leuk zeg!! Mn broer heeft er ook 1, maar die staat bij hem thuis, en daar kom ik niet zo vaak helaas.. Is wel een populair cadeau dit jaar
.Kiki: Leuk filmpje zeg!! Je zit er heel leuk op. Ik vind het gespannen opzich wel meevallen, het is meer ff wennen denk ik. Ze loopt al keurig de bak rond hoor, en het is idd een perfect maatje voor jou

Karina: Heerlijk joh, lekker buitenrijden! Ik zou ook al zoooo graag willen.... Mis echt de buiten/strandritten.. Maar Chico is nog niet zover helaas
. Ik zal al blij zijn als ik normale rondjes in de bak kan maken straks
.Heike; Vervelend he, die bakken die bevroren zijn... Ik geniet nu van een binnenbak
Jasmijn: Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar een hele fijne week meis!!
En alvast een HAPPY newyear, jij hebt het zeker verdiend
.Amanda; Oh oh, stoute nino! Maar het zal vast steeds beter gaan!

Esther: Ag gos, arm veulen
. Ik ken wel meer van dat soort paardjes en eigenaren... echt te triest.. maar wat doe je eraan?Cloris: Die man was echt heel goed met zijn garrocha! Heb je wel eens les van hem gehad? Mn vader vond "die man met die stok" ook heel goed haha
.Sanne; He, balen man, van die kaarten.. maar wie weet next week dan. De buitenrit maakt alles wel weer goed lees ik
. Ik zei het al tegen karina, ik ben jaloers op jou en haar.. Lekker naar buiten kunnen! Zou ik ook wel weer heeeeel graag willen 
Met Chico ben ik de afgelopen 3 dagen bezig geweest met schriktraining. Nouja, zoiets dan. Met zeiltjes, dekjes, stoelen. Overal schrikt meneer van, vind alles eng, en wil er niet bij in de buurt komen. De eerste keer met het zeiltje schrok die zich het apenzuur toen die er met zn voet op stapte
. Gek peerd. Daarna trok die de brandblaren op me vingers..
. Maar uit eindelijk na 1,5 uur (!!!) ging meneer er met pijn en moeite overheen, uiteraard springend, stel je voor dat je hoefjes het zeil aan raakte
. En nu, eindelijk durft ie er zn voeten op te zetten.. Hehe... Dus we gaan lekker door met oefenen, zodat meneer ooit nog eens "kuikenmak" wordt. Dan kost nog heel wat uurtjes vrees ik
.
.
. Ook maar even de eigenaar van At gebelt, die zou ik vandaag eigenlijk ook doen maar dat gaat toch echt niet lukken...
. Have fun in de dierentuin!!
weet ik veul
daarom wilde hij aan het begin niet zo ontspannen en was hij wat slordig, maar later ging het beter en kreeg ik zelfs een prachtige uitgevoerde stop van hem.
het was echt pure horror.Ik bedacht thuis mijn camera op te halen om het vast te leggen,maar het was al 17.00 uur,en donker als ik terug zou komen met camera... thuis gekomen de AID gebeld,die me dood leuk verteld dat ze daar nu even geen tijd voor hadden en dat ik de politie maar moest bellen,dus ik politie bellen,na veel moeite begrepen ze geloof ik wel dat het echt serieus was...ze zouden terugbellen.Ik in de auto met camera er weer naartoe,onderweg gaat mn mobiel,politie...ik verhaal weer verteld en dat de AID dus niks doet,maar dat er toch écht iets moet gebeuren.Ondertussen sta ik bij de wei,stopt er een auto(ik scheet bijna in mn broek,want als het die boer zou zijn die mij daar foto's ziet maken met mn flits....gelukkig had ik de politie aan de lijn!) stapt er een mevrouw uit die eerst boos tegen me wilde gaan doen omdat ze dacht dat het mijn schapen waren...maar toen ze hoorde dat ik de politie aan de lijn had,wilde ze die ook wel even aan de lijn....deze vrouw heeft maar liefst op 16 december de eerste aangifte gedaan!!!!!Daarna nog 3x gebeld met zowel de dierenbescherming als de AID,en al die tijd is er niemadn wezen kijken,heeft er niemand wat gedaan...het schaap dat zo lag te kreunen en trappelen lag dus blijkbaar al 2 dagen zo