! Ze is mooi wit zeg, afgezien het zweet dan hihi. Gaat alles goed met dr?Saida, ehhh omdat t paarden zijn..
?! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ze is mooi wit zeg, afgezien het zweet dan hihi. Gaat alles goed met dr?
?!
Ze word alleen vliegenschimmel. Ze krijgt al overal vlekjes. Ja dat zweet haha, ze kwam er echt helemaal zeikensnat uit was niet normaal
Alles gaat goed, was even wennen voor der vanaf het land de stal in. Maar ze staat erg rustig. Eet gewoon goed. Nu nog alleen wat kilo'tjes erbij. Maar de slobber en het mais doen het goed!
En ze is heel rustig geworden! Blijft zelfs stilstaan met poetsen, nou dat heeft ze nog NOOIT gedaan :p
Ben je vanavond nog op stal btw?
Nu eerst longeren met passoa beetje conditie & bespiering krijgen. In het nieuwe jaar komt de zadelmaker en dan laten een zadel aanmaken voor der.
?

Met zo'n meute het zand op, zal de km meting wel spectaculair zijn!
. Maar zal vast goed komen allemaal. En dat ongelukje is zeker een leukerd
.
. Nu nog ff oefenen met Vince nu het met Maheeba niet kan..?
haha Dable is ook zo'n plasserd dus? Flaaf moet ook altijd gelijk na het rijden
aaw en wat een leuk hondje! Echt heel schattig 
alleen Flaafje is nog steeds een beetje zielig.. He lekker dat Fuur zo goed gaat, waar trainen jullie vooral op?
Ze zijn idd hard aan het werk bij je...
) maar moet je daar eerst de B voor uitrijden?

lang verhaal hoe ik hier terecht ben gekomen, even de korte versie: mijn moeder woonde hier al sinds ongeveer 1999, ik kwam haar natuurlijk regelmatig opzoeken, maar toen zij 3 jaar terug ernstig ziek werd heb ik besloten hier bij haar te komen wonen.. Een heel pijnlijk maar toch mooi jaar hebben wij nog samen gehad en toen is zij na een jaar gestorven
geen leuk verhaal dus..
had het nooit kunnen voorspellen, het trok me eigenlijk niet echt aan hier maar heb nu helemaal m'n draai gevonden hier! En hoe zijn jullie in Frankrijk terecht gekomen? Zo, druk aan het werk daar! Ziet er goed uit, en leuke kudde heb je
hoe ga je het doen met je nieuwe knul? Het is toch een hengst? Gaat hij dat blijven?
oei beterschap voor jullie beiden, da's niet niks 
maar ze vonden het wel best, lekker in de bruine prut rollen
Alddable schreef:En dat vooor een fries....Saida: Grappig die overeenkomsten!

.
. Fijn dat je lekker gereden hebt
. Beterschap voor je dochter
.
. Ik mocht gister op school niet eerder weg
. Heb ook nog steeds geen aangepast rooster.