jus schreef:Anouk , je hebt eigenlijk toch stiekem een spaans paard hij heeft een spaanse naam hihi. Als ik wat meer tijd heb zal ik wat leuke fotos maken van bruintje met een echte camara (weet zijn naam niet eens erg he)
De ruiter van de perlino is Sergio Marti dit is een bekende ruiter die ook voor veel stoeterijen rijdt hele aardige jongen vorig jaar is er een paard boven op hem gevallen en heeft hele tijd in het ziekenhuis gelegen maar ik geloof dat hij dit jaar wel een sectie heeft gewonnen op sicab , het paard ken ik zelf niet.
Ik heb ook in wat profielen gekeken , mooi allemaal hoor , ik heb niet eens een profiel moet ik toch is doen.
Mijn paard heet Samaranch. Volgens Google: 'Juan Antonio Samaranch, Markies van Samaranch (Barcelona, 17 juli 1920) is een Spaans diplomaat en sportbestuurder.' Bekendste wapenfeit: de voorzitter van de olympische spelen. Ergens was het leuk geweest als mijn Sam zo ver zou komen hihi! Toen ie jonger was, leek het me een leuke droom: Olympic Samaranch... Maar met mij gaat dat niet lukken.

Ik denk dat ik toch zijn manen ook maar laat groeien!
Dat is niet misselijk! Een paard op je lijf! En dan vrolijk weer opstappen. KNAP!
Jellie - De sauna was onder de indruk van Frank: zondagochtend is ie in de fik gevlogen. Sauna in de as!

Ilona - Jouw Chico heeft qua karakter mss wel wat weg van die die Heidi laatst gezien heeft? Haha, zo eigenwijs als een ezeltje. Wel fijn dat ie zich alsnog bedacht. Als ze echt verkeerd zouden willen is een paard een heel sterk dier hè? Fijn dat het zo lekker ging!
Saida - zo werken ze bij ons op het pension ook. Ik had ook al mijn hoop uitgesproken dat Sam geënt zou zijn voor hij zou verhuizen. Vanwege het Rhinovirus hier dichtbij hebben ze even gewacht nu. De weerstand zakt immers toch wat als je gaat enten. Toen dat gevaar geweken was, hebben ze alles weer geënt. Hopelijk leest Frank je bericht ook, want die vindt eens per 12 maanden wel voldoende.
Wat voor voer krijgt Tommy? Mijn Rakker werd van de één op de andere dag ziek van het voer wat ze al maanden kreeg. Na een overstap naar ander voer was het probleem al snel over. Hopelijk vindt je de oorzaak snel!
Jasmijn - Regel ze en als we je niet meer zien: "HEEL FIJNE VAKANTIE!!!!"
Karina - Het is ook dubbel! Maar ja, zo lang er leven is, is er hoop toch? Mss brengt Girasol Veludo ook geluk! Daar hopen we maar op. Woont je broer ver weg, dat je er een week voor uittrekt? Als het goed is, maak je dat ook maar eens in je leven mee, dus gewoon gaan hoor!

Elise - Aaaah, neej, dat is afschuwelijk nieuws. Dan gaat je nieuwe job ook niet door? Kan geld dat goed maken?
Om toch iets van je dip dragelijk te maken: Ik geloof dat alles een reden heeft. Waarschijnlijk ga je nu een ander pad bewandelen in je leven, dat je op een andere manier heel veel geluk en wijsheid gaat brengen. Ik hoop dat je daar snel wijzer en gelukkiger mee wordt, ondanks het verdriet en de ellende die je nu moet doormaken. Volg je hart en heel veel beterschap (toch) en sterkte!
Suus - dank je over je uitleg over het bit. Het is dus eigenlijk een soort stang met een bitloze variant? We moeten een keer langskomen, dan kunnen we het goed bestuderen! Over het pelham bit heb ik ook al verschillende ervaringen gehoord. Sommigen reageren juist heel fijn op dat bit en andere weer niet. Met Sam heb ik het ook overwogen. Als ik er één kan lenen een keer, zou ik het willen proberen onder begeleiding.
Wat een beest blijft Zuko toch! Haha
Met bitten is zo veel te rommelen hè? (Niet negatief bedoeld overigens) Bij Sam heb ik een tijd met een dikke gebroken trens gereden. Dat werkte niet, een smalle werkte te hard in en nu loopt hij aardig op een dubbelgebroken trens. Ik zoek nog steeds dat bit waar ik hem mee naar beneden kan houden. Sam is heel gevoelig in zijn mond.