foto onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Andere paardje heeft ook een lekker bekkie!
Volgens mij kan dat niet helemaal goed zijn, goed in de gaten houden hoor. Wel mooi dekje trouwens!
Lekker een nieuwe rijbroek gekocht, wil er ook nog wel een paar bij..

Idra schreef:Hallo iedereen!! Ben terug van gisteren, zal hopelijk in het weekend wat kunnen bijlezen, Licor komt pas vrijdag terug.
Wie dat wil, kan hier een verslagje lezen:
http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/C ... iegler.doc
heb nu veel gepland dus alles is weer een beetje op orde!

Succes, maar het gaat vast wel goed.
.
madelief88 schreef:Idra schreef:Hallo iedereen!! Ben terug van gisteren, zal hopelijk in het weekend wat kunnen bijlezen, Licor komt pas vrijdag terug.
Wie dat wil, kan hier een verslagje lezen:
http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/C ... iegler.doc
Je link doet t niet.. denk dat je dr een spatie tussen hebt gedaan oid?
Ben wel benieuwd
Wat zul jij veel geleerd hebben! Echt heel gaaf!!!

(jammer voor de andere geinteresseerde..
)
(heb al gereageerd in je topic).
.. je zwembad vloog weg
dat je nog naar buiten durfde te gaan!
, wil mn jas ophangen zie ik opeeens een vreemde jas hangen. Dus ik informeren wie dr is, ja je neefje (die ik al járen niet gezien heb) blijft de komende dagen hier..

wilde gaan buitenrijden maar missch ga ik wel dressuren gezien die dinsdag een xtra dagje vrij had gekregen, ga zondag wel naar buiten..
Mooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?
madelief88 schreef:Wat is het hier rustig....
En Ellis was je les een beetje leuk?
Kan iedereen van het topic mij trouwens een foto pben voor de opening van het komende topicMooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?
Dat moet wel lukken toch
Oja en alle overige informatie die je kwijt wilt is natuurlijk ook welkom
Dankje! Maar wat hobbelt die fries zeg
ben ik echt niet gewend, ben zowiezo al niet een fries gewent, heb een tijdje op een pony gereden van 1.40
. Maar goed, zo kwam hij vanochtend dus weer aanlopen. Toen ik aan kwam fietsen lagen Otje en Fifty gezellig bij elkaar, maar toen ik een foto wilde maken met mijn telefoon gingen ze allebei weer opstaan...
Ik vind het toch ook een beetje jammer dat ze nu weg zijn, maar er moesten 2 cavia's overblijven en ik kan Jip en Puk ook niet meer weg doen.
Jammer dat de caafjes weg zijn, maar ze krijgen het vast goed!
Maar gelukkig ben je er nu op voor bereid! Jammer trouwens dat je les niet door ging, dat was ook wel balen zeker. Misschien een camera mee van het weekend zodat wij kunnen mee genieten als je instructeur Fuur even aanpakt 
Gelukkig was Fuur ondanks dat wel braaf!
En nog wel met je nieuwe zadel gereden, top.
En leuk idee om het te filmen zo kan je alles nog eens na kijken van een andere kant 
Vooral gister, ondanks dat het choas in de bak was. Ze is namelijk erg gevoelig voor drukte en hard pratende mensen. Er was een shet met kinderen aan het springen, en 1 aan het longeren (kwam er daarna nog 1 achteraan longeren) en nog paar aan t rijden.. Phoee, het viel niet mee, maar heb de aandacht bij me kunnen houden. Ze was zo ontspannen, en heel soepel als een elastiekje om me been
Kortom, we blijven vooruit gaan!
Kan je iets meer over jezelf en je paardje vertellen? Rij je ermee e.d.? Lijkt me een aparte kruising, wel leuk