Zo iets ja ik ben me kabel kwijt van me Camara, hebbben veel leuke foto gemaakt, en zeker goed in ze Vel, ik ben ook zo trost op hem dat die dit moeiteloos doet,, veel zeggen al ga Endurence rijdn enz
Successsss Jolijn met (af)studeren. Welke opleiding doe je eigenlijk?! Vast ooit geweten, maar het is me ontschoten
Ohhhh wat zonde Posh dat de camera nog niet aan het opnemen was Lijkt me echt te grappig om te zien wat er rond je huis gebeurd als je 't zelf niet ziet
En de rest ging over zadels As woensdag komt de zadelmaker naar mijn zadel kijken. Hoop dat ie voor elkaar krijgt dat m'n zadel niet steeds naar rechts schuift.. Zodat ik Tamme ook weer recht kan trainen.
Oké superinteressant!! Past wel in mijn straatje ook haha. En als je klaar bent met je opleiding, wat ben je dan en ga je nog wat doen of ben je dan al klaar om full-time te werken in die kliniek?
Ik heb nu 2 aanbevelingen van collega's aan mijn leidinggevende om mij een vaste aanstelling te geven dus ik hoop dat ik mag blijven!
Wil me wel blijven ontwikkelen dmv cursussen. Ben wel even uitgestudeerd hierna, zeker met en na mijn ongeluk heeft het me onwijs veel moeite gekost om mezelf staande te houden. Na mijn diploma eerst lekker bijtrekken en centjes verdienen. Niet meer aan de studie te hoeven in mijn vrije tijd lijkt me heerlijk!
Ohh dat zou inderdaad wel heel mooi zijn als je kunt blijven
Klinkt toch wel lekker wat jij zegt, ff niet aan studeren denken en centjes verdienen.. En toch blijft dat studeren mij trekken haha, ik zou best graag eeuwige student willen zijn Maar dan moet 'k eerst ff een rijke vent vinden
Klinkt goed buitenzinnig
Toevallig van de week met buitenrijden erachter gekomen dat Tamme al reageert met aanspringen in galop als ik mijn buitenbeen naar achter leg en daar súperzachtjes een 'teken' mee geef. Wat was ik trots op 'm zeg!!! Zo gevoelig! En dat voor een botte Fries, karrenpaard
furioso
Geplaatst: 20-02-14 18:49
Seeeeeg, jullie gaan snel !
Hahaa, welkom terug Buitenzinnig ! Ik heb je profiel al meermaals bekeken en zou ook heeeel graag ooit working equitation willen/ kunnen doen met Furioso De filmpjes van Pedro Torres heb ik al teveel gezien
Veeel succes Jolijn met je eindexamens binnenkort ! Ik duim voor je ^^
En Duijfje, tis echt een knapperd je paard ! Laat maar snel rijfoto's maken
De club (LRV) organiseerd een strandrit met de paarden (eigen of huurpaarden) en ik ben zoooo benieuwd ! Zou graag meegaan met Furioso, zal ook de eerste keer zijn dat ik met hem op het strand gaat en voor mij is het ook de allereerste keer ! Het zal in april doorgaan dus nog even geduld hebben
Gisteren weer les gehad en hij was eerst niet vooruit te branden :,) maar daarna liep hij de sterren van het dak ^^ En ja nog altijd geen foto's.. heb nooit iemand dat echt meekan en anders is het al donker.. Binnenkort zal dit wel lukken als het langer licht is ^^
Furioso, dankje! Haha, wat leuk om te lezen! Dan moet ik hem maar weer eens updaten Er zijn vaak wel dagen dat je kennis kunt maken met de WE, geen niveau voor vereist Die van Pedro blijft geniaal! Ooit... (dream on )
Wat leuk dat je een strandrit gaat doen! Fijn dat je les toch lekker ging uiteindelijk!
Het gevoel dat je paard zo licht in de mond is en met de hulpen, en in combinatie dat je met 1 hand rijd en die hindernissen neemt, slalomt, galopwissels,... echt gewoon wauw ! Dat is nu eens een discipline die ik ook wil doen * ooit misschien met mijn eigen Fur*
Misschien moet ik eens meedoen met die demo dagen, ik moet wel van België komen hihi
Buitenzinnig
Geplaatst: 20-02-14 19:11
In België wordt ook wat georganiseerd binnenkort geloof ik. *gaat even zoeken
Edit; ja, 13 april een wedstrijd in Arendonk Edit 2; Wellicht kun je Lotje Moerdijk eens contacten. Zij heeft de wedstrijd geregeld in België, ze komt zelf uit Lommel.