[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:18

foto dicht bij Tong uitsteken
Afbeelding

foto onder het zadel
Afbeelding

Haha! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:43

ohhhhhhhh ik krijg nu ineens een heel erg verwend gevoel in mij dat zegt

hebben hebben hebben

wat een gaaf dekje staat heel erg mooi

nog maar 12 dagen en dan kun je hem gebruiken nu weg leggen anders wordt hij vies Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:38

Es: Wat een leuke foto van jou en Fue! Ziet er goed uit Ja Andere paardje heeft ook een lekker bekkie!

Peet: Fijn dat de galop goed ging. Amanda dr galop ging ook heeerlijk vandaag. Kreeg dr zelf rustig én rond de bak door Haha!

Flamon: Wat raar dat Janske ook aan de longeerlijn viel Bloos! Volgens mij kan dat niet helemaal goed zijn, goed in de gaten houden hoor. Wel mooi dekje trouwens!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 10:19

Sanne -> Ja idd, dat wordt de komende tijd weer flink aan de bak.
Het zal me niet snel nog een keer overkomen, dat heb ik wel geleerd.
Als ik zelf eens een poosje minder tijd heb dan zal ik iemand anders moeten regelen die haar haar beweging wil en kan geven.
Ben benieuwd naar jullie filmpje!
Wat zijn de caafjes gegroeid zeg! Jeetje wat gaat dat hard.
Leuke foto's!

Ilona -> Ja zo kan ik het ook als ik iets nieuws wil, gewoon m'n paard er op los laten..... Knipoog Tong uitsteken

Fanny -> Zakte ze door haar voorhand of door haar achterhand?
Of we foto's willen zien hoef je nooit te vragen hoor, we willen altijd foto's zien! Haha!
Die van Monse zijn leuk!
En die pad die je hebt met die friese rand.... Kwijl
Ik ben op zoek naar dezelfde, maar dan in helderrood, hebben ze die toevallig bij de winkel waar jij 'm hebt gehaald?

Esmée -> Gaat lekker met Fuego lees ik! OK dan!
Ziet er ook goed uit op de foto.

Margot -> Ziet er goed uit met Visa!

Petra -> Komt al snel dichterbij de kür! Spannend hoor!
Goed hoor van Celine dat het zo lekker gaat met Tsjillert.
Lisanne wil ook zo graag op Grytsje in de les maar zij is nog te sterk voor Lisanne en ik wil dat Gryts eerst de galop goed onder controle heeft zodat ze niet meer zo schuin de bocht doorgaat.
Tot die tijd mag ze lekker vrij rijden op Grytsje als ze maar geen galop doet.

Gisteren lekker rustig aan gereden.
Ze deed weer erg haar best, maar omdat ze toch weer last heeft van haar knieën heb ik maar niet teveel voltes en bochtjes gedaan en maar niet teveel gelet op de ontspanning.
Vanavond de laatste les van de 'puppycursus'.
We moeten nu in het zadel een soort van parcours doen, ben benieuwd hoe het zal gaan.
Sandra gaat mee en wil wel filmen, dan kan ik het nog terugkijken.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 10:19

Prinslover: En lekker gedressuurd? Zo te lezen wel. Wat een weer gisteren zeg, echt niet leuk Lekker een nieuwe rijbroek gekocht, wil er ook nog wel een paar bij..Tong uitsteken
Es: Fijn dat het rijden uiteindelijk goed ging!! Leuke foto van Fue Ja
Flamon: Dat dekje is gaaaf!

Mn les gisteren ging niet door.. Helaas. Net toen ik op kantoor weg ging belde mn instructeur op, hij was heel laat terug gekomen van een vlucht, nu heb ik waarsch van t weekend weer les.. Hetw as ook niet echt lekker weer om in te lessen

Zat te twijfelen of ik ging rijden, had zelf onwijze zin om te trainen maar denk dat ik fuur er niet zo een plezier mee zou doen, die vindt het niks in de regen rijden.
Dus toen toch maar besloten lekker te gaan tutten, eerst uitgebreid staan poetsen (hij verhaart!!), daarna lekker hoefjes geteerd&gelakt en zn manen gewassen, die zagen er zooo vies uit dat ik ze wel móest wassen Haha!
Dus nu zijn ze (hopelijk) nog wel lekker schoon, staart ben ik maar niet begonnen als ze met dit weer op t land staan si ie echt binnen no-time weer zwart Tong uitsteken

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:38

Hallo iedereen!! Ben terug van gisteren, zal hopelijk in het weekend wat kunnen bijlezen, Licor komt pas vrijdag terug.
Wie dat wil, kan hier een verslagje lezen:
http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/C ... iegler.doc

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:09

Idra schreef:
Hallo iedereen!! Ben terug van gisteren, zal hopelijk in het weekend wat kunnen bijlezen, Licor komt pas vrijdag terug.
Wie dat wil, kan hier een verslagje lezen:
http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/C ... iegler.doc

Je link doet t niet.. denk dat je dr een spatie tussen hebt gedaan oid?
Ben wel benieuwd Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:35

Nou het hoofdstel is inmiddels verkocht, jammer maar ik hoop dat de volgende er veel schik van gaat krijgen. Mooi dekje dat Friese dekje inderdaad zeg!! Gaaf man!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:53

weer een poging om het bij te gaan houden Knipoog heb nu veel gepland dus alles is weer een beetje op orde!

Mooi dekje met die friese rand! Wanneer ga je starten?

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 17:34

Flamon Wauwww ! Wat een super cool dekje ,, waar heb je die weg? Moet ik ook hebben Haha!

Kheb vanavond les op een fries van de manege, best wel zin in Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:03

Esmee: Die fuego toch haha, soms moeten ze even hun energie kwijt Nagelbijten / Gniffelen
Wel goed dat je hebt doorgezet!
Jij en fuego gaan echt vooruit! Hij loopt al netjes!

Fanny: Leuke foto's, altijd leuk om te zien dat paarden zoveel lol hebben met los gooien. Leuk sjabrakje ook!

Saida: Ik ben benieuwd naar de beelden van de puppycursus Lachen Succes, maar het gaat vast wel goed.

Madelief: Mijn vorige bijrijdpaardje, Goldy, had ook altijd een hekel aan regen. Als het regende was er geen beginnen aan en stond ze altijd te dansen alsof ze een Grandprix paard was Nagelbijten / Gniffelen.

Lobke: Welkom thuis en ik zal zo je verslag gaan lezen! Ik ben benieuwd. Het was vast super!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:08

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:14

Lobke: Jeetje wat een uitgebreid verslag zeg, maar erg leuk om te lezen! Volgens mij heb je echt super veel geleerd van Hans en het klinkt allemaal reuze interessant! Helemaal leuk dat je maandag gelijk de vooruitgang voelde. Ik ben erg benieuwd naar de beelden Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 18:59

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 21:45

Zo bijlezen, eerst even dit..

Er was een soort tornado vandaag! Echt erg man, zelfs ons zwembad vloog weg.. Maargoed, ik kon Fuego niet in zijn stalletje laten staan. Eerst een hele tijd gelongeert in de bak, hij moest erg wennen aan de wind, maar hij was meer wild van zijn energie te veel, dan van de wind. Na een half uur intensief dat gedaan te hebben ging ik er maar op. En het viel zo erg mee, hij nam me helemaal in vertrouwen of hij het goed deed, en wachte af of het eng was of niet. We moesten de hele tijd langs een hek, wat echt kraakte, het leek net uit een Horror, van alles vloog voorbij, en die hek maakte zoveel lawaai! En dan nog die keiharde wind.. Maar hij was zo lief, hij nam al het vertrouwen op mij. Dus we hebben heel goed gewerkt, met dat nieuwe zadel is hij niet meer afgeleid, dus loopt hij nu telkens goed. Nu hij dus eindelijk met de goede boging loopt, zitten we te werken met letters, voltes, hoeken goed doorrijden, en dat soort dingen, daar moeten we echt aan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 22:25

Wow Lobke wat een verhalen! Heel gaaf om je verslag te lezen! Had best in jouw schoenen willen staan! Knipoog Wat zul jij veel geleerd hebben! Echt heel gaaf!!!
Nu nog de foto's!!! Cheese! Vork Pling

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 11:46

Wat is het hier rustig.... Bloos!
Regine: Fijn dat je je hoofdstel hebt weten te verkopen Ja (jammer voor de andere geinteresseerde.. Knipoog )

Mies komt ook weer ff snel voorbij Haha! (heb al gereageerd in je topic).
En Ellis was je les een beetje leuk?
Sanne: Haha, ja fuur gaat ook n beetje gek doen en moet wel echt streng zijn als ik m in de regen aan het werk wil zetten..
En dat hoeft niet altijd vind ik Ach gut

Idra: Zo je verslag is echt uitgebreid! Leuk dat je ook even op andere hengsten mocht! Volgens mij heb je er veel aan gehad, ik ben ook erg benieuwd naar beelden ervan..

Sjee, Es, een tornado Bloos! .. je zwembad vloog weg Bloos! dat je nog naar buiten durfde te gaan!
Fijn dat Fue zoveel vertrouwen in je stelde, dat is echt een goed teken als hij zo rustig blijft bij zulke omstandigheden!
Lekker dat je nu weer een stukje verder bent met rijden!

Kom ik gisteren thuis (zo rond een uur of half negen), helemaal uitgeput na een dag werken en daarna 2 uur afgebeuld te zijn door mn fitnessinstructeur Whoosh! , wil mn jas ophangen zie ik opeeens een vreemde jas hangen. Dus ik informeren wie dr is, ja je neefje (die ik al járen niet gezien heb) blijft de komende dagen hier..

En dat terwijl ik me zo verheugd had op n avondje lekker ontspannen tvhangen, en mn tv met kabelaansluiting staat op de andere kamer waar hij nu dus inzat... Dus dat werd al geen tv, ging ik mn eten pakken, was het iets wat ik niet lustte.. Dus ik baalde vet want ik had zo'n honger Hamer

Dus ik had het echt helemaal gehad zit die jongen ook nog eens achter mijn computer... Nouja maar op mn kamer gaan zitten met muziekkie aan (heb wel een tv daar staan met dvdspeler, maar heb mn dvds allemaal al 10 keer gezien dus..)
Toen maar ff n broodje gemaakt maar had het echt ff n beetje gehad..

Kijk als dat nou van te voren wordt verteld, maar nee hoor en ik kan echt niet tegen onverwachte dingen

Wat een verhaal weer.. Maar dr is weer niks te doen op werk.
Gisteren was Danielle trouwens fuur alleen gaan doen Lachen

Kan niet w88 tot mn vriend en ik ons eigen plekje hebben Lovers

Vandaag lekker weer een half dagje, maar t weer is zo te zien niet echt te relaxt wilde gaan buitenrijden maar missch ga ik wel dressuren gezien die dinsdag een xtra dagje vrij had gekregen, ga zondag wel naar buiten..

Kan iedereen van het topic mij trouwens een foto pben voor de opening van het komende topic Knipoog Mooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?

Dat moet wel lukken toch Haha!
Oja en alle overige informatie die je kwijt wilt is natuurlijk ook welkom Ja

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 15:26

madelief88 schreef:
Wat is het hier rustig.... Bloos!
En Ellis was je les een beetje leuk?

Kan iedereen van het topic mij trouwens een foto pben voor de opening van het komende topic Knipoog Mooist zou zijn een foto waar jij ook op staat met je (barokke) kanjer. En ook ff geboortedaum van je zelf + van je paard ennu wat je nu eigenlijk het meest doet met je paard (dressuur/springen/buitenrijden/endurance/vd etc..)?

Dat moet wel lukken toch Haha!
Oja en alle overige informatie die je kwijt wilt is natuurlijk ook welkom Ja

Les was super Lachen Dankje! Maar wat hobbelt die fries zeg Huilen van het lachen ben ik echt niet gewend, ben zowiezo al niet een fries gewent, heb een tijdje op een pony gereden van 1.40 Huilen van het lachen

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:11

wat is je emailadres dan?? dan is wat makkelijker versturen misschien.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 16:26

Esmee: Lijkt me wel eng dat je met die wind bent gaan rijden, ik had mijn paardje een dagje laten staan.

Madelief: Ik kan me voorstellen dat je dat echt heel vervelend vind, als een 'onbekende' zomaar in jou huis zit en de dingen doet die jij eigenlijk wil doen. Ik wil net als jij ook graag snel een plekje samen met mijn vriend, maar eerst moet hij afstuderen en een baan vinden.

Vanochtend Otje een hele berg appels gebracht. Zo grappig, Otje kan niet zo goed hinniken en lijkt net een varken die knort ROFL . Maar goed, zo kwam hij vanochtend dus weer aanlopen. Toen ik aan kwam fietsen lagen Otje en Fifty gezellig bij elkaar, maar toen ik een foto wilde maken met mijn telefoon gingen ze allebei weer opstaan...

Net heb ik ook de cavia's weggebracht. Ze vonden het hele mooie cavia's bij de dierenwinkel en ze dachten dat ze er wel snel een goed baasje voor zouden vinden Haha! Ik vind het toch ook een beetje jammer dat ze nu weg zijn, maar er moesten 2 cavia's overblijven en ik kan Jip en Puk ook niet meer weg doen.

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:53

hallo allemaal,
ik meld me hier ook.
Ik ben sandra en heb sinds 2004 een barokke kruising fries X tinker....
zal straks even een foto zoeken voor jullie....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:08

Lobke: Hee je bent weer terug! Heb je verslag met veel bewondering gelezen. Stonden leuke dingen in! Ben echt zó benieuwd naar de foto's van jou en Licor! En ook naar foto's van die andere goede hengsten. Ja

Sanne: HAHAHA, ik moest echt zo lachen om dat zinnetje over Otje dat ie soms wel een varken lijkt als tie hinnekt Bloos Jammer dat de caafjes weg zijn, maar ze krijgen het vast goed!

Madelief: Ohh, wat ontzettend balen he! Kan het nog erger denk je dan Clown Maar gelukkig ben je er nu op voor bereid! Jammer trouwens dat je les niet door ging, dat was ook wel balen zeker. Misschien een camera mee van het weekend zodat wij kunnen mee genieten als je instructeur Fuur even aanpakt Haha!

Es: Een soort Tornado klinkt niet zo fijn zeg Bloos! Gelukkig was Fuur ondanks dat wel braaf! Lachen En nog wel met je nieuwe zadel gereden, top.

Saida: Ik ben benieuwd hoe de 'puppycursus' gaat onder het zadel, of ze het goed oppakt. Zal vast wel denk ik Lachen En leuk idee om het te filmen zo kan je alles nog eens na kijken van een andere kant Knipoog

Ik heb vanaf di t/m vandaag weer heerlijk getrained met Amanda. Ze ging weer super lekker deze drie dagen Haha! Vooral gister, ondanks dat het choas in de bak was. Ze is namelijk erg gevoelig voor drukte en hard pratende mensen. Er was een shet met kinderen aan het springen, en 1 aan het longeren (kwam er daarna nog 1 achteraan longeren) en nog paar aan t rijden.. Phoee, het viel niet mee, maar heb de aandacht bij me kunnen houden. Ze was zo ontspannen, en heel soepel als een elastiekje om me been Haha! Kortom, we blijven vooruit gaan! Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:09

Sanapril, welkom hier!! Wij zijn idd gek op foto's duk zoek die maar snel Knipoog Kan je iets meer over jezelf en je paardje vertellen? Rij je ermee e.d.? Lijkt me een aparte kruising, wel leuk Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 19:21

Ik kwam nog een paar leuke foto's tegen van Pitufo en mij.. Sommige van jullie hebben ze vast nog nooit gezien, dus ik dacht het is wel leuk om even een paar foto's neer te zetten! Knipoog

Afbeelding

Heidi links met Baron en ik met Pitufo rechts:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn aller, aller liefste ventje, helaas is ie er niet meer Verdrietig
Afbeelding