[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PatriesjeMR2

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:56

Alhoewel ik meer van het Spaanse ben(hou van eenvoudig) vindt ik dit hoofdstel wel mooi. en hij is toch voor Ensueno, die heeft toch geen PRE-papieren Haha!

En laat ik toevallig net op zoek zijn naar een hoofdstel met enkele hoge neusriem.... Knipoog
Ik pb je even.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:08

@ Madelief: Haha ja maar hier in Spanje letten ze daar totaal niet op. En we rijden er toch alleen maar in het licht mee, en we gaan weer terug en dan mogen die lelijke fietsen weer weg naar de vuilnisbuit. Clown

Okeeeee, ik lees zo bij, eerst ff bijkomen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:22

Ellis: Welkom! volgens mij gaan de friezen hier overheersen Nagelbijten / Gniffelen

Saida: Hè get, moet je weer opnieuw beginnen, de komende tijd dus maar goed door blijven trainen.

Esmee: De foto's heeft ze zo klein upgeload de bestanden die ik hier heb zijn namelijk mega groot.

Ik heb het de afgelopen dagen echt super druk met school gehad, maar het filmpje is nu af. Als we de presentatie hebben gehad zetten we hem op youtube. Nog even wachten dus Knipoog

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:25

Ellis, heb een keer les gehad op Hobbe. Ga er waarschijnlijk met Goya heen, trainingsweekje.. Als ik het eindelijk aan tijd heb hahaha.
Regine, jammer zeg van het hoofdstel! Heb net een andere, ook met hoge neusriem, dus jammer! (is ook mooi hoor hahaha, scheelt weer)
Vandaag lekker met de beestjes gespeeld, hebben op school van alles, cavias, konijnen, gerbils, muizen enz.. Ook nestje jonge muizen. Geleerd hoe te fixeren enzo

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 16:59

Ja ik vind het ook jammer van het hoofdstel, maar er zijn er inmiddels 2 die het willen hebben. Wacht van allebei nog op reactie hoe en wat dus dat komt verder wel goed denk ik. Het is echt een super mooi hoofdstel. Ik hou ook niet van dat hele drukke maar deze is mooi subtiel Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:05

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:22

soeske schreef:
Ellis, heb een keer les gehad op Hobbe. Ga er waarschijnlijk met Goya heen, trainingsweekje.. Als ik het eindelijk aan tijd heb hahaha.

Oh leuk Haha! heb ik ook wel eens op gereden, lief paard Haha!
Ik reed eerst op Rixt, toen was Rixt een keer kreupel geloof ik, toen mocht ik een keertje op Hobbe. En later kwam er een nieuwe Pony, heb ik daar een paar lessen op gereden. En nu ga ik weer op Rixt, word namelijk wat te groot voor die pony, twirre heet die. Mijn moeder heeft die naam bedacht Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:34

sanne wat leuk die cavia`s van dag tot dag leuk hoor snel groot geworden he Haha!
ben je ze al kwijt???

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:44

oh die caviaatjes zijn wel heel erg schattig Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:48

Peet: Als er voor donderdag niemand zich meldt dat hij of zij ze wel wil hebben, gaan ze naar de dierenwinkel. Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 19:12

Sanne: Wat leuk dat je het filmpje op youtube gaat zetten! Haha! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet! Ik hoop maar dat je caafs een goed tehuisje vinden via de dierenwinkel! Ja

Regine: Jammer dat ik geen paard heb voor dat hoofdstel, vind m erg mooi Lachen Maar die ben je zo kwijt denk ik Knipoog

Soeske: Leuk een jong nestje! Haha! Vind diertjes als ze klein zijn altijd nog zo lief Ja

Vandaag lekker in de bak gereden met manda, ging weer lekker Haha! Heb ook een nieuwe rijbroek gekocht en nieuwe chaps. Amanda had het gepresteerd om op mn rits te gaan staan dus was die kapot gegaan Tong uitsteken En voor dr manen nog even een spray gekocht om het mooi glad te houden Lachen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:00

( nog van de val partij van janske en mij)
we waren samen indd erg geschrokken stond met tranen in mijn ogen.
ik weet niet hoe het kwam want ze verstapte zich niet.
zondag wilde ik haar longeren om te kijken of ze niet stijf was. wat ik op het eerste oog zag was ze niet stijf ( ik blij)
na 3 rondjes longeren gebeurt bijna het zelfde ze viel weer alleen kon ze ze met een been nog redde ( zag er heel maf uit)
maar vond het wel eng
ik het er emt de eigenaar over gehad en die houd haar nu in de gaten wantvind het toch een eng idee

@ ellis : welkom Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:22

Oh bah, ik ga weer uitstellen met bijlezen, ego ik..

Heb les gehad! Wat een draakje was Fuego zeg, onder het longeren heel lief doen, zodat ik denk, ag die is helemaal niet wild, en onder het zadel een doorgeslagen hengst worden, hihi. Na een kwartiertje vechten, had hij zich weer overgegeven, en konden we weer lekker aan het werk gaan met mijn nieuwe zadeltje. Ging prima toen! Hij heeft na zijn drakerige actie, nog nooit zo lang zo mooi ontspannen met een goede boging gereden, normaal is hij heel snel afgeleid maar nu niet meer. Galop ging ook goed, oeffeningen gedaan met pionnetjes, vorige keer durfde hij er niet door, maar nu was het gelukt, alle2 de keren, en daarna moesten we oeffenen van galop wisselen, je mocht dan in draf gaan en dan weer in galop of gelijk in galop, Fuego doet het heel vaak uitzichzelf, maar ik probeerde het lekker uit draf, rustig beginnen, en hij deed het voor het eerst perfect! Normaal gaat hij al in de verkeerde galop bij het normaal galoperen, maar nu.. eerst in galop afslaan, dan rechtdoor in draf, en dan van hand veranderen in galop, 2 keer toe, heeft hij het perfect gedaan, drakerige Fuego op het begin, maar daarna weer een brave Fuego. Die nog genoeg energie overhad op het eind, jeetje, snelle jelle joh.. Morgen is flink moe maken die handel!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:27

willen jullie foto's zien van janske's nieuwe dekje Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:28

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:34

@ Fanny: We zijn altijd in voor een paar foto´s!

@ Mossel: Leuke foto´s, heb al gereageerd.

Nu de rest nog ff lezen.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:38

okee Haha! ga van mijn andere friesje denk ik een topic maken ben weer op nieuw verliefd op hem
Tong uitsteken

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:39

@ Madelief: Laat ons maar horen hoe het is gegaan met je instructeur!

@ Regine: Ik vind het wel een mooi hoofstel, alleen ik denk dat het net te groot is bij Fuego, als het bij Capri al te groot is, Fuego heeft een fijner koppie.

@ Sanne: Oh vandaar, haha maakt niet uit hoor. Oh, heb ik wat gemist, welk filmpje?

@ Soeske: Wat lief al die beestjes, ben al zo'n beestengek, muisjes, ratten, echt alles Haha!.

@ Sanne again: Super lief zijn je Caafies geworden!

@ Ilona: Leuk, snel laten showen Haha!.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:40

Camera had ik trouwens wel meegemomen voor foto´s, maar de batterijen zaten er alleen niet in, lekker slim.. Morgen als ik het niet vergeet wel foto´s, en nu upload ik de foto´s van een weekje geleden! Zet ze er zo op.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:49

oh fanny ik heb er helemaal overheen gelezen dat ej gevallen was
hoe is het nu met je/jullie

en hou haar maar goed in de gaten als ze zo ook aan de lijn valt gek hoor

hou ons op de hoogte

nou de lijst voor de kur is klaar, ik moet het laast gelukkig kan ik nog veel zien van de andere die een wedstrijd hebben
ik wil proberen om morgen de kostuums te halen moets het eigenlijk donderdag doen maar dan kunnen we lekker oefenen

ff bellen of ze ook aan de andere kant kunnen

celine heeft les gehad met tsjil en hij liep superrrrrrrrrrrrrrrr hij sprong super aan in de galop Haha! Clown mama blij celine blij en tsjillert moe Tong uitsteken maar na het werk kreeg hij weer lekker mueslie dus hij vergaf het ons Pling

ilona goed dat het zo fijn ging en gaaf je nieuwe rijbroek fotoooooo op je paardje he Pling

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 21:57

Afbeelding
Weekje geleden, kreeg hem weer lekker aan het lopen.

Afbeelding
Ik vind dat Manjour ook even in het zonnetje mag, een hele leuke lieve, maar ook speciale arabier. Hij had een tumor, en was daaraan geopereerd. Hij moest een paar maanden stilstaan, in een stalletje, heel rustig zijn ze weer begonnen ( Is van Joelle ), het was haar beste wedstrijdpaard, moest weer helemaal bespierd worden, en hij is weer helemaal de ouwe!

Het uploaden gaat sloom, de rest komt zo.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:06

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:10

@ Fanny: Gereageerd!

@ Petra: Spannend! Haha, is Tjsil na zijn werk toch weer verwend met wat Mueseli. Fijn dat het zo goed ging!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:14

Essssss schreef:
@ Fanny: Gereageerd!

@ Petra: Spannend! Haha, is Tjsil na zijn werk toch weer verwend met wat Mueseli. Fijn dat het zo goed ging!

Dankje Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:17

zal even foto's uploaden van mijn nieuwe wedstrijd sjabrak Haha!