Dat is dus ook echt een punt waarbij ik me dan afvraag: doe ik hier wel goed aan? Enne, ga es ff zitten voor die update dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is dus ook echt een punt waarbij ik me dan afvraag: doe ik hier wel goed aan?

) Maar wat was ik trots op mijn meisje 

gewoon FANTASTISCH en echt in harmonie, ik heb geen seconden het gevoel gehad dat ik Jenara kwijt was, het was echt samen even helemaal gaan!

Wat heb je een lieve merrie
daar heb je het je hele leven waarschijnlijk over!
vandaag na 3 weken opgestapt en zo het bos ingegaan!
)? 

lekker gevoel is dat he.
gister was ze echt wel weer heel erg goed, maar 2 dagen daarvoor was het dus dikke ellende. Ik kan dat mentaal niet zo goed managen
MightyJoe schreef:Fijn Autumn dat hij in zijn nieuwe box meer rust heeft!
Ik doorbreek de stilte hier.
Super trots op Dorado. Hij heeft de jonge paarden klasse gewonnen op het MCI![]()
We zijn dus gewoon kampioen geworden.![]()
[ [url=m/8JSCiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto met dank aan Marlies Trap

ik heb helaas niet echt tips voor je. Hooguit misschien even in galop; maar enkele passen en als ze rustig is gelijk stoppen en terug naar draf. Heeft ze daar nog spanning? Dan weer terug naar stap. Ook in stap? dan stilstaan. Heeft ze een gang waarin ze zonder spanning is dan daarin even blijven en weer opbouwen naar de draf of galop? Zo zou ik het aanpakken maar geen idee of je er iets aan hebt. MightyJoe schreef:Fijn Autumn dat hij in zijn nieuwe box meer rust heeft!
Ik doorbreek de stilte hier.
Super trots op Dorado. Hij heeft de jonge paarden klasse gewonnen op het MCI![]()
We zijn dus gewoon kampioen geworden.![]()
[ [url=m/8JSCiY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto met dank aan Marlies Trap