Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Je hebt genoten!! 
Gelukkig is je dochtertje al weer wat opgeknapt!
Hij had alleen voor 's middags gestuurd en voor vandaag. Maar dat was alleen L-springen en daar vind ik echt geen donder aan
Dus we zijn maar niet gegaan, mijn vader gaat nu nog even bellen met die vent of hij nog kaarten voor volgende week kan krijgen..
Toen heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuwe cap en een poetskoffer.
Vandaag ben ik samen met Lisa en haar dochtertje naar buiten geweest! cloris schreef:Dat is DE man met de Garrocha, waanzinnig goed is hij![]()
Haha ja ik was bij Beukers laatst, de volgende x als ik een demo geef zal ik een GIL geven
wil jullie toch wel live bewonderen een x!
. Ik zag er ook al veel te paard gaan in het bos in Noordwijk toen ik ging wandelen. Kan niet wachten tot ik mijn eigen paardje heb dan ben ik daar denk ook wel regelmatig te vinden
.
. Hij kwam weer omhoog... hopen dat het
.
. Vandaag eindelijk eens wat tijd, en toen was het kiezen tussen naar Balingehof rijden voor de inloopdag of dit, en de eigen paardjes hebben gewonnen. Stiefdochter op eigen pony, husband op Veludo en ik op Rico (jalours zitten zijn op husband haha, maar hij op Rico vind ik niet zo mooi gezicht, Rico is wel stevig maar toch maar 1.48m ofzo) en lekker uurtje wezen stappen. Wel heeel koud zeg! Stukje geprobeerd te draven waar het niet hard was, maar Rico draaft de laatste tijd niet zo lekker
. Ben er nog niet over uit, dacht eerst dat ie gewoon gevoelige zolen had maar op het zachte loopt ie ook heel kort. Hij wordt 17 dus zijn leeftijd kan ook mee gaan spelen, ik weet niet... Hij ziet er verder wel heel goed uit. Toch eens na laten kijken. Veludo ziet er naar mijn zin iets minder uit, beetje bloterig, maar hij loopt wel als een tierelier, wat een prachtig bikkelhard paard is dat toch!
haha dan ben ik er ook (keuring
)

fijn dat de DA er zo snel bij kon zijn.
training is nu helemaal af. en nu kan ik er echt mee aan de slag. gisteren er weer op geweest och wat doet ze het toch keurig. galop aanspringen in de juiste is nog moeilijk voor der. maar wanneer ik haar op de volte zet met aanspringen doet ze het vaak wel keurig 
was ff uittesten hoe lang ze moesten 
(groei niet meer,,miss nog 2cm
)
de paarden zullen ook wel genoten hebben!

. Hij was in oktober voor het laatst ge ent, dus met tetanus zat het wel goed. De veearts kon er alleen krammetjes in doen, het bloedstolsel had de ader al dichtgeslibt, die heeft hij laten zitten, anders zou de ader weer open springen. Hieroverheen zijn krammetjes gedaan. Verbinden was geen optie, vanwege de plek.
. Ik hoop sowieso dat hij goed loopt dan, anders houd het helemaal op.